quote:
Op woensdag 3 oktober 2012 20:42 schreef Ryan3 het volgende:Zogenaamd linkse mods durven Dr. Nikita c.s. überhaupt niet aan te pakken, juist omdat ze steeds weer gepakt worden op zogenaamde partijdigheid. Linkse mods (alhoewel ik me afvraag of de scheiding zo makkelijk te maken valt) zijn toch altijd een beetje wezeltjes. Je moet het dus hebben van een "rechtse ijzervreter" zoals sp3c, om tante ome 3-voud en tante ome Dr. Nikita een beetje in het gareel te houden.
nou die wil ik niet direct voor mijn rekening nemen maar ik probeer wel de klappen op te vangen, soms voor mij (hier en daar terecht) maar ook soms voor mijn medemods (in het geval van Paddy nooit terecht, voor de rest heb ik geen mening) en in dit geval voor volgens sommigen falend beleid van sommige mods in POL (wel een mening, none of your business) daar doe ik heul niet moeilijk over, ik zoek het zelfs op want ik weet dat ik een bredere rug heb dan anderen maar af en toe wil ik ook wel wat uitdelen ja en daar moet je dan ook maar tegenkunnen imo
want wat gebeurde er nu eigenlijk?
3-voud voelde zich gepest omdat zijn posts gemod worden, hij is een simpele ziel dus gaat er vanuit dat het om de mening gaat en niet om de vorm, betrekt dit op heel fok! want we zijn allemaal links en daarom word hij gepest, niet omdat hij geen 3 woorden kan wisselen met iemand met wie hij het niet eens is zonder te schelden ... al met al een flinke beschuldiging want we zouden niet neutraal modden met zijn allen
zelfs ik ben "behoorlijk links" ik vroeg hem dat te staven, baggerde het topic vol en noemde hem een mietje en een huilebalk
dat eerste doe ik wel vaker, komt zelden een reactie op, die kwam nu dus ook niet

dat tweede doe ik ook wel vaker maar het leeuwendeel was zelfspot en ik vind het niet wenselijk om een limiet te stellen aan de mate waarin ik mezelf belachelijk maak want ik laat jullie ook gewoon je gang gaan zonder te modden of te noten of te bannen of te huilen
dat derde was misschien wat minder handig maar gezien het feit dat hij uitingen die een stuk gepeperder zijn als heerlijk direct en bot ofzoiets bestempeld ging ik er vanuit dat hij het wel kon hebben

daarna ben ik ben in het volgende topic uitgebreid ingegaan op de post in kwestie en vervolgens trekken Nikita, 3-voud en die mossadknakworst uit frustratie hun stringetjes over hun hoofd heen uit

sorry maar als ik dan naar de respectievelijke posthistories (en notes) kijk dan zijn het gewoon mietjes en huilebalken op zo'n moment en dan maakt het volgens mij niet zo heel erg veel meer uit of zij, ik of de paus rechts, links of dwars door de raap zijn!
if you can't stand the heat, stay out of the kitchen
[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 04-10-2012 00:39:34 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.