quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef cafca het volgende:
Mag ik dan, om een beetje in die sfeer te blijven, 5 bands of artiesten die hun naam ontleend hebben aan Tolkien?
Ik wilde toch even Cirith Ungol noemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:09 schreef Ulx het volgende:
Gandalf
morgoth
Marillion
Rivendell
en die steve Took van T.rex
Ulx+1quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:09 schreef Ulx het volgende:
Gandalf
morgoth
Marillion
Rivendell
en die steve Took van T.rex
Geen idee..ook geen idee hoe die acteur heet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:46 schreef Ulx het volgende:
In welke band zong de ex van Aragorn (de acteur die hem speelde)
Idem, Viggo mortensen wist ik natuurlijk wel, maar wie zijn ex was: geen idee.quote:
Opgezocht en hoe ze heette dat ben ik vergeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:14 schreef bigshadow het volgende:
Nooit geweten, en bij deze weer vergeten!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:36 schreef Blogman het volgende:
Nou ja, eigenlijk is de vraag van Ulx heel makkelijk als je de vraag goed leest en het antwoord weet.
Iedere vraag is makkelijk als je het antwoord weetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:36 schreef Blogman het volgende:
Nou ja, eigenlijk is de vraag van Ulx heel makkelijk als je de vraag goed leest en het antwoord weet.
Een album genaamd "X"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:22 schreef pipster het volgende:
Stadion wave gewoon...
Wat hebben INXS - Kylie - Def Leppard - Beloved gemeen?
quote:She, she used to be a really special lady
I guess she's feeling kinda freaky lately
It's such a shame cause now the pussy's changed
(Pussy changed)
She used to squeeze me
Grip me tight so she can please me
But now-now, that pussy changed
Dedicated, maar good 'nuff!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef bigshadow het volgende:
Lloyd - Dedication to my ex (miss that)
quote:God that was strange to see you again
Introduced by a friend of a friend
Smiled and said 'yes I think we've met before'
In that instant it started to pour,
Captured a taxi despite all the rain
We drove in silence across Pont Champlain
And all of the time you thought I was sad
I was trying to remember your name...
Sympathy for the devil van de Stones?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:01 schreef bigshadow het volgende:
Kom ik ff goed weg daar!
Wie met wat?
[..]
Klopt helemaal!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:15 schreef methodmich het volgende:
Is dat niet Your Ex-Lover Is Dead van Stars, als zijnde een soort van vervolgvraag?
Het voorstadium van Ex-lover is dead, zeg maarquote:
Dat is het welquote:
Nee, niet. Ze konden de rechten niet clearen, dus hebben ze het opnieuw laten inspelen door hun tourgitarist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |