Ik vond de beloning en de daden die ertoe aanleiding gaven toch niet geheel in verhouding tot elkaar staan. Zoietsquote:
Ik neem het je niet echt kwalijk dat je zo doet, maar vind het niet leuk. Ik ben geen arrogante bal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef moneyfornothing het volgende: [..] Rot toch op man, arrogante bal.
Ik vind het niet leuk dat jij zo idioot liep te doen, boeiend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik neem het je niet echt kwalijk dat je zo doet, maar vind het niet leuk. Ik ben geen arrogante bal.
zal ik dat erbij zetten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:15 schreef Kimberliedje het volgende:
Heuh, ik zie nu pas die meet. Ja ik kom dus niet he.
Nou, niet zo gemeen doen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat jij zo idioot liep te doen, boeiend.
Wat vind jij van galante mannen Loka?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond de lapo wel een beetje bizar snarf.
Ik wel. Hij heeft me echt als prinses behandeld. Ik ben bij wijze van nog net niet over een plas water getildquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vond de beloning en de daden die ertoe aanleiding gaven toch niet geheel in verhouding tot elkaar staan. Zoiets
Flauw zeg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:15 schreef Kimberliedje het volgende:
Mijn luv is voor anderen gereserveerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nou, niet zo gemeen doen tegen elkaar.
Show me the luv!
Ik heb nooit idioot gedaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat jij zo idioot liep te doen, boeiend.
De man in kwestie was gewoon ook heel erg leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind jij van galante mannen Loka?
Verdienen die een blowjob?
Enige reden waarom het werkte.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
De man in kwestie was gewoon ook heel erg leuk.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind jij van galante mannen Loka?
Verdienen die een blowjob?
Ik ging er in mijn enthousiasme natuurlijk weer even aan voorbij dat er natuurlijk wel iets meer tussen jullie gespeeld zal hebben dan alleen het toevallig openhouden van een deurquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Hij heeft me echt als prinses behandeld. Ik ben bij wijze van nog net niet over een plas water getild.
Begrijp me niet verkeerd, dat soort dingen hoeven voor mij echt niet iedere dag. Maar een keertje is best heel erg leuk.
Het probleem gisteravond lag echt niet aan mij, maar aan een gebrek aan logisch denken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had ook niet gedacht dat jij dat in zou kunnen zien nee.
Twee linkerhanden. Zoiets?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik vind het altijd leuk als mannen een beetje nerdig en onhandig zijn
Nog vaker mee afgesproken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
De man in kwestie was gewoon ook heel erg leuk.
Hehehe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik vind het altijd leuk als mannen een beetje nerdig en onhandig zijn
Ja. Zeker weten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om aan te schaffen?
'mijn vent'quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
Anders ik wel.
Ik heb niks tegen een beetje de klassieke rolverdeling. Ik kook ook graag voor m'n vent of maak het huis schoon. Vind ik leuk, ik ben echt zo'n zorgzaam typje.
Dat gebrek was bij jou te vinden, als enige, maar je snapt er toch geen donder van dus hou er maar over op, er is toch geen manier waarop jij het zal kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Het probleem gisteravond lag echt niet aan mij, maar aan een gebrek aan logisch denken.
Jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog vaker mee afgesproken?
[..]
Hehehe.
Dat probeerde ik dus ook te zeggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Enige reden waarom het werkte.
Dat soort mensen zijn dat gewoon van zichzelf denk ik, als het niet in je zit doe je het niet zo snel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eens een date gehad met iemand die de deur voor me open deed, mijn jas aannam en de stoel voor mij pakte zodat ik kon gaan zitten.
Ik voelde me best een prinsesje, hij heeft me helemaal in de watten gelegd. I thanked him with a blowjob
.
Kots ruim ik niet op. Dat mag hij zelf doen.quote:
Ik ben ook zorgzaam maar op een veel minder klassieke manier. Ik doe wat ik kan, wanneer ik het kan. Zeker als iemand echt problemen heeft, ziek is of iets. Koken heb ik geen problemen mee, schoonmaken doe ik liever samen. Maar ik zou het bijvoorbeeld helemaal niet erg vinden als ik degene zou zijn die het meest werkt en financieel het meeste regelt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
Anders ik wel.
Ik heb niks tegen een beetje de klassieke rolverdeling. Ik kook ook graag voor m'n vent of maak het huis schoon. Vind ik leuk, ik ben echt zo'n zorgzaam typje.
Hij is van nature heel galantquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn dat gewoon van zichzelf denk ik, als het niet in je zit doe je het niet zo snel.
Of je bent slijmbal en doet het alleen bij vrouwen die je wil paaien.
Van hetzelfde!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:21 schreef marbasnarf het volgende:
ik ben honden uitlaten en douchen... truste alvast!
Ze vallen bij bosjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:21 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ga jullie verlaten.. Schnitzel!
Jij vond dat het niet logisch was. Dat is puur jouw mening.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Het probleem gisteravond lag echt niet aan mij, maar aan een gebrek aan logisch denken.
Zelfs ik wist het me op tijd te bedenken, dus...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:22 schreef El_Matador het volgende:
En de 1e date al niet willen betalen, wat voor zielige "man" ben je dan wel niet?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vond dat het niet logisch was. Dat is puur jouw mening.
Stop met het te presenteren als een glashelder feit.
Dat soort mensen kan ik wel waarderen.quote:
Mijn argumenten waren valide, alle premissen waren juist. Het lijkt me dan toch echt een glashelder feit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vond dat het niet logisch was. Dat is puur jouw mening.
Stop met het te presenteren als een glashelder feit.
moppie is meer voor de sjekkiedraaiende kamper in trainingsbroek, "mijn mannetje/ventje" heeft ook nog een beetje draagdoekappeal.quote:
Maar vaak zie je toch wel hoe dat gaat met betalen. Ik betaal alles gewoon in principe (hoe weinig ik ook te besteden heb), tenzij aan wordt gegeven dat ze haar deel ook wil betalen. Dan ga ik niet weigeren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:22 schreef El_Matador het volgende:
Het is gewoon standaard. Maar goed, misschien moet je daarvoor buiten de stinkende pizzadozenzolders komen, natuurlijk.
Samzz doet dar zo te zien... de rest?
En de 1e date al niet willen betalen, wat voor zielige "man" ben je dan wel niet?
Oh, Bart, wat was dat "word" nou??
Niet, jij noemde gevoelens onlogisch echter sprak jij van houden van en gelukkig zijn, als jij maar gelukkig was was alles goed. Wat dus ook gevoelens zijn, dus je meet met twee maten. Verder heb jij te weinig sociale ervaring om te snappen dat nep gedrag niet tof is, en een wereld die veel nep gedrag in de hand zal werken is al helemaal niet tof. Je bent vast heel slim in je vakgebied, maar wat dit betreft snap je er niet zo veel van.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn argumenten waren valide, alle premissen waren juist. Het lijkt me dan toch echt een glashelder feit.
hey muhaha Evie gaat lekker slapenquote:
mijn honneponnewonnetje geeft meer aan dat hij onder de plak zit en het huishouden wil doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
moppie is meer voor de sjekkiedraaiende kamper in trainingsbroek, "mijn mannetje/ventje" heeft ook nog een beetje draagdoekappeal.
The name's Iron. James Iron.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef Evie het volgende:
[..]
mijn honneponnewonnetje geeft meer aan dat hij onder de plak zit en het huishouden wil doen![]()
Dat moet je nou juist wel doen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar vaak zie je toch wel hoe dat gaat met betalen. Ik betaal alles gewoon in principe (hoe weinig ik ook te besteden heb), tenzij aan wordt gegeven dat ze haar deel ook wil betalen. Dan ga ik niet weigeren.
jij mag wel als een van mijn 7 mannelijke gezellen in mijn uberkasteel komen wonen laterquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat moet je nou juist wel doen!
Dat opent de deur naar;
- samen een ijsje achteraf eten (dan mag zij betalen)
- een volgende date
show some manhood.
mannenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat moet je nou juist wel doen!
Dat opent de deur naar;
- samen een ijsje achteraf eten (dan mag zij betalen)
- een volgende date
show some manhood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik wil slapen maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet, jij noemde gevoelens onlogisch echter sprak jij van houden van en gelukkig zijn, als jij maar gelukkig was was alles goed. Wat dus ook gevoelens zijn, dus je meet met twee maten. Verder heb jij te weinig sociale ervaring om te snappen dat nep gedrag niet tof is, en een wereld die veel nep gedrag in de hand zal werken is al helemaal niet tof. Je bent vast heel slim in je vakgebied, maar wat dit betreft snap je er niet zo veel van.
Ik noemde die gevoelens alleen maar ter illustratie, ze waren niet belangrijk voor de kern van mijn punt. Maar volgens mij kan ik je over dit onderwerp niet logisch laten denken. Ik meet dus absoluut niet met twee maten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet, jij noemde gevoelens onlogisch echter sprak jij van houden van en gelukkig zijn, als jij maar gelukkig was was alles goed. Wat dus ook gevoelens zijn, dus je meet met twee maten. Verder heb jij te weinig sociale ervaring om te snappen dat nep gedrag niet tof is, en een wereld die veel nep gedrag in de hand zal werken is al helemaal niet tof. Je bent vast heel slim in je vakgebied, maar wat dit betreft snap je er niet zo veel van.
Heb je ook iets anders dan popcorn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil slapen maar
[ afbeelding ]
Linkje?
Flame grilled beefburger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je ook iets anders dan popcorn?
Jij vindt het standaard.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:22 schreef El_Matador het volgende:
Het is gewoon standaard. Maar goed, misschien moet je daarvoor buiten de stinkende pizzadozenzolders komen, natuurlijk.
Samzz doet dar zo te zien... de rest?
Oh, Bart, wat was dat "word" nou??
Ja, omdat het werkt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vindt het standaard.
Ik moet altijd via Schiphol.Altijd zitten er mensen in de trein met koffers als gevolg.
Die help ik dan als ze hulp nodig hebben, hou de deur tegen als ze net het perron op komen rennen enz.
Ik help alleen als mensen als ze het goed kunnen gebruiken. Dat vind ik dan weer standaard.
Deuren openhouden als je zelf niet naar binnen moet, tsja de meeste mensen kunnen het prima zelf dus ik zie het er nut niet van in.
Betalen prima, maar niet puur omdat ik een man ben. Leven we nog in 1920?
Echt niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:15 schreef Kimberliedje het volgende:
sorry ik overdrijfquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ja godverdomme is er nu ook al gezeik in deze slowchat, NIET ZEUREN OVER ELKAAR AUB
Dit inderdaad, al die standaarden voor mannelijk en vrouwelijk gedrag en gewoontenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vindt het standaard.
Ik moet altijd via Schiphol.Altijd zitten er mensen in de trein met koffers als gevolg.
Die help ik dan als ze hulp nodig hebben, hou de deur tegen als ze net het perron op komen rennen enz.
Ik help alleen als mensen als ze het goed kunnen gebruiken. Dat vind ik dan weer standaard.
Deuren openhouden als je zelf niet naar binnen moet, tsja de meeste mensen kunnen het prima zelf dus ik zie het er nut niet van in.
Betalen prima, maar niet puur omdat ik een man ben. Leven we nog in 1920?
Overal waar mfn in combinatie met benzin/kree/willekeurig ander af en toe zeikend persoon post komt er gezeik, gewoon overheen lezen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ja godverdomme is er nu ook al gezeik in deze slowchat, NIET ZEUREN OVER ELKAAR AUB
Daar zeg je wat... Wat is er eigenlijk van Kree geworden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Overal waar mfn in combinatie met benzin/kree/willekeurig ander af en toe zeikend persoon post komt er gezeik, gewoon overheen lezen.
Nodig? Wat nou nodig? Wat is dat voor kille beredenering? Het gaat om omgang met mensen. Ik snap dat jij daar nogal moeite mee hebt, maar voor de meeste normale mensen zorgt dit ervoor dat men elkaar een beetje leuk gaat vinden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit inderdaad, al die standaarden voor mannelijk en vrouwelijk gedrag en gewoonten
Ik dacht dat dat allemaal niet meer zo nodig was in deze tijd.
In 34 stukjes op het traject Leiden-Gouda?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar zeg je wat... Wat is er eigenlijk van Kree geworden?
Ik weet niet, laatste berichten waren dat hij ontslagen zou worden ofzo terwijl hij net een duurder huis zou gaan huren. Maar misschien ben ik niet helemaal up-to-date.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af wanneer je Godcomplex om de hoek kwam kijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:37 schreef El_Matador het volgende:
Al heb ik het hier geperfectioneerd.
dood doorvoedlesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Naar traject. Al kan je wel goed schijten als je in die koploper zit. Maar je zal maar bij Goverwelle liggen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In 34 stukjes op het traject Leiden-Gouda?
mernsen zonder. :;)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af wanneer je Godcomplex om de hoek kwam kijken.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In 34 stukjes op het traject Leiden-Gouda?
Fraaie combinatie, dat wel. Maar laten we hopen dat het toch net iets beter met 'm gaatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, laatste berichten waren dat hij ontslagen zou worden ofzo terwijl hij net een duurder huis zou gaan huren. Maar misschien ben ik niet helemaal up-to-date.
Ik vind de standaarddingen meer respect tonen voor mensen die je nog niet goed kent, basale beleefdheidsvormen beheersen en toepassen in gesprekken en andere communicatie, dat soort dingen. Niet per se dingen die afhankelijk zijn van of je wel of niet een man/vrouw voor je hebt, dat vind ik toch redelijk achterhaald.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nodig? Wat nou nodig? Wat is dat voor kille beredenering? Het gaat om omgang met mensen. Ik snap dat jij daar nogal moeite mee hebt, maar voor de meeste normale mensen zorgt dit ervoor dat men elkaar een beetje leuk gaat vinden.
Zorg dat de standaarddingen in orde zijn, dan kan je scoren op de rest.
En ja, zo was ik ook toen ik nog in Nederland woonde. Al heb ik het hier geperfectioneerd. En feedback aan Duitse maat gegeven (die soms bijna net zo lomp is als veel NLse mannen).
De situatie was al niet volledig rationeel, dus dat gaat al niet op. Jij snapt zelf gewoon niet dat jij absoluut niet logisch aan het nadenken was en heel veel dingen over het hoofd zag, maar dat kan je toch niet zien omdat je geen idee hebt hoe het is om echt te leven in plaats van je constant te verschuilen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik noemde die gevoelens alleen maar ter illustratie, ze waren niet belangrijk voor de kern van mijn punt. Maar volgens mij kan ik je over dit onderwerp niet logisch laten denken. Ik meet dus absoluut niet met twee maten.
Ik snap wat gevoel betreft wel dat nep niet cool is, maar volledig rationeel gezien maakte dat niet uit in de situatie waar we gisteren over spraken.
Jouw mening is nogal irrelevant in een wereld waar dat soort beleefdheidsvormen wel gelden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind de standaarddingen meer respect tonen voor mensen die je nog niet goed kent, basale beleefdheidsvormen beheersen en toepassen in gesprekken en andere communicatie, dat soort dingen. Niet per se dingen die afhankelijk zijn van of je wel of niet een man/vrouw voor je hebt, dat vind ik toch redelijk achterhaald.
Ik zou je doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De situatie was al niet volledig rationeel, dus dat gaat al niet op. Jij snapt zelf gewoon niet dat jij absoluut niet logisch aan het nadenken was en heel veel dingen over het hoofd zag, maar dat kan je toch niet zien omdat je geen idee hebt hoe het is om echt te leven in plaats van je constant te verschuilen.
En je kan niet zeggen dat gevoel er niet toe doet hier, want die hele fantasiewereld van jou is juist ontstaan omdat jij deze wereld niet eerlijk vind. Een gevoel! Dus ja, fucking onlogisch dit dat.
Het zou namelijk dit moeten zijn.
Situatie 1: Meisje liegt benzin voor om eigen gewin. Onoprechte situatie, meisje heeft enkel een egoïstische motivatie. Benzin is blind door geluk, maar als hij nog gezond verstand bezit had hij zelf kunnen beredeneren dat dit zou kunnen gebeuren.
Situatie 2: Meisje houdt oprecht van benzin, beide gelukkig. Maar ook weten beide dat de wereld waarin zij leven vol onoprechtheid zit, dus is er mogelijk twijfel aan elkaars oprechtheid. Dit kan met de tijd weggaan.
Situatie 3: Meisje houdt van benzin, benzin gelooft het niet doordat hij eerder een meisje gekend heeft die hem voorloog.
Zo kan ik er nog wel meer bij verzinnen, feit is dat als jij in een wereld vol mensen leeft gevoelens een rol zullen spelen. Jij weigert echter om in te zien dat gevoelens niet perse tot onlogica lijden, want jij denkt oh zo slim te zijn met je logische redeneringen en jouw perfecte wereld is immers perfect! Iedereen die anders beweert is een idioot en moet wel enorm onlogisch nadenken want ja, he, het kan toch niet zo zijn dat de grote benzin ongelijk heeft!
Dat heb je wel, helaas. Je wereld is niet perfect, je ziet enorm veel over het hoofd bij je beredenering, je praat over gevoelens dus er is al niet meer zoiets al een rationele situatie want er komt liefde in het spel. Aka, geen 100% rationele situatie mogelijk. Dus a. je kan niet zo tegen die situatie aankijken en het laten kloppen en b. je onderschat de waarde van gevoelens. De mens heeft nou eenmaal (normaliter) gevoelens, dus zullen ze ook een rol spelen in jouw perfecte wereld
Of je moet er eentje willen bouwen met enkel jou als mens en verder allemaal rationele cyborgs, maar dat had je niet verteld.
En nee mensen, ik heb werkelijk geen idee waarom ik de moeite neem voor deze reactie want hij gaat er toch geen donder van snappen.
Ik kan inderdaad erg slecht tegen jengelende mensen, je hebt me door.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Overal waar mfn in combinatie met benzin/kree/willekeurig ander af en toe zeikend persoon post komt er gezeik, gewoon overheen lezen.
Dat. Het lijkt me volstrekt logisch om jezelf goed te vinden. En als je dat niet vindt, dan lijkt het me tijd er iets aan te doen zodat je dat wel vindt.quote:
Oh, ik ben anders best wel gelukkig op het momentquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw mening is nogal irrelevant in een wereld waar dat soort beleefdheidsvormen wel gelden.
Maar goed, niet achter de beschimmelde pizzadozen, dat snap ik dan weer wel.
Als beleefdheid alleen een manier is om te versieren, dan ben jij degene die nog een hoop heeft om te leren hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw mening is nogal irrelevant in een wereld waar dat soort beleefdheidsvormen wel gelden.
Maar goed, niet achter de beschimmelde pizzadozen, dat snap ik dan weer wel.
Omdat mensen over het algemeen meer slechte dan goede eigenschappen hebben?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat. Het lijkt me volstrekt logisch om jezelf goed te vinden. En als je dat niet vindt, dan lijkt het me tijd er iets aan te doen zodat je dat wel vindt.
Waarom zou je jezelf afkraken?
Ik doe het wel bij iedereen die even wat snelle hulp kan gebruiken, ik heb het niet over het geven van 100 euro. Maar over kleine dingen, busdeur tegenhouden zodat iemand niet een kwartier hoeft te wachten doe ik gewoon graag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, omdat het werkt.
Mensen helpen is ook een goeie houding, maar is geen standaard beleefdheid. Je doet het ook niet bij iedereen.
Betalen lijkt me logisch; jij wil een date, niet dan? Als zij het al niet waard is om een eerste date te betalen (en als je geen geld hebt, heb je sowieso geen recht op een vrouw, of je moet je prioriteiten anders leggen, dates hoeven helemaal niet duur te zijn, als je er maar aandacht aan schenkt), hoe kan je dan ooit die "blowjob" (zie verhaal Samzz) verwachten?
En dan vraagt men zich hier af waarom men (eeuwig) single blijft?
ik heb m niet gelezen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gelukkig hangt dat niet van die nutteloze post af.![]()
Toch.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |