nee man ik deed gewoon recht voor zijn raap en heerlijk direct, daar houden ze vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:08 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Met zo'n opmerking kun je het wel bagatelliseren maar het blijft een feit dat je niet iemand kunt corrigeren en zelfs mogelijk bestraffen als je eenzelfde gedrag vertoont.... dat noemt men in de volksmond hypocriet.
Dat advies wil ik ook graag aan jou geven. Het lijkt je allemaal erg dwars te zitten en dat is natuurlijk niet best. Het leven is te kort om je zó druk te maken om mensen op een forum. Gun jezelf meer, werk aan jezelf.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heeft niets meer met recht voor zijn raap te maken. Gewoon ordinair gescheld vanuit een machtspositie.
Het is en blijft een schaamteloze vertoning wat je doet en dat voor een moderator. Nogmaals, zoek hulp
het zit me niet dwars, af en toe reageer ik op dit soort aanteigingen, niet heel vaak, ik note ze niet, vraag er geen bans voor aan en op dat mietje en huilebalk verhaal na heb ik niets gezegd wat ik bij anderen zou modden en bij dat soort kleinigheden kijk ik naar de context want anders zou het idd hypocriet zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat advies wil ik ook graag aan jou geven. Het lijkt je allemaal erg dwars te zitten en dat is natuurlijk niet best. Het leven is te kort om je zó druk te maken om mensen op een forum. Gun jezelf meer, werk aan jezelf.
Ik ben niet meer dan een user die voor Fok! centjes genereert, geen enkele macht of wat dan ook. Hoogstens wat woorden om mee te schieten. Als ik als user onverhoopt buiten de policy ga wordt mijn reactie geedit of verwijderd. Dát is de taak van een moderator met eventueel commentaar. Daar heeft hij edit en deleteknopjes voor om te kunnen schieten en vanuit de achtergrond kunnen putten uit het verband gerukte 'notes'. Kan hij of zij het niet alleen meer af kunnen ze de Fok! hulptroepen mobiliseren met wat zwaarder geschut zoals bannen terwijl de user nog steeds met lege 'handen' staat. Dit is allemaal acceptabel tot zover.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:05 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat advies wil ik ook graag aan jou geven. Het lijkt je allemaal erg dwars te zitten en dat is natuurlijk niet best. Het leven is te kort om je zó druk te maken om mensen op een forum. Gun jezelf meer, werk aan jezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Oke. Bij deze een klacht over een mod.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:07 schreef sp3c het volgende:
ik ben niet de scheidsrechter maar de tegenstander van jullie kutusers!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:13 schreef sp3c het volgende:
zolang ik er mee weg kom kun je mijn kont kussen
quote:Op zaterdag 15 september 2012 01:17 schreef sp3c het volgende:
mijn reden van bestaan als mod is keihard drinken op crewmeets
quote:
Schandalig. Gezien het ontbreken van smilies: serieusquote:
Eindje verderop werd duidelijk gemaakt niet te posten wat je denkt. Ging om nogal onbenullige posts over apen enzo. Dat verbleekt bij bovenstaande.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
Mod Sp3c, zegt wat we allemaal denken.
Ach wat maakt het uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Eindje verderop werd duidelijk gemaakt niet te posten wat je denkt. Ging om nogal onbenullige posts over apen enzo. Dat verbleekt bij bovenstaande.
Echt verschrikkelijk dit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke. Bij deze een klacht over een mod.
Vanaf hier met de paar posts eronder:
[NWS Slowchat] no 2, met soms wat feedback
Ik zal even wat qouten:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Schandalig. Gezien het ontbreken van smilies: serieus
Maar zelf met smilies is dit ronduit asociaal.
Lijkt me redelijk dit weg te halen en deze mod nogmaals de gedragscode onder de neus te schuiven. De consequenties ervan lijken me ook duidelijk maar dat moet de crew maar uitvechten. Ga ik niet over.
It's all about the konttekstcontext... dat lees ik elders ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Eindje verderop werd duidelijk gemaakt niet te posten wat je denkt. Ging om nogal onbenullige posts over apen enzo. Dat verbleekt bij bovenstaande.
Toen je nog user was dacht je daar heel anders over. Met name in de tijd dat je in het vizier lag en voor je gevoel bij "goedemorgen" al een ban kreeg.quote:
Inlikkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wil klachten over mods ook wel in behandeling nemen, als gevreesde IZ mod.
Oh, nou bij deze dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:51 schreef Frutsel het volgende:
Klagen over mods moet volgens mij bij een FA...3voud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |