SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door PureEvil op 02-10-2012 11:14:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duh. Ook al heb ik een uur voor ze naar bed gaat een schone luier gehad, voordat ik haar in bed leg, krijgt ze weer een nieuwe. Oh wacht, jij bedoelt nog even rond 22 uur ofzo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Misschien even verschonen voor jullie naar bed gaan? Dan slaapt ze misschien zo weer verder?
* Cyntiaa Sluipt weer naar het dreumes topic
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:51 schreef Susie het volgende:
[..]
Ja duh. Ook al heb ik een uur voor ze naar bed gaat een schone luier gehad, voordat ik haar in bed leg, krijgt ze weer een nieuwe. Oh wacht, jij bedoelt nog even rond 22 uur ofzo?Mja, als ze dan wakker wordt en blijft? Nah, is het proberen waard misschien. Kutluiers. Maar goed, daar is ook weer een luiertopic voor.
Voor je t weet eet je kind het liefst alleen nog maar macaroniquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:17 schreef bitterend het volgende:
Wat voor exotische combinatie?? toch geen boerenkool he?![]()
![]()
Ik vind het ook zo leuk een kind die smult van pasta met gehakt en tomaten sausdie omnomnom geluiden
boerenkool mag ie nog niet he.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:17 schreef bitterend het volgende:
Wat voor exotische combinatie?? toch geen boerenkool he?![]()
![]()
Ik vind het ook zo leuk een kind die smult van pasta met gehakt en tomaten sausdie omnomnom geluiden
Ah joh, ik at zelf vroeger een periode alleen aardappelen geprakt met jusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:22 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Voor je t weet eet je kind het liefst alleen nog maar macaroni(Ja Wesley dus
)
Enneh, boerenkool, Mjam
Daar word ze ook wakker van.. Klein spookje is hetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef bitterend het volgende:
Liggend voeden op haar zij en dan op haar buik rollen?
Ik zat te denken, nu al?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:51 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik hoop morgen ook op een betere dag hoor! Morgen lekker de stad in, onze eerste kinderbijslag uitgeven![]()
Tinu: het is puur het bewegen wat haar wakker maakt. En liggend voeden werkt ook niet, want ze slaapt echt alleen maar op haar buik, helaas. Op haar zij/rug is ze binnen een half uur weer wakker.
Hydrofielen vlogen er echt doorheen bij mij in het begin, afdrogen, onder het hoofdje in de box/bed/kinderwagen en nog steeds op het verschoningskussen. En ik gebruik ze ook om de gesteriliseerde spullen af te drogen
Ja.precies, dat bedoelde ik ookquote:
Ja.precies, eerste maand van het kwartaal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:25 schreef Susie het volgende:
Anouk is van oktober, ik kreeg de eerste pas 1 april!
Zo erg is dat toch niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:27 schreef PureEvil het volgende:
Zo waardeloos vind ik dat! dat kwartaal achterlopen.... Hier in dld krijgen we gewoon per maand
Dan moet je ook werken in belgie heb ik begrepenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef NotTheSame het volgende:
Ja kinderbijslag is al niet veel, en kgb is ook bij de meeste mensen om te huilen. Ik ga naar Belgie verhuizen denk ik, je hoort daar verhalen dat je bijna kunt leven van de kindeebijslag!
Maar je kiest toch zelf om aan kinderen te beginnen (in de meeste gevallen)? Het is toch niet de taak van de overheid jouw kinderen te onderhouden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef NotTheSame het volgende:
Ja kinderbijslag is al niet veel, en kgb is ook bij de meeste mensen om te huilen. Ik ga naar Belgie verhuizen denk ik, je hoort daar verhalen dat je bijna kunt leven van de kindeebijslag!
Dat is ook waar. Mja t moet uit de lengte of uit de breedte komen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:14 schreef NotTheSame het volgende:
Sonnetje, het gaat me er ook niet om dat de Staat voor alles op mag draaien, wij redden het prima zo, maar als je ziet hoe zo'n dingen in omliggende landen geregeld zijn, dan zet het je wel aan het denken waarom het daar wel kan en hier niet.
Mijn man werkt in nederland. Dus we krijgen uit nederland kinderbijslag, en omdast we in duitsland wonen krijgen we ook uit duitsland kinderbijslag.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
PE, waarom krijg je eigenlijk kinderbijslag uit Nederland ook?
Want dat vind ik ook best vreemd, dat je dan blijkbaar 2x krijgt. Maar goed weet niet hoe dat werkt dus vandaar mn vraag
Aaaah op die fiets.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:40 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Mijn man werkt in nederland. Dus we krijgen uit nederland kinderbijslag, en omdast we in duitsland wonen krijgen we ook uit duitsland kinderbijslag.
De duitse kinderbijslag is hoger dan de nederlandse, dus het bedrag wat we volgens duitse normen dan tekort komen, wordt aangevuld door dldWe krijgen het dus niet dubbel
Retro...Da's toch gewoon een ander woord voor 'oud'quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef Zoë23 het volgende:
Oh *yes* gaat nog wel even duren allemaal duswel zielig al dat kauwen enz
mijn moeder had een retro bijtring van 'vroeger'maar dat ding is echt super handig en S vind m ook super fijn
Dat denk ik tinu, voel me een beetje zwanger maar dat kan niet, dus zijn het de hormonen denk ik. Misschien omdat mijn ongesteldheid nog niet is geweestquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:19 schreef Tinuviel het volgende:
Marjo, fijn dat het goed ging op het kdv vandaag.
PE balen zo'n nacht.
Kyara, wow wat gaaf 2 meiden erbij!
Zoe vervelend van die misselijkheid. Komt dat door de hormonen en de bv?
Hier ook sprongetje of wat dan ook: slecht slapen: check, onrustig drinken: check en weer spugen en veel lucht, maar dat kan ook door onrustig drinken komen.
'Destiny & Cherony'quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:11 schreef Kyara het volgende:
binnenkort Midas' kleertjes uit zoeken en in de verkoop...
verkapte Midas krijgt 2 zusjes post![]()
We hadden het totaal niet verwacht (heb altijd gedacht aan een meisje en een jongetje) maar wel superleuk! Ik kan nu helemaal los met roze en bloemetjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Destiny & Cherony'![]()
![]()
Hoe vind je het, twee meiden?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Destiny & Cherony'![]()
![]()
Hoe vind je het, twee meiden?
Leuk! En Midas grote broer van twee meiden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
We hadden het totaal niet verwacht (heb altijd gedacht aan een meisje en een jongetje) maar wel superleuk! Ik kan nu helemaal los met roze en bloemetjes
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk! En Midas grote broer van twee meiden.![]()
![]()
Susie, voor de duidelijkheid: dat is Kyara haar eigen ondertitel.![]()
Nee, op het dekbed maar wel zo dat ze niet bij de randen van het dekbed kan (zodat het niet over haar heen kan komen)quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Zoe ligt ze in jullie bed toevallig op een kussen?
Misschien wel. Ze zakt er misschien iets in weg en dat kan net dat beetje geborgenheid geven die ze in der eigen bed mist!quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Nee, op het dekbed maar wel zo dat ze niet bij de randen van het dekbed kan (zodat het niet over haar heen kan komen)
Denk je dat ze het fijner vind dat het zacht(er) is?
Nee daarom, lastig! Kan me voorstellen dat je daar dan blij mee bent haha.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet niet of het echt veilig is om een dekbedje om der matras te doen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat we met Leander (moeilijke slaper) ook vanalles hebben geprobeerd. Die had al heel snel een eigen kussen in bed en daardoor sliep ie ineens heel goed. Veilig of niet op dat moment waren we blij dat we iets hadden gevonden dat hielp!
Ze is ook geen fan van spijlen denk ik, de box vind ze nog steeds niet leuk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:02 schreef PureEvil het volgende:
En als je het matrasje op de grond neerlegt? Dan heeft ze geen spijlen om dr heen, zou ze dan wel slapen?
Nou ja als ze rolt valt ze niet hoogquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:17 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Nee daarom, lastig! Kan me voorstellen dat je daar dan blij mee bent haha.
Ben nu 1,5mnd bezig om te kijken wat werkt voor haar.
[..]
Ze is ook geen fan van spijlen denk ik, de box vind ze nog steeds niet leuk.
Matrasje op de grond is wel wat eng toch als ze gaat rollen enzo?
Dat is dan ook weer zoquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:22 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nou ja als ze rolt valt ze niet hoog![]()
Heb je niet toevallig een 1 persoonsmatras over? Heeft ze iets meer ruimte.
Enig idee wat slaapgebrek met mensen doet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:35 schreef PureEvil het volgende:
(Echt..familie van mij heeft 1 kind, die is nu bijna 3, en slaapt nog steeds bij haar moeder in bed....En de vader is het daar absoluut niet mee eens, en ligt dus regelmatig op de bank of ergens anders.....Kan toch niet????! Kind is kas verwend..)
Maar is het dan echt geen gewenning? Gewoon een vraag hoor, aangezien er ook op gewezen wordt vooral rituelen te volgen voor het naar bed gaan (regelmaat enzo), vraag ik mij dus af of zo'n kindje van 2 er dus niet aan gewend is (niet verwend dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef Troeta het volgende:
[..]
Enig idee wat slaapgebrek met mensen doet?
En een kindje met slaapproblemen,dat is echt niet altijd op te lossen door te laten huilen of een tactiekje van de nanny.
En bijna 3 is gewoon nog 2, dat is echt nog een klein kindje. Het is heus geen verwennerij om je kind bij je te laten slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |