Volgens mij moet je gewoon beetje op letten dat je niet asociaal bent en hoef je hier niet per se aan te voldoen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:57 schreef El_Matador het volgende:
Het zijn gewoon elementaire beleefdheidsvormen;
- deuren openhouden
- dames eerst de lift in en uit laten gaan
- als je haar uitnodigt, betaal je
- eerste date betaalt sowieso de man
- goedemorgen, middag en eet smakelijk zeggen
- netjes opstaan als je gaat groeten
- 3 (in Nederland) zoenen op de wang, altijd bij de eerste ontmoeting
dan moeten we wel een zielig reclame filmpje maken... met linialen die in een hojje zitten met veel te veel en een paar in close up die barstjes en zelfs scheuren hebben "met UW hulp, kunnen we een einde maken aan deze verschrikkelijke toestand"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb je dan wel een stichting voor hem? Anders komt er nooit genoeg geld binnen voor dat geneesmiddel hoor!
Ik val nog best mee zo te lezen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:57 schreef El_Matador het volgende:
Het zijn gewoon elementaire beleefdheidsvormen;
- [s]deuren openhouden[/s]
- dames eerst de lift in en uit laten gaan
- als je haar uitnodigt, betaal je
- eerste date betaalt sowieso de man
- goedemorgen, middag en eet smakelijk zeggen
- netjes opstaan als je gaat groeten
- 3 (in Nederland) zoenen op de wang, altijd bij de eerste ontmoeting
quote:
Ik zeik niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja het gaat altijd ove rjou hou eens op met dat gezeik
Ik hoef helemaal geen gentleman. bahquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is geen onzin; jij VINDT het onzin. En precies die houding bedoel ik. Die wijven die zitten te janken om gentlemen, maar gaan zeiken als men es galant is.
Geniet er nou maar gewoon van, zwak geslacht.
Zelfbeheersing is ook onderdeel van een gentleman zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is geen onzin; jij VINDT het onzin. En precies die houding bedoel ik. Die wijven die zitten te janken om gentlemen, maar gaan zeiken als men es galant is.
Als het in norm 3 ook 'haar' kan zijn die hem uitnodigd.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zelfbeheersing is ook onderdeel van een gentleman zijn.
Oké, jij hebt er duidelijk meer talent voor dan ik. Ik heb getwijfeld, maar ik kon geen naam voor de stichting bedenken. Suggesties?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb je dan wel een stichting voor hem? Anders komt er nooit genoeg geld binnen voor dat geneesmiddel hoor!
goed!!quote:
Precies! Inclusief sms-dienst uiteraard.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan moeten we wel een zielig reclame filmpje maken... met linialen die in een hojje zitten met veel te veel en een paar in close up die barstjes en zelfs scheuren hebben "met UW hulp, kunnen we een einde maken aan deze verschrikkelijke toestand"
Bob met een wijze uitspraak, maak je toch nog wat mee vandaag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gewoon beetje op letten dat je niet asociaal bent en hoef je hier niet per se aan te voldoen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Krijg je gelijk is het weer niet goedquote:
Tevens word.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
IK WEET NIET WAAROM EIGENLIJK, SOORT ONDERTOONTJE IN JE POST DENK IK.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]Waaruit leid jij af dat ik niet beheerst ben? Ik ben doodkalm.
Hij is nog steeds single toch? Dus hoe wijs is die uitspraak dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Bob met een wijze uitspraak, maak je toch nog wat mee vandaag.
Ja dan moet zij dokken, jij wou graag met hem uit mag je het ook dokken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als het in norm 3 ook 'haar' kan zijn die hem uitnodigd.
Ah daar heb je me, ik ben vet slecht met namen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oké, jij hebt er duidelijk meer talent voor dan ik. Ik heb getwijfeld, maar ik kon geen naam voor de stichting bedenken. Suggesties?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij is nog steeds single toch? Dus hoe wijs is die uitspraak dan?
Als 'ie dit toch nog meegemaakt kon hebben. Het zou 'm goed hebben gedaan. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan moeten we wel een zielig reclame filmpje maken... met linialen die in een hojje zitten met veel te veel en een paar in close up die barstjes en zelfs scheuren hebben "met UW hulp, kunnen we een einde maken aan deze verschrikkelijke toestand"
PMS alertquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
IK WEET NIET WAAROM EIGENLIJK, SOORT ONDERTOONTJE IN JE POST DENK IK.
Je kan ook op een originele manier galant zijn tegenover vrouwen. Dit is afgezaagd en voegt helemaal niets toe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik haat dat echt, alsof ik meer geld heb.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan moet zij dokken, jij wou graag met hem uit mag je het ook dokken.
Eerste date sowieso betalen.
Ik moet dokken omdat ik een lul heb, ehm wat?
Origineel? Ik dacht dat alles ondertussen wel uitgevonden wasquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan ook op een originele manier galant zijn tegenover vrouwen. Dit is afgezaagd en voegt helemaal niets toe.
Totaal irrelevantquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij is nog steeds single toch? Dus hoe wijs is die uitspraak dan?
Het is een kleine moeite dit soort dingen gewoon standaard te doen. En je krijgt er veel voor terug. Niks "ouderwets", gewoon normaal, niks aan de hand.
zodat je naar dr vette dikke reet kan kijken en **$[CENSUUR]&(@quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
Een aantal dingen uit het lijstje van Mata hoeft voor mij ook niet perse. Al waardeer ik ze allemaal mocht meneer dat voor mij doen.
Overigens vergeet je eentje, nooit achter de dame aan de trap op lopen.
Dat was 50 jaar geleden nog het gevalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik haat dat echt, alsof ik meer geld heb.
women logic
Mho (ohm omgedraaid) maakt het nog beter. Mag je zelfs dus ook nog schrijven als ℧ ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
goed!!![]()
ik wil persee het woord Ohm erin hebben!
Ohm liniaal enzo![]()
(sorry vind het zelf een erg leuk grapje)
Nee man, zoveel dingen die nog niet mogelijk zijn of bestaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Origineel? Ik dacht dat alles ondertussen wel uitgevonden was
ik betaal altijd gewoon de helft, wordt ook nooit in dank afgenomen hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
women logic
Ik vind etiquette soms ook wel echt ver gaan...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:05 schreef Samzz het volgende:
Een aantal dingen uit het lijstje van Mata hoeft voor mij ook niet perse. Al waardeer ik ze allemaal mocht meneer dat voor mij doen.
Overigens vergeet je eentje, nooit achter de dame aan de trap op lopen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze was gisteravond ook al niet echt aardig en geduldig voor me
Daarna moest ze naar de chiropractor?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef Capstan het volgende:
Ik heb ooit nog eens, extreem galant (al zeg ik het zelf), een dame meteen een massage gegeven toen ze aangaf daar wel aan toe te zijn. Al zullen sommigen hier dat verhaal al wel kennen
Echt he, als ik een meisje uit vraag betaal ik het wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
women logic
Waarover moet ik zeiken dan, het is toch goed geregeld voor de dames nu?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik laat haar gewoon betalen, men logic
Nah. Ze vond dat ik er talent voor had. En dat zeg ik dus niet zelf, hèquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarna moest ze naar de chiropractor?
Eigen schuld. Waarom is irrelevant. Want MFNquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze was gisteravond ook al niet echt aardig en geduldig voor me
Ik snap nog steeds niet waarom je gekookte aardappels niet mag doorsnijden. Wat de gedachte daarachter is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind etiquette soms ook wel echt ver gaan...
Goed ingeschat, het was ook zijn eigen schuld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eigen schuld. Waarom is irrelevant. Want MFN
Ik zag een filmpje van een huwelijksaanzoek terwijl een dude deed alsof het vliegtuig neerstortte. Kei tof.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Origineel? Ik dacht dat alles ondertussen wel uitgevonden was
je moet m heel opeten....? prakken is ook niet echt jofelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je gekookte aardappels niet mag doorsnijden. Wat de gedachte daarachter is.
Vanuit vroeger oogpunt is het logisch. Je hoort niet naar de kont van een vrouw te kijken. En wanneer de vrouw een jurk aan heeft kan de man er niet onder spieken als hij voorop looptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind etiquette soms ook wel echt ver gaan...
Het was absoluut niet mijn schuld. Uiteindelijk dacht ze dat ze gelijk had en weigerde naar logische argumenten te luisteren. Weet niet wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eigen schuld. Waarom is irrelevant. Want MFN
Gekookte aardappels moet je met een vork doorprikken ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je moet m heel opeten....? prakken is ook niet echt jofel
Nauwelijks te vergelijken, eigenlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eens een date gehad met iemand die de deur voor me open deed, mijn jas aannam en de stoel voor mij pakte zodat ik kon gaan zitten.
Ik voelde me best een prinsesje, hij heeft me helemaal in de watten gelegd. I thanked him with a blowjob
.
Precies. Ik wil best de deur openhouden, maar ga niet geforceerd proberen dat voor elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eens een date gehad met iemand die de deur voor me open deed, mijn jas aannam en de stoel voor mij pakte zodat ik kon gaan zitten.
Ik voelde me best een prinsesje, hij heeft me helemaal in de watten gelegd. I thanked him with a blowjob
.
Prakken vind ik juist zo'n stom iets, ik ben meer van het snijden. En mijn mond is te klein voor zo'n gevaarte, dus je moet wat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je moet m heel opeten....? prakken is ook niet echt jofel
Rot toch op man, arrogante bal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was absoluut niet mijn schuld. Uiteindelijk dacht ze dat ze gelijk had en weigerde naar logische argumenten te luisteren. Weet niet wat er aan de hand was.
Kijk gij ongelovigen! It does get you laidquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef Samzz het volgende:
.
Ja maar dat is dan ook wel erg overdreven. Dingen als de deur openhouden en de ander dingen die Mata noemde moet je ook niet selectief bij bepaalde vrouwen doen maar voor iedereen. Gewoon omdat. Levert respect en waardering op, en daar wordt het leven een stuk aangenamer vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van een huwelijksaanzoek terwijl een dude deed alsof het vliegtuig neerstortte. Kei tof.![]()
Niet alles hoeft nieuw of origineel te zijn, maar beleefdheid kan helemaal los staan van het geslacht en als het daar direct aan gelinkt is vind ik het zwak. Ik laat andere gewoon eerst de lift uitstappen. Als je als eerst bij een deur bent en er staat iemand achter je houd je de deur voor hem/haar open, je begroet mensen etc. Maar mannen die snel naar de andere kant van de auto rennen om de deur open te doen.Sorry hoor, te achterlijk voor woorden.
Huh?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nauwelijks te vergelijken, eigenlijk
Heb ik ook gezien, die was wel tof maar eeh, dat heeft niets met galant zijn te maken in die zin dat je de dingen tijdens de alledaagse beslommeringen pakt. Dat wat hij deed doe je maar 1 keerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van een huwelijksaanzoek terwijl een dude deed alsof het vliegtuig neerstortte. Kei tof.![]()
Niet alles hoeft nieuw of origineel te zijn, maar beleefdheid kan helemaal los staan van het geslacht en als het daar direct aan gelinkt is vind ik het zwak. Ik laat andere gewoon eerst de lift uitstappen. Als je als eerst bij een deur bent en er staat iemand achter je houd je de deur voor hem/haar open, je begroet mensen etc. Maar mannen die snel naar de andere kant van de auto rennen om de deur open te doen.Sorry hoor, te achterlijk voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |