Pas op nu gaat hij de dat-is-niet-aardig-kaart spelen.quote:
Zonde wel.quote:
Hai lieverdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
Benzin, serieus. Ga lekker ergens anders zitten met je perfecte wereld en achterlijke gezeik.
Ow is dat nu?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feest hier. We zijn bevrijd van de Spanjolen.
Dacht dat dat morgen was? Of heb je al voorpret.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik dit dus met die veel te lange post van net, mooie samenvatting.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
Benzin, serieus. Ga lekker ergens anders zitten met je perfecte wereld en achterlijke gezeik.
Ohja, een vriend van mij is er nu ook dacht ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.quote:
Nu is het ook feest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dacht dat dat morgen was? Of heb je al voorpret.
Ik moest echt hardop lachen om deze post.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor het geval je het nog niet wist ben ik nu student in een randstadplaats. Ik voel me niet stoer maar ik heb wel degelijk een vrij vol leven.
Maar nog wel bij elke landelijke gelegenheid zingen dat we de Koning van Spanje altijd hebben geeerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een prestatie!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor het geval je het nog niet wist ben ik nu student in een randstadplaats. Ik voel me niet stoer maar ik heb wel degelijk een vrij vol leven.
Welke stad zit je?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen spijkerpoep marathon?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is de draaiorgelbijeenkomst al geweest?
Wat ben je toch een beleefde kerel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef El_Matador het volgende:
Ja, jij zit gevangen achter de pizzadozen in een zwartgallig gat waar je wat nieuwe mensen per maand (!) leert kennen en je dan al heel stoer voelt.
Ach, het is wel grappig hier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, een vriend van mij is er nu ook dacht ik
Hij was nog nooit in Leiden geweest in zijn eerdere leven, maar ach
Moet over 7 uur opstaan om te werken.quote:
Het zou je sieren als je je standpunten kunt beargumenteren zonder aan te vallen met pizzadozen, levenloze nerds, zolderblijvers etc etc. Korte opsomming wat ik zo gauw voorbij zag komen. Is het echt nodig zo aanvallend te zijn op mensen die jouw visie niet aanhangen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een prestatie!
Maar nog steeds zwartgallig dus. "Mensen hebben meer slechte dan goede eigenschappen".
Het is bovendien gelul. De meeste mensen hebben gewoon neutrale eigenschappen die er positiever of negatiever uitkomen naarmate de andere partij meer of minder positiviteit uitstraalt.
ga je zelf met een grafgezicht een ontmoeting aan, grote kans dat je het terugkrijgt.
Het is wel stukken minder relaxt nuquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen om deze post.
Ja Sziget was ook goed versieren, dat werkte ook niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef El_Matador het volgende:
2 oktober 's avonds is een topfeest in NL. En goed versieren (heloef, beterebob, benzin?).
E_M is ongeveer net zo beleeft als de Duitsers tegenover de Joden tijdens de Kristalnacht.quote:
quote:
Chef, trusten en tot morgen weer hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
Bedje. Kusjes allemaal.
Overigens lijkt het me echt kut als je jezelf niet als de mooiste der Gods scheppingen ziet.
5 minuten aan editing, waardeer dit godverdomme. Geen fout te bekennen.
Utrecht, maar te laat ingeschreven bij de studentenhuisvesterquote:
Ik vorige week nog.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel stukken minder relaxt nu
Tevens heb ik het hele jaar nog geen pizza uit dozen gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |