Eindje verderop werd duidelijk gemaakt niet te posten wat je denkt. Ging om nogal onbenullige posts over apen enzo. Dat verbleekt bij bovenstaande.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:44 schreef Voorschrift het volgende:
Mod Sp3c, zegt wat we allemaal denken.
Ach wat maakt het uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Eindje verderop werd duidelijk gemaakt niet te posten wat je denkt. Ging om nogal onbenullige posts over apen enzo. Dat verbleekt bij bovenstaande.
Echt verschrikkelijk dit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oke. Bij deze een klacht over een mod.
Vanaf hier met de paar posts eronder:
[NWS Slowchat] no 2, met soms wat feedback
Ik zal even wat qouten:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Schandalig. Gezien het ontbreken van smilies: serieus
Maar zelf met smilies is dit ronduit asociaal.
Lijkt me redelijk dit weg te halen en deze mod nogmaals de gedragscode onder de neus te schuiven. De consequenties ervan lijken me ook duidelijk maar dat moet de crew maar uitvechten. Ga ik niet over.
It's all about the konttekstcontext... dat lees ik elders ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Eindje verderop werd duidelijk gemaakt niet te posten wat je denkt. Ging om nogal onbenullige posts over apen enzo. Dat verbleekt bij bovenstaande.
Toen je nog user was dacht je daar heel anders over. Met name in de tijd dat je in het vizier lag en voor je gevoel bij "goedemorgen" al een ban kreeg.quote:
Inlikkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wil klachten over mods ook wel in behandeling nemen, als gevreesde IZ mod.
Oh, nou bij deze dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:51 schreef Frutsel het volgende:
Klagen over mods moet volgens mij bij een FA...3voud
Daar wordt vaak niks mee gedaan. Er zijn een aantal mods die eigenlijk gewoon geen mod horen te zijn, maar klachten over hen worden gewoon niet serieus genomen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
It's all about the konttekstcontext... dat lees ik elders ook
Maar goed, als er smileys bij moeten![]()
Klagen over mods moet volgens mij bij een FA...3voud
Daarom, met mijn blauwe kleur kan ik ongestoord op eenzelfde voet verder.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Toen je nog user was dacht je daar heel anders over. Met name in de tijd dat je in het vizier lag en voor je gevoel bij "goedemorgen" al een ban kreeg.
Ik zal eens met een rode pen wat strepen zetten door crewmeet namen, geen bier meer voor NWS mods.quote:
Toch blijft het zo: daar gaan wij niet over sorryquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar wordt vaak niks mee gedaan. Er zijn een aantal mods die eigenlijk gewoon geen mod horen te zijn, maar klachten over hen worden gewoon niet serieus genomen.
En zoals het een crew-member betaamd doorspelen van de klacht wordt onderling gezien als rattengedrag, dus ontweken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch blijft het zo: daar gaan wij niet over sorry
Daar kom ik ook nooit dus er valt niets te strepenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal eens met een rode pen wat strepen zetten door crewmeet namen, geen bier meer voor NWS mods.
Daarvoor sturen ze dan VS weer langs.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
maar klachten over hen worden gewoon niet serieus genomen.
Schandalig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar kom ik ook nooit dus er valt niets te strepen
Nee klachten over edits/users/posts moeten hier... klagen over mods persoonlijk moet bij een FA, klagen over een FA doe je bij een A...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En zoals het een crew-member betaamd doorspelen van de klacht wordt onderling gezien als rattengedrag, dus ontweken?
Oke
De term die we gebruikten was PISmod, bijna goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wil klachten over mods ook wel in behandeling nemen, als gevreesde IZ mod.
Mijn matige populariteit komt wel overeen met een dergelijke titel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De term die we gebruikten was PISmod, bijna goed
Ik ben van alle markten thuis.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:01 schreef Frutsel het volgende:
Ik verbaas me d'r gewoon over dat jij het zo serieus bedoeld
Crewmeets hebben ook kinect parties, jaja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan kijk ik voetbal en speel MODern Warfare met duke op de XBox.
Daar heb ik trouwens nooit om gevraagd. Ik was al blauw voor ik het wistquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
Waar ben je zo bang voor Frutsel, je blauwe kleur verliezen
Ach ik ben al voor zoveel uitgemaakt Nikiquote:of ook uitgemaakt te worden voor onbeschoft?
Je wekt nu de indruk dat ik je met de haren erbij gesleept heb.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |