Waarom weghalen?? Laat staan joh, we weten toch inmiddels hoe je bent...als je posts gaat weghalen zeg je straks weer dat het niet gezegd is. Laten staan dus. Maar van mijn posts blijf je met je poten af. Je laat een moordenaar ook geen inbreker be- en veroordelen.....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:42 schreef sp3c het volgende:
ok ik zal die laatste weghalen maar de rest blijf ik bij en bij die laatste ook
Let it go.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:36 schreef HyperViper het volgende:
De dingen die hij hierna gepost had werden verwijderd. En dan vind jij het nodig om gewoon doodleuk verder te gaan met die quasi-grappige opmerkingen van je? Wees dan een vent en DM hem gewoon. Want wat je hier vooral etaleert is dat jij de huilebalk bent, die het klaarblijkelijk allemaal niet kan verkroppen. Je slaat echt een modderfiguur hier.
Don't worry. Ik heb nog een screenshot van wat er gisteravond origineel stond. hihi.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:47 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Waarom weghalen?? Laat staan joh, we weten toch inmiddels hoe je bent...als je posts gaat weghalen zeg je straks weer dat het niet gezegd is. Laten staan dus. Maar van mijn posts blijf je met je poten af. Je laat een moordenaar ook geen inbreker be- en veroordelen.....
Je verpest zo wel de lol voor anderen. Ik had serieus een stem uit willen brengen, maar niet op jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zeg nog zo dat 't een mod niet past.
Is al weg poepsiekins.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je verpest zo wel de lol voor anderen. Ik had serieus een stem uit willen brengen, maar niet op jou.
Ja, fijn voor anderen dat je het hebt weggehaald, je bent de goedheid zelve. Maar je hebt het dus wel voor mij verpest door die stem te forceren. Echt not done, zoiets.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is al weg poepsiekins.
En niet op mij?
Mijn welgemeende excuses schat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, fijn voor anderen dat je het hebt weggehaald, je bent de goedheid zelve. Maar je hebt het dus wel voor mij verpest door die stem te forceren. Echt not done, zoiets.
Het staat er nog hoor. Toch typisch dat de mod met de grootste waffel wel het meest verlegen zit om zoiets als dit. Heel typisch.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, fijn voor anderen dat je het hebt weggehaald, je bent de goedheid zelve. Maar je hebt het dus wel voor mij verpest door die stem te forceren. Echt not done, zoiets.
Typisch, maar vooral infantielquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het staat er nog hoor. Toch typisch dat de mod met de grootste waffel wel het meest verlegen zit om zoiets als dit. Heel typisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |