Timmermans noemt Wilders in een reactie op Twitter een 'Islam-hater' die de religie aan banden wil leggen. 'Foute man, mag nooit minister worden.'quote:Wilders noemt Timmermans in een reactie op Twitter een 'PVV-hater' die de partij aan banden wil leggen. "Foute man, mag nooit minister worden."
Prima, lekker beetje rollebollen over de virtuele straten van het Interwebz.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Timmermans noemt Wilders in een reactie op Twitter een 'Islam-hater' die de religie aan banden wil leggen. 'Foute man, mag nooit minister worden.'
Het punt is dat het ter discussie stellen van de democratie democratie is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:51 schreef Re het volgende:
nou ja, het punt is dat als er volgens de Duitse regels zou worden gewerkt de PVV als partij niet zou zijn toegestaan. Wat hij niet doorheeft is dat we niet in Duitsland zijn noch de Duitse regels ambiëren
zo kun je ook stellen dat wat hij stelt democratie is natuurlijk... en dat het uit die hoek komt is eigenlijk wel verbazend, maar ook dat zul je ontgaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Het punt is dat het ter discussie stellen van de democratie democratie is.
Dat dit uit de PvdA hoek komt verbaast nauwelijks. Zo ongeveer het enige waar ik Wilders volkomen in begrijp. Wat een vreselijk clubje.
Het willen verbieden van partijen om hun standpunten is niet bepaald democratisch te noemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:56 schreef Re het volgende:
[..]
zo kun je ook stellen dat wat hij stelt democratie is natuurlijk...
Dat is de oude politiek Re.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:01 schreef Re het volgende:
je zou verwachten dat juist nu met de formatie er uit zulke hoek juist geen provocerende uitspraken zouden komen, juist ook als het gaat om ministermateriaal
Schijnt wel zijn talen goed te spreken.. Duits en Engels natuurlijk, heeft volgens mij Frans gestudeerd.quote:
Ik volg die extremist op feestboek. Wat een randdebiel is dat. Nog erger dan Wilders met zijn uitspraken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:14 schreef karton2 het volgende:
[..]
Schijnt wel zijn talen goed te spreken.. Duits en Engels natuurlijk, heeft volgens mij Frans gestudeerd.
Overigens heeft de PVV hem nog niet zo lang geleden een mooi BrusselsBaantje door de neus geboord door voor zijn concurrent te stemmen. Net dankzij die handvol PVVers heeft hij dat baantje niet gekregen.![]()
Ik ga er maar van uit dat zo'n correcte man als Timmermans blij is dat hij niet dankzij een ondemocratische partij als de PVV een luceratief baantje heeft gekregen.
Dat kan in Duitsland niet zo zijn. Als iedere volksvertegenwoordiger de grondwet zou omarmen, zou de grondwet nooit kunnen veranderen. De laatste wijziging van de grondwet was nog in 1983; toen zat de PVV nog niet in de kamer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:41 schreef slashdotter3 het volgende:
FP: Timmermans: partij als PVV niet meer toestaan
Timmermans, genoemd als minister in een VVD-PvdA-kabinet, verwijst naar de regels in Duitsland. Daar moeten partijen volgens hem elementen van de rechtsstaat, zoals de grondwet, omarmen. De PVV van Geert Wilders drijft volgens Timmermans juist af van de rechtsstaat.
Nee, dat was in januari. En de PVV blokkeerde hem uit rancune:quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:47 schreef Klummie het volgende:
Commissaris voor de Mensenrechten van de Raad van Europa wou Timmermans worden en daar stak de PVV een stokje voor. Dat was afgelopen juni, dat doet blijkbaar nog zeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |