Mijn argumenten waren valide, alle premissen waren juist. Het lijkt me dan toch echt een glashelder feit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vond dat het niet logisch was. Dat is puur jouw mening.
Stop met het te presenteren als een glashelder feit.
moppie is meer voor de sjekkiedraaiende kamper in trainingsbroek, "mijn mannetje/ventje" heeft ook nog een beetje draagdoekappeal.quote:
Maar vaak zie je toch wel hoe dat gaat met betalen. Ik betaal alles gewoon in principe (hoe weinig ik ook te besteden heb), tenzij aan wordt gegeven dat ze haar deel ook wil betalen. Dan ga ik niet weigeren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:22 schreef El_Matador het volgende:
Het is gewoon standaard. Maar goed, misschien moet je daarvoor buiten de stinkende pizzadozenzolders komen, natuurlijk.
Samzz doet dar zo te zien... de rest?
En de 1e date al niet willen betalen, wat voor zielige "man" ben je dan wel niet?
Oh, Bart, wat was dat "word" nou??
Niet, jij noemde gevoelens onlogisch echter sprak jij van houden van en gelukkig zijn, als jij maar gelukkig was was alles goed. Wat dus ook gevoelens zijn, dus je meet met twee maten. Verder heb jij te weinig sociale ervaring om te snappen dat nep gedrag niet tof is, en een wereld die veel nep gedrag in de hand zal werken is al helemaal niet tof. Je bent vast heel slim in je vakgebied, maar wat dit betreft snap je er niet zo veel van.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn argumenten waren valide, alle premissen waren juist. Het lijkt me dan toch echt een glashelder feit.
hey muhaha Evie gaat lekker slapenquote:
mijn honneponnewonnetje geeft meer aan dat hij onder de plak zit en het huishouden wil doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
moppie is meer voor de sjekkiedraaiende kamper in trainingsbroek, "mijn mannetje/ventje" heeft ook nog een beetje draagdoekappeal.
The name's Iron. James Iron.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef Evie het volgende:
[..]
mijn honneponnewonnetje geeft meer aan dat hij onder de plak zit en het huishouden wil doen![]()
Dat moet je nou juist wel doen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar vaak zie je toch wel hoe dat gaat met betalen. Ik betaal alles gewoon in principe (hoe weinig ik ook te besteden heb), tenzij aan wordt gegeven dat ze haar deel ook wil betalen. Dan ga ik niet weigeren.
jij mag wel als een van mijn 7 mannelijke gezellen in mijn uberkasteel komen wonen laterquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat moet je nou juist wel doen!
Dat opent de deur naar;
- samen een ijsje achteraf eten (dan mag zij betalen)
- een volgende date
show some manhood.
mannenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat moet je nou juist wel doen!
Dat opent de deur naar;
- samen een ijsje achteraf eten (dan mag zij betalen)
- een volgende date
show some manhood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik wil slapen maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet, jij noemde gevoelens onlogisch echter sprak jij van houden van en gelukkig zijn, als jij maar gelukkig was was alles goed. Wat dus ook gevoelens zijn, dus je meet met twee maten. Verder heb jij te weinig sociale ervaring om te snappen dat nep gedrag niet tof is, en een wereld die veel nep gedrag in de hand zal werken is al helemaal niet tof. Je bent vast heel slim in je vakgebied, maar wat dit betreft snap je er niet zo veel van.
Ik noemde die gevoelens alleen maar ter illustratie, ze waren niet belangrijk voor de kern van mijn punt. Maar volgens mij kan ik je over dit onderwerp niet logisch laten denken. Ik meet dus absoluut niet met twee maten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet, jij noemde gevoelens onlogisch echter sprak jij van houden van en gelukkig zijn, als jij maar gelukkig was was alles goed. Wat dus ook gevoelens zijn, dus je meet met twee maten. Verder heb jij te weinig sociale ervaring om te snappen dat nep gedrag niet tof is, en een wereld die veel nep gedrag in de hand zal werken is al helemaal niet tof. Je bent vast heel slim in je vakgebied, maar wat dit betreft snap je er niet zo veel van.
Heb je ook iets anders dan popcorn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil slapen maar
[ afbeelding ]
Linkje?
Flame grilled beefburger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je ook iets anders dan popcorn?
Jij vindt het standaard.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:22 schreef El_Matador het volgende:
Het is gewoon standaard. Maar goed, misschien moet je daarvoor buiten de stinkende pizzadozenzolders komen, natuurlijk.
Samzz doet dar zo te zien... de rest?
En de 1e date al niet willen betalen, wat voor zielige "man" ben je dan wel niet?
Oh, Bart, wat was dat "word" nou??
Ja, omdat het werkt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij vindt het standaard.
Ik moet altijd via Schiphol.Altijd zitten er mensen in de trein met koffers als gevolg.
Die help ik dan als ze hulp nodig hebben, hou de deur tegen als ze net het perron op komen rennen enz.
Ik help alleen als mensen als ze het goed kunnen gebruiken. Dat vind ik dan weer standaard.
Deuren openhouden als je zelf niet naar binnen moet, tsja de meeste mensen kunnen het prima zelf dus ik zie het er nut niet van in.
Betalen prima, maar niet puur omdat ik een man ben. Leven we nog in 1920?
Echt niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:15 schreef Kimberliedje het volgende:
Heuh, ik zie nu pas die meet. Ja ik kom dus niet he.
sorry ik overdrijfquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ja godverdomme is er nu ook al gezeik in deze slowchat, NIET ZEUREN OVER ELKAAR AUB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |