Je kunt je sporen wel wissen, maar het blijft een feit dat je 15 mensen in deze FB hebt misleid op je te stemmen door een link naar een stem op jou te posten. Ik hoop dat je je volwassener gedraagt als er serieuze verkiezingen zijn.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt je sporen wel wissen, maar het blijft een feit dat je 15 mensen in deze FB hebt misleid op je te stemmen door een link naar een stem op jou te posten. Ik hoop dat je je volwassener gedraagt als er serieuze verkiezingen zijn.
Wat een serieuze mensen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:07 schreef HyperViper het volgende:
Weet je wat? Fuck it. Eigenlijk ben ik groot voorstander van dit soort gedrag. Goed werk Voorschrift. Die titel is voor jou.
Ksst, hier is het FB, over op serieuze zaken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Als je het nou in de SC geplaatst had, had ik je nog kunnen vergeven, maar hier is wel een welgemeende foei en een strenge vingerwijzing op zijn plek.quote:
Voorschrift had een (verborgen?) linkje geplaatst waardoor je, als je erop klikte, automatisch op hem stemde in deze poll: [POLL] Welke mod mag zich "Mod of the year" noemen? #2quote:
dat zei ik ook al in dat worst mod topic!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:45 schreef Nibb-it het volgende:
Waarom mag ik niet op sp3c stemmen? Te gevaarlijk voor de overwinning?
PvdA-Kamerlid Frans Timmermans vindt dat Nederland strengere regels voor nieuwe partijen moet hanteren, waardoor partijen als de PVV buiten de boot zouden vallen. Dat zei hij tijdens een bijeenkomst over democratie, melden de GPD-dagbladen donderdag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
De topictitel is feitelijk onjuist: Timmermans: partij als PVV niet meer toestaan
Timmermans heeft expliciet niet voor een verbod gepleit. Hij heeft slechts een vergelijking tussen Nederland en Duitsland getrokken en toen geconcludeerd dat de PVV in Duitsland niet zou kunnen bestaan.
Zie deze post: Timmermans: partij als PVV niet meer toestaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PvdA-Kamerlid Frans Timmermans vindt dat Nederland strengere regels voor nieuwe partijen moet hanteren, waardoor partijen als de PVV buiten de boot zouden vallen. Dat zei hij tijdens een bijeenkomst over democratie, melden de GPD-dagbladen donderdag.
Hierin lees ik toch dat hij wil dat partijen als de PVV buiten de boot zouden moeten vallen als ze een nieuwe partij willen. Dat is toch hetzelfde als partijen als de PVV niet meer toestaan?
Het kan zijn dat ik het verkeerd lees hoor.
Als ik er dan nieuwe partij als PVV niet meer toestaan van maak, wat geloof ik ook bedoeld wordt met de TT, heb je er dan vrede mee?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie deze post: Timmermans: partij als PVV niet meer toestaan
Of dit artikel: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-niet-meer-toestaan/
Maar zoals ik het lees slaat de TT op het eerste stuk. Namelijk het stuk wat ik quote. een nieuwe parij als de PVV wil hij niet toestaan. Lees: Een partij als de PVV niet meer toestaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
Liever zoiets als
Timmermans: 'In Duitsland was PVV niet toegelaten'
heb je hem ook weerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef sp3c het volgende:
en die kant wil hij hier ook op
titel lijkt mij correct eerlijk gezegd
altijd als je er geen zin in hebtquote:
Hmm, maar als hij expliciet zegt de PVV niet te willen verbieden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:26 schreef sp3c het volgende:
en die kant wil hij hier ook op
titel lijkt mij correct eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |