Je verpest zo wel de lol voor anderen. Ik had serieus een stem uit willen brengen, maar niet op jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:48 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zeg nog zo dat 't een mod niet past.
Is al weg poepsiekins.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Je verpest zo wel de lol voor anderen. Ik had serieus een stem uit willen brengen, maar niet op jou.
Ja, fijn voor anderen dat je het hebt weggehaald, je bent de goedheid zelve. Maar je hebt het dus wel voor mij verpest door die stem te forceren. Echt not done, zoiets.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is al weg poepsiekins.
En niet op mij?
Mijn welgemeende excuses schat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, fijn voor anderen dat je het hebt weggehaald, je bent de goedheid zelve. Maar je hebt het dus wel voor mij verpest door die stem te forceren. Echt not done, zoiets.
Het staat er nog hoor. Toch typisch dat de mod met de grootste waffel wel het meest verlegen zit om zoiets als dit. Heel typisch.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, fijn voor anderen dat je het hebt weggehaald, je bent de goedheid zelve. Maar je hebt het dus wel voor mij verpest door die stem te forceren. Echt not done, zoiets.
Typisch, maar vooral infantielquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het staat er nog hoor. Toch typisch dat de mod met de grootste waffel wel het meest verlegen zit om zoiets als dit. Heel typisch.
Je kunt je sporen wel wissen, maar het blijft een feit dat je 15 mensen in deze FB hebt misleid op je te stemmen door een link naar een stem op jou te posten. Ik hoop dat je je volwassener gedraagt als er serieuze verkiezingen zijn.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt je sporen wel wissen, maar het blijft een feit dat je 15 mensen in deze FB hebt misleid op je te stemmen door een link naar een stem op jou te posten. Ik hoop dat je je volwassener gedraagt als er serieuze verkiezingen zijn.
Wat een serieuze mensen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef HyperViper het volgende:
Weet je wat? Fuck it. Eigenlijk ben ik groot voorstander van dit soort gedrag. Goed werk Voorschrift. Die titel is voor jou.
Ksst, hier is het FB, over op serieuze zaken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Als je het nou in de SC geplaatst had, had ik je nog kunnen vergeven, maar hier is wel een welgemeende foei en een strenge vingerwijzing op zijn plek.quote:
Voorschrift had een (verborgen?) linkje geplaatst waardoor je, als je erop klikte, automatisch op hem stemde in deze poll: [POLL] Welke mod mag zich "Mod of the year" noemen? #2quote:
dat zei ik ook al in dat worst mod topic!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:45 schreef Nibb-it het volgende:
Waarom mag ik niet op sp3c stemmen? Te gevaarlijk voor de overwinning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |