quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef cafca het volgende:
Mag ik dan, om een beetje in die sfeer te blijven, 5 bands of artiesten die hun naam ontleend hebben aan Tolkien?
Ik wilde toch even Cirith Ungol noemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:09 schreef Ulx het volgende:
Gandalf
morgoth
Marillion
Rivendell
en die steve Took van T.rex
Ulx+1quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:09 schreef Ulx het volgende:
Gandalf
morgoth
Marillion
Rivendell
en die steve Took van T.rex
Geen idee..ook geen idee hoe die acteur heet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:46 schreef Ulx het volgende:
In welke band zong de ex van Aragorn (de acteur die hem speelde)
Idem, Viggo mortensen wist ik natuurlijk wel, maar wie zijn ex was: geen idee.quote:
Opgezocht en hoe ze heette dat ben ik vergeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:14 schreef bigshadow het volgende:
Nooit geweten, en bij deze weer vergeten!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:36 schreef Blogman het volgende:
Nou ja, eigenlijk is de vraag van Ulx heel makkelijk als je de vraag goed leest en het antwoord weet.
Iedere vraag is makkelijk als je het antwoord weetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:36 schreef Blogman het volgende:
Nou ja, eigenlijk is de vraag van Ulx heel makkelijk als je de vraag goed leest en het antwoord weet.
Een album genaamd "X"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:22 schreef pipster het volgende:
Stadion wave gewoon...
Wat hebben INXS - Kylie - Def Leppard - Beloved gemeen?
quote:She, she used to be a really special lady
I guess she's feeling kinda freaky lately
It's such a shame cause now the pussy's changed
(Pussy changed)
She used to squeeze me
Grip me tight so she can please me
But now-now, that pussy changed
Dedicated, maar good 'nuff!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef bigshadow het volgende:
Lloyd - Dedication to my ex (miss that)
quote:God that was strange to see you again
Introduced by a friend of a friend
Smiled and said 'yes I think we've met before'
In that instant it started to pour,
Captured a taxi despite all the rain
We drove in silence across Pont Champlain
And all of the time you thought I was sad
I was trying to remember your name...
Sympathy for the devil van de Stones?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:01 schreef bigshadow het volgende:
Kom ik ff goed weg daar!
Wie met wat?
[..]
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:15 schreef methodmich het volgende:
Is dat niet Your Ex-Lover Is Dead van Stars, als zijnde een soort van vervolgvraag?
Het voorstadium van Ex-lover is dead, zeg maarquote:
Dat is het welquote:
Nee, niet. Ze konden de rechten niet clearen, dus hebben ze het opnieuw laten inspelen door hun tourgitarist.quote:
Ben benieuwd of er ook countrymuziek inzit.quote:
het gaat over een kauw, geen cowquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:50 schreef belsen het volgende:
Ben benieuwd of er ook countrymuziek inzit.
Een John Lennon wannabe?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:59 schreef bigshadow het volgende:
Wie kijkt hier uit het raam op zoek naar die schaduw?
[ afbeelding ]
Is afgelost door Gangnam style meen ik. Dat bedoelt Ranja denk ik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
volgens mij is dat al een paar weken the reckoning song van Asaf Avidan?
ff gecheckt en lijkt me juist.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
volgens mij is dat al een paar weken the reckoning song van Asaf Avidan?
ik dacht dat belsen de punten moest geven of maakt het niet?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
ff gecheckt en lijkt me juist.
ErwinDikkie + 1
Had niet naar de verstreken tijd gekeken ( Dacht eigenlijk dat het al veel langer stil lagquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik dacht dat belsen de punten moest geven of maakt het niet?
ben er wel blij mee![]()
maar ik wil wel de volgende vraag stellen als je wilt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Had niet naar de verstreken tijd gekeken ( Dacht eigenlijk dat het al veel langer stil lag)en dit was aardig makkelijk te controleren. Alhoewel de site van de Top 40 het nog over de Top 40 van 29 September heeft
Wat mij betreftquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
maar ik wil wel de volgende vraag stellen als je wilt?
wat van wie?quote:There's blood in the streets it's up to my ankles,
Blood in the streets it's up to my knee;
Blood in the streets, the town of Chicago.
Blood on the rise, it's following me.
Just about the break of day.
Dacht ik ook, maar volgens Top40.nl niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Is afgelost door Gangnam style meen ik. Dat bedoelt Ranja denk ik.
maar is die bij?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:19 schreef belsen het volgende:
Dacht ik ook, maar volgens Top40.nl niet.
ik wist het niet zeker vandaar of dat nummer nog op 1 stond vandaar dat ik het in vraag vorm had gezet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:21 schreef ranja het volgende:
[..]
maar is die bij?
http://members.chello.nl/m.jans1/top40web/actueel.html
Belsen+1quote:
Schijnbaar is ie gisteren veranderd. Slecht dan van de Top40-site...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:21 schreef ranja het volgende:
[..]
maar is die bij?
http://members.chello.nl/m.jans1/top40web/actueel.html
De site die ik postte zet de lijst er meestal op donderdag op. Ik weet niet wanneer de Top 40 site geüpdate wordt, misschien dat de lijst eerst ergens op de radio komt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:44 schreef belsen het volgende:
Schijnbaar is ie gisteren veranderd. Slecht dan van de Top40-site...
Ik heb geen idee, ben geen trouw volger.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:53 schreef ranja het volgende:
[..]
De site die ik postte zet de lijst er meestal op donderdag op. Ik weet niet wanneer de Top 40 site geüpdate wordt, misschien dat de lijst eerst ergens op de radio komt?
Ulx + 1quote:
+1 Voor Belsen.quote:
Nee, die staan wel op de soundtrack trouwens. Dit gaat om een 3 mans metalband uit New York die ik wel vaker gevraagd heb.quote:
dan roep ik dat dat goed is.quote:
quote:Blinding signs flap flicker flicker flicker
Blam pow pow
Stairway scare Dan Dare,who's there?
Mark +1quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:28 schreef Mark het volgende:
Astronomy Domine, oorspronkelijk van pink Floyd, gecovered door Voivod
Dat is wel de naam op het album waarop dit nummer is uitgebracht. Het nummer is echter uitgebracht onder een iets andere naam.quote:JM Silk?
Oja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:37 schreef pipster het volgende:
Is uitgebracht onder Steve Silk Hurley.
Afgelopen dinsdag in De Helling, net niet uitverkocht. Toch jammer voor zo'n band, moet toch wel een zaal van 1000 man aankunnen in plaats van een zaaltje van zo'n 400..quote:
In de Camden Underworld gezien, daar gaan ook ongeveer 500 man in en dat was strak uitverkocht. Geweldig concert, heb me prima vermaakt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag in De Helling, net niet uitverkocht. Toch jammer voor zo'n band, moet toch wel een zaal van 1000 man aankunnen in plaats van een zaaltje van zo'n 400..
Bartrid +1
zeker en vast.quote:
Jello "e:is a hardcore punk band from Vancouver, British Columbia, Canada. They are often referred to as the "founders" of hardcore punk, along with Black Flag, Bad Brains, Teen Idles, and Middle Class. Their second album Hardcore '81 was thought by many to have been the first actual reference to the second wave of the American punk sound as hardcore.
en nog mooi voor vijf uur...quote:DOA.
In Utrecht was het ook erg gaaf.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:03 schreef bartrid het volgende:
In de Camden Underworld gezien, daar gaan ook ongeveer 500 man in en dat was strak uitverkocht. Geweldig concert, heb me prima vermaakt.
quote:was a crossover thrash band formed in New York in 1985. They are credited as being among the first bands to fuse hardcore punk with thrash metal into a style sometimes called crossover thras
Ik heb 5 minuten meegekregen van 1 of andere band die Pogues met punk mixte. Niet al te best. Nooit van Ubarnik gehoord en zo te zien moet dat zo blijvenquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:25 schreef ranja het volgende:
[..]
In Utrecht was het ook erg gaaf.
Voorprogramma was wel een drama trouwens. Ubarnik, ik vermoed dat ze dachten dat ze op Fugazi wilden lijken maar faalden jammerlijk. Paar aardige nummers in het begin maar toen ging het tempo omlaag en werd het best erg. Maar die zal je bespaard zijn gebleven, nederlandse band namelijk.
Andere afkorting.quote:
Klopt, 1982 zo te zien.Wel hetzelfde genre in ieder geval.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, het had wel gekund. Al waren ze iets eerder opgericht volgens mij.
Ulx +1quote:
quote:Who's peekin' out from under a stairway
Calling a name that's lighter than air
Who's bending down to give me a rainbow
Everyone knows it's![]()
Who's tripping down the streets of the city
Smilin' at everybody she sees
Who's reachin' out to capture a moment
Everyone knows it's![]()
Ulx + 1quote:
Wat van wie?quote:We'll hammer down in my Plymouth Barracuda
Huffin' and a puffin' on that B.C. Buddha
Don't worry 'bout it sugar you got nothin' to lose
quote:Opgezocht, nooit van gehoord.
Een terugkerend thema bij Ulx-vragenquote:
Het zij zo: MadMaster +1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Dat zullen dan wel Hermans Hermits zijn...
Tnx:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:35 schreef Ulx het volgende:
Goeie band. Geweldige gitarist ook. In welk jaar stierf hij?
quote:
WeezerButler + 1quote:
MadMaster +1quote:
Nee hoorquote:
Lees even de spelregels door.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:03 schreef record.ed het volgende:
Piet van Gorp ( de vader van Corry van Gorp)
Harry van der Velde
Piet Koopmans
Stiekem toch Wilbur?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:23 schreef MadMaster het volgende:
O jee, kom op allen, nog één naam beginnend met een W bijvoorbeeld...
(en ja, dit zijn hints voor nog eens 3 namen...)
De hints zijn cryptisch...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Stiekem toch Wilbur?
Anders Waylon...
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:37 schreef WeezerButler het volgende:
Allan, Donny, Jimmy en Marie. En voor de reserve dacht ik ook nog een Wayne ?
Jay, Alan, Wayne en dan ook nog een Merrill, naast de reeds genoemde familieleden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:23 schreef MadMaster het volgende:
O jee, kom op allen, nog één naam beginnend met een W bijvoorbeeld...
n00biedoobiedoo +1quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh, en David Bowie, natuurlijk
zeker, intro Proud Maryquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:00 schreef Blogman het volgende:
Moet Mark het punt dan niet krijgen ?
Zong Ike eigenlijk ook ?
MadMaster + 1quote:
Wat van wie ?quote:Al die ranzige tweebak lusten
[...]
Al die deftige pijpkens smoren
[...]
Al die met ons de walrus kelen
[...]
Al die de dood en de duivel niet duchten
MadMaster + baard +1quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Fungus (incl. Jan, Piert, Joris en Corneel) - Kaap'ren Varen
Over wie gaat dit dan? Titel + uitvoerende graag.quote:Big tall man standing in the street
Gun hanging by his side
Just one man that he'd like to meet
That's when I began to hide
Die ken ik ook, top spits bij AZ in de jaren 80.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef Blogman het volgende:
Wel in Volendam hoor. Ik herinner me nog een Pier Tol.
Whatever, de hele tekst is redelijk vaag, dus Tjoris kan er ook nog wel bij...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:48 schreef Blogman het volgende:
Misschien is 't kort voor St. Joris?
En ik Roelof-Jan Tiktak. Had ze graag allemaal in een elftal gezien. Tol naar Tiktak Tiktak naar Kist, Kist terug naar Tiktak. etc,quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef Blogman het volgende:
Wel in Volendam hoor. Ik herinner me nog een Pier Tol.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 06:57 schreef cafca het volgende:
Stan the gunman, Hank the Knife & the Jetsers?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:07 schreef WeezerButler het volgende:
Bad Company - Bad Company ??
gokje n.a.v. Shooting Star
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 07:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
En ik Roelof-Jan Tiktak. Had ze graag allemaal in een elftal gezien. Tol naar Tiktak Tiktak naar Kist, Kist terug naar Tiktak. etc,
Komt u maar...quote:Well all the people were running, jumping, even thumping
On my bad neighbours doors
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:37 schreef Blogman het volgende:
The Hollies - The Day That Curly Billie Shot Sam McGee of iets dergelijks.
Wat van wie ?quote:He looked for work and money
And he walked a rugged mile
He looked for work and money
And he walked a rugged mile
Your children are so hungry
That they don't know how to smile
Your babys eyes look crazy
They're a-tuggin at your sleeve
Your babys eyes look crazy
They're a-tuggin at your sleeve
You walk the floor and wonder why
With every breath you breathe
The rats have got your flour
Bad blood it got your mare
The rats have got your flour
Bad blood it got your mare
If theres anyone that knows
Is there anyone that cares?
He prayed to the Lord above
Oh please send you a friend
He prayed to the Lord above
Oh please send you a friend
Your empty pockets tell you
That you ain't a-got no friend
Your babies are crying louder now
Its a pounding on your brain
Your babies are crying louder now
Its a pounding on your brain
Your wifes screams are stabbin' you
Like the dirty drivin' rain
Your grass it is turning black
Theres no water in your well
Your grass is turning black
Theres no water in your well
You spent your last alone Dollar
On seven shotgun shells
Way out in the wilderness
A cold coyote calls
Way out in the wilderness
A cold coyote calls
Your eyes fix on the shotgun
Thats hangin' on the wall
Your brain is a-bleedin'
And your legs can't seem to stand
Your brain is a-bleedin'
And your legs can't seem to stand
Your eyes fix on the shotgun
That you're holdin' in your hand
Theres seven breezes a-blowin
All around the cabin door
Theres seven breezes a-blowin
All around the cabin door
Seven shots ring out
Like the oceans pounding roar
Theres seven people dead
On a south Dakota farm
Well theres seven people dead
On a south Dakota farm
Somewheres in the distance
Theres seven new people born
Hollies Brown, bedoel je zeker ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:10 schreef cafca het volgende:
Ballad of Hollis Brown van ome Bob Dylan
Wat van wie?quote:It's a good thing you don't have a bus fare
It would fall through the hole in your pocket
And you'd lose it on the snow on the ground
A walking to town to find a job
Da's in ieder geval goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:47 schreef pipster het volgende:
Love will tear us apart, één van de grootste verkrachtingen in de popgeschiedenis.
Valt best mee vind ik hoor... ik ken veel ergere covers.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:47 schreef pipster het volgende:
Love will tear us apart, één van de grootste verkrachtingen in de popgeschiedenis.
Dat kanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:52 schreef pipster het volgende:
Ach ik ben sowieso een notoir P. Young hater. De muziek/stem van de beste man kan ik gewoon niet zo goed velen.
Inclusief Dolores, zag allen BB er niet zo snel tussen staan. Niettemin een wel verdiend punt.quote:Solomon Burke
Eric Clapton
Sting
Pavarotti & Bocelli
Macy Gray
BB King
Dolores ?? van The Cranberries
Inderdaad, origineel is van John Hurley geloof ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:51 schreef pipster het volgende:
Volgens mij is Paul Young wel een punt waard, is toch veruit de bekendste versie.
Wat van wie?quote:Everyone's watchin' to see what you will do
Everyone's lookin' at you, Oh
Everyone's wonderin' will you come out tonight
Everyone's tryin' to get it right, get it right
Everybody's ------------------------------
Everybody wants a new romance
Everybody's goin' off the deep end
Everybody needs a second chance, Oh
quote:I don't know what you heard about me
But a bitch can't get a dollar out of me
No Cadillac, no perms, you can't see
That I'm a motherfucking![]()
50 cent P.I.M.P.quote:
ErwinDikkie + 1quote:
wat van wie?quote:And now the time has come
And so, my love, I must go
And though I lose a friend
In the end you will know
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
lastige of is ieder een aan het eten?Komt me bekend voor maar kom er niet op..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:00 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Komt me bekend voor maar kom er niet op..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:One day you'll look to see I've gone
For tomorrow may rain, so.
Some day you'll know I was the one
But tomorrow may rain, so.
Beatles - I'll follow the sunquote:
Gambol+1quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 20:40 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Beatles - I'll follow the sun
The Dream Syndicate - Days of Wine and Rosesquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:22 schreef Ulx het volgende:
Welk debuut uit 1982?
TMWIO
DC
TWYAS
TSR
H
WYS
UL
TL, TL
TDOWAR
Forum Opties | |
---|---|