abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 15:09:24 #101
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117628638
nou ja, het hoeft bij jou natuurlijk niet zo te gaan natuurlijk.

Bijtring is inderdaad handig. Die hebben wij ook :Y
pi_117634914
Troeta, ja op slapende kindjes passen is lekker makkelijk en nog meer zo als ze ook altijd goedgehumeurd zijn. Helaas komt dat in de praktijk niet zo voor. Geniet extra van Nena's babytijd.

Tante fijn dat het nu weer zo goed gaat.

Marjolijntje hopelijk is volgende keer op het kdv beter.

Zoe de mijne kauwt ook op alles, vingers, speeltjes etc. Meestal ook als hem wat dwarszit, boertjes, scheetjes ofzo.

Hoe vaak poepen/ poepten jullie baby's nou met 4/5 maanden?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117637528
Tinu, hier meestal om de dag.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117638943
Tinu: soms een paar dagen elke dag, maar er kan ook zo twee weken tussen zitten.

Leuke kleertjes Zoë :) winterjas is hier al binnen.

Marjo: hier overdag ook weinig slaap. Maar nu ze in de 19 weken sprong zit, slaapt ze nog minder overdag. Wel lekker dat F 's nachts goed slaapt.

Vandaag eerste fruithapje gehad, fietste er goed in :) mama tevreden en C was weer rustig ;)
pi_117639480
Ik las ergens dat kwijlen rond 4 maanden was vooral ontwikkeling van speeksel (oid) en niet een teken van tandjes!

Hier met 6 maanden de eerste tanden en je merkte het idd aan de kak van die is zuuuuur en dun en lekt!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117642934
Tinu
Ze poept 2-4 keer per dag

S wil ook alles 'eten' wat ik eet, hetzelfde met drinken.
Mijn glas/beker wil ze vastpakken en naar dr mond brengen. Best knap vind ik hoe ze dat doet maar niet helemaal de bedoeling denk ik..
Vind het wel moeilijk/ jammer dat ik het haar allemaal nog niet kan geven (bijvoeding) nouja nog 'even' wachten.

Oh :X ik word echt super misselijk van groente en aardappels enz. Chocolade, stroopwafels enz gaat er wel in, maar gezonde dingen.. :{w
Ging even door me heen; zou ik zwanger zijn? Maar dat kan niet :')

[ Bericht 40% gewijzigd door Zoë23 op 05-10-2012 21:41:17 ]
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 21:42:29 #107
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117643271
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef Zoë23 het volgende:
Oh *yes* gaat nog wel even duren allemaal dus :( wel zielig al dat kauwen enz

mijn moeder had een retro bijtring van 'vroeger' :P maar dat ding is echt super handig en S vind m ook super fijn
Retro...Da's toch gewoon een ander woord voor 'oud' O-)
.Ik noemde mn moeder vandaag ook errug 'retro', vond ze niet zo leuk :P

Leuke kleertjes heb je gekocht!

Hier wordt er trouwens ook veeeel gekwijld...,maar nog geen tandjes!
pi_117643954
Hier hebben we 1-3 keer poep per dag, gemiddeld. Maar op alleen borstvoeding kan alles he tinu, dan is een week (of nog langer) zonder ook niet erg!

En kwijlen.. Check :D Volgende week wordt ze 4 maanden. En bijvoeding hoeft van mij echt nog niet hoor, ookal is het nieuwe advies 4 maanden.. Ik vind alleen melk voorlopig meer dan prima. :)

Eerste echte dag KDV is best goed gegaan :) Ze was een stuk minder onder de indruk / huilerig dan vorige week :) En ze hebben haar gedragen met een draagzak (wel een bungel helaas), maar ze vond het heel fijn :) (hoe zou dat nou komen.. :P ) en ze heeft enorm goed geslapen! Eerst een half uur, daarna drie kwartier (zulke slaapjes zijn normaal thuis) en daarna 3,5 uur! :o Van dat laatste slaapje was ze net wakker toen ik haar op kwam halen, toen had ze wel honger :') dus kon ze lekker gelijk aan de borst O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 09:36:28 #109
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117652640
Wat fijn Marjolijntje!

Zoë, hoe oud is S. nu ook al weer (ik kan het maar niet onhouden sorry....). Een slokje water uit een beker/glas kan geen kwaad lijkt? Midas wou dat ook steeds maar omdat hier veel water wordt gedronken is dat niet zo'n probleem (mijn cola krijgt ie niet ;) )
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 11:48:18 #110
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117654469
Zoë, vervelend dat je je niet lekker voelt....beterschap

Marjolijntje, fijn dat het goed ging op het kdv!

Zoë, anders schaf je een tuitbeker aan, kan ze daarmee spelen/drinken? Of poging tot iig ;)

Cristel was vannacht een beetje aan het spoken...van 12 tot 01.00 lopen vervelen, Dacht eerst dat ze last had van dr helm, dus afgedaan...Maar dat was het dus niet, toen maar een fles gegeven, anders wist ik ook niet wat er was...Toen heeft ze wel weer lekker geslapen tot 06.00 vanochtend, dus maar weer een fles...
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 18:11:41 #111
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117664898
binnenkort Midas' kleertjes uit zoeken en in de verkoop...

verkapte Midas krijgt 2 zusjes post ;)
pi_117665468
Echt zooooo leuk meid!!!!! *O* *O* *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_117665710
Oooh gefeliciteerd kyara, wat onwijs leuk! O+
pi_117665862
Hier ook gefeliciteerd Kyara!! Twee meiskes O+

En ik wil best wat kleertjes van Midas overnemen ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117668231
Kyara
Komende vrijdag 5mnd
Nee water lijkt me idd ook niet erg, zo lief hoe ze een glas vastpakt O+

PE
Heb van avent van die handvatten voor op de fles, die pakt ze ook al goed vast

Haha je moeder retro :D

*O* kyara !! Leuk zeg 2 meiden!!

Hmm hier is m'n misselijkheid bij eten nog niet voorbij. Tomatensoep gehad, loop later de keuken in :r vieze lucht, is gewoon die tomatensoep nog.
En :r andere geurtjes als koffie die (8> gedronken heeft enz.
Zijn mijn hormonen me aan het pesten? Deze maand ook een bloeding gehad ( had m vorige week dinsdag verwacht) klopte de afgelopen maanden eigenlijk precies, maar met bv kan het nog wel wisselend zijn toch?

S is trouwens de hele dag al wakker, op een paar hele korte slaapjes na. Supervrolijk en druk. Kleine boef O+
pi_117668617
Marjo, fijn dat het goed ging op het kdv vandaag.

PE balen zo'n nacht.

Kyara, wow wat gaaf 2 meiden erbij!

Zoe vervelend van die misselijkheid. Komt dat door de hormonen en de bv?

Hier ook sprongetje of wat dan ook: slecht slapen: check, onrustig drinken: check en weer spugen en veel lucht, maar dat kan ook door onrustig drinken komen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117669288
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 20:19 schreef Tinuviel het volgende:
Marjo, fijn dat het goed ging op het kdv vandaag.

PE balen zo'n nacht.

Kyara, wow wat gaaf 2 meiden erbij!

Zoe vervelend van die misselijkheid. Komt dat door de hormonen en de bv?

Hier ook sprongetje of wat dan ook: slecht slapen: check, onrustig drinken: check en weer spugen en veel lucht, maar dat kan ook door onrustig drinken komen.
Dat denk ik tinu, voel me een beetje zwanger maar dat kan niet, dus zijn het de hormonen denk ik. Misschien omdat mijn ongesteldheid nog niet is geweest

minder van het sprongetje :(
pi_117672968
Tof Kyara! Twee kleine dames. :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:36:25 #119
30252 Soempie
Procreating
pi_117683883
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 18:11 schreef Kyara het volgende:
binnenkort Midas' kleertjes uit zoeken en in de verkoop...

verkapte Midas krijgt 2 zusjes post ;)
'Destiny & Cherony'

_O- ^O^

Hoe vind je het, twee meiden? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:42:39 #120
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117683975
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:

[..]

'Destiny & Cherony'

_O- ^O^

We hadden het totaal niet verwacht (heb altijd gedacht aan een meisje en een jongetje) maar wel superleuk! Ik kan nu helemaal los met roze en bloemetjes ;)
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:43:50 #121
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117683998
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:

[..]

'Destiny & Cherony'

_O- ^O^

_O-

Hier ook nog even alvast een :* voor Midas ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:50:10 #122
30252 Soempie
Procreating
pi_117684135
quote:
17s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:42 schreef Kyara het volgende:

[..]

We hadden het totaal niet verwacht (heb altijd gedacht aan een meisje en een jongetje) maar wel superleuk! Ik kan nu helemaal los met roze en bloemetjes ;)
Leuk! En Midas grote broer van twee meiden. :o O+

Susie, voor de duidelijkheid: dat is Kyara haar eigen ondertitel. :D _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:47:59 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117685183
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 10:50 schreef Soempie het volgende:

[..]

Leuk! En Midas grote broer van twee meiden. :o O+

Susie, voor de duidelijkheid: dat is Kyara haar eigen ondertitel. :D _O-
:D tja, dat zie ik niet op mijn mobiel! :D
  zondag 7 oktober 2012 @ 11:56:39 #124
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_117685441
:D De nieuwe werktitel. Met een sneer naar de stomme kapster van vorig jaar :6
pi_117708359
Op vakantie, dus even egoposten ;)

Eerste stuk strand (naast het vliegveld van Kreta) wat we tegen kwamen:

maandag 8 oktober 2012 @ 07:59:03 #126
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117721304
Oh, wat wordt Danne al groot! O+ Veel plezier op vakantie!
pi_117722472
Jee Nirak, dat is toch haast geen baby meer?! Die wordt groot :o.

Heerlijk aan het strand, geniet van de vakantie!! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_117723089
O wat ontzettend leuk Kyara! * clauwheee zelf meisjestweeling is
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_117723426
Zo, even een paar daagje weg naar mijn ouders. Jullie tikken lekker door!

Marjolijntje, fijn dat het goed ging op het KDV!

Kyara, wat cool, 2 zusje!! Met een grote broer om ze te verdedigen O+
En die werknamen :D

Zoe, balen van die misselijkheid.. Hormonen doen gekke dingen met een lijf..

Nirak, wat een dreumeskoppie!

Hier gaat het ook lekker.
Daan is flink op ontdekkingstocht. Gaat overal op zijn knietjes bij zitten, als het kan ook erop klimmen. En dan aan de andere kant er weer af proberen te kruipen. Of het nou 5 of 25 cm is. Beetje jammer van die blauwe vlekken op zijn koppie :{
Vanochtend kwam ik de kamer binnen, en keken 2 oogjes me aan. Stond hij met slaapzak en al aan de rand van zijn ledikant. :o
Wel jammer dat hij vanochtend even een uurtje heeft lopen mopperen. Maar na een poos knuffelen een een paar flinke brullen is hij wel verder gaan slapen gelukkig.
pi_117724814
Nirak :D wauw wat is Danne al groot!
Fijne vakantie

DF
Wat een ontwikkelingen! Mooi om te zien lijkt me ( behalve die blauwe plekken dan :9)

Hier een hectisch weekend qua slaapjes
Wat we in ieder geval ontdekt hebben is dat het ledikant overdag en svonds geen optie is om in te slapen. Ze wil alleen op ons bed.
Vanmorgen weer een tijd bezig geweest, raampje open, lekker frisselucht maar niet te koud, verhaaltje voorlezen, drinken, knuffelen etc. Ze wordt echt woest als ze in het ledikantje ligt.
Mevr ligt eventjes op ons bed en slaapt gewoon |:(
Camera -babyfoon daar geïnstalleerd en alles zo neergezet dat ze veilig ligt. Ik kan haar ook constant zien.
Maar echt dé oplossing is het natuurlijk niet -O-
pi_117725562
Zoe, wat gek dat ze niet in het ledikantje wil slapen, en wel op jullie bed. Wat zou er anders zijn? De spijlen, het licht, geluiden van buren???
Al geprobeerd het ledikant op jullie kamer te zetten, of lukt dat niet?

Het gaat me wel wat hard hoor. Chris was niet zo'n vlotte. Die tijgerde met 9 maand, kroop bij 10 en stond bij 11. Daan kruipt nog niet, maar staat wel. Het baby-ige verdwijnt dan wel.
Maar nu kan hij wel lekker mee op de fiets..
  maandag 8 oktober 2012 @ 11:35:06 #132
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117725786
Kyara, wat leuk, 2 meiden!!! *O*

Danne, mooie vent O+ Veel plezier op vakantie!

Wow DF, Daan is wel snel! Lijkt me ook heel gek als je baby ineens kan staan :o

Balen Zoë! Heb je misschien een knuffeltje met jouw geur eraan voor haar? (zal vast wel...) Misschien helpt dat?
Ik zou toch gewoon elke keer proberen haar in haar eigen bed te leggen hoor, ze moet het maar leren :@

(Echt..familie van mij heeft 1 kind, die is nu bijna 3, en slaapt nog steeds bij haar moeder in bed....En de vader is het daar absoluut niet mee eens, en ligt dus regelmatig op de bank of ergens anders.....Kan toch niet????! Kind is kas verwend..)

Wanneer deden jullie trouwens de box naar beneden? Cristel doet wel pogingen om te kruipen, maar dat lukt nog niet, al is ze wel aan het tijgeren sinds donderdag! Op ontdekkingstocht door de kamer....Vooral het plastic kleed op tafel is heeeeel interessant...
pi_117725934
PE, ik heb vorige week zaterdag de box naar beneden gegaan, omdat hij zich wat begon op te trekken op zijn knietjes. Zondags erna stond hij aan de rand. Dus met 9 maand, en dat was net optijd ;)
pi_117726100
De gordijnen op haar kamer laten nog wel wat licht door ( volgens kraamhulp goed voor dag en nacht ritme) maar dan slaapt ze dus echt niet. Onze kamer is donkerder.
Vanavond gaat (8> daar iets aan doen.
Maar ook svonds als het al donker is, is ze woest als ze in haar ledikant ligt. Dan valt ze in de kinderwagen of bij mij in slaap ( wakker er in leggen is geen optie) en als ze dan een beetje wakker wordt dan is ze woest.

Knuffeltje, doekje, met mijn geur er aan etc ook geprobeerd.
Ledikant en wieg stonden eerst bij ons op de kamer maar daar sliepen we allemaal niet goed omdat wij wakker werden van haar geluidjes en andersom.

Hebben wel gedacht dat we misschien de kamers moeten omruilen, misschien is de 'vibe' daar anders..
Ledikant enz anders neerzetten op haar eigen kamer hebben we ook al gedaan.

Vind het vreemd dat ze zo makkelijk op ons bed slaapt en in het ledikant zo woest wordt.

PE
Snachts slaapt ze wel op haar eigen kamer, maar is dan zo om de 3-4uren wakker, maar na een voeding accepteerd ze het ledikant opzich wel omdat ze zo moe is, maar het is niet makkelijk even in het bedje neerleggen.

Wat knap van christel!
pi_117726228
Zoe ligt ze in jullie bed toevallig op een kussen?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117726345
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:49 schreef MeNicole2 het volgende:
Zoe ligt ze in jullie bed toevallig op een kussen?
Nee, op het dekbed maar wel zo dat ze niet bij de randen van het dekbed kan (zodat het niet over haar heen kan komen)
Denk je dat ze het fijner vind dat het zacht(er) is?
pi_117726450
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Nee, op het dekbed maar wel zo dat ze niet bij de randen van het dekbed kan (zodat het niet over haar heen kan komen)
Denk je dat ze het fijner vind dat het zacht(er) is?
Misschien wel. Ze zakt er misschien iets in weg en dat kan net dat beetje geborgenheid geven die ze in der eigen bed mist!
pi_117726525
Zoe, is het geen gewenning? Mijn baby valt moeilijk in slaap en vaak zit ik even bij tot hij rustig in slaap valt. Dat was altijd vijf minuten, even kalmeren en dan kon ik, als hij begon te dommelen, weglopen. Dat werd ongemerkt steeds een beetje langer en zodra ik de deur uit was, begon hij te gillen en huilen. Totdat ik laatst een uur naast zijn bed zat en dan héél voorzichtig weg kon sluipen. Ik wil graag dat hij zelf in slaap leert vallen, dus ik ben het maar weer eens anders gaan doen. In bed leggen, ritueel, en weg. Ook als hij boos is of huilt. Ik blijf in de buurt, beetje rommelen zodat hij me hoort, en iedere 5 minuten even kijken. Dat is twee avonden afzien (ruim een half uur huilen, met steeds troosten tussendoor) en nu gaat het weer prima en valt hij rustig zelf in slaap. Als je zeker weet dat er niets anders aan de hand is, zou ik toch denken aan een aangeleerd patroon (huilen = andere bed) en kun je overwegen om dat patroon te doorbreken. Spring quotte hier laatst een artikel dat de methode van op regelmatige basis kijken en weer vertrekken geen nadelige gevolgen heeft ten opzichte van je kind blijven troosten bij het in slaap vallen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 8 oktober 2012 @ 12:02:46 #139
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_117726659
En als je het matrasje op de grond neerlegt? Dan heeft ze geen spijlen om dr heen, zou ze dan wel slapen?
pi_117726727
Mijn vrouw en ik hebben deze aanbieding net gekocht, misschien ook wel interessant voor jullie.
Deze hebben we namelijk in de babykamer geplaatst.

(Adverteren mag, maar mail dan even naar pr@fok.nl / rocka)

[ Bericht 58% gewijzigd door RockabeIIa op 08-10-2012 12:49:25 ]
pi_117726739
Dat kan menicole, heb je een idee hoe ik dat kan creëeren in haar eigen bedje? Een ledikant dekbedje over het matras?

Clubsoda
Dat hebben we heel vaak geprobeerd, zo ook het hele weekend weer, maar lijkt niet te helpen.
In het begin sliep ze goed, als ik gewoon boven was lag ze lekker in haar ledikant en viel lekker in slaap. Sinds de prikjes met 3,5mnd en daarna ziek worden is het allemaal anders geworden. Heb van alles geprobeerd en ook dagen achter elkaar, maar niets lijkt tot nu toe te helpen, behalve dit.

Ik zit de hele dag thuis dus best frustrerend soms :@ heb genoeg tijd om erin te investeren en dat doe ik ook graag, schrijf de tijden van voedingen op en wat helpt qua slapen.

Ik bekijk natuurlijk of ze pijn heeft, volle luier, dorst etc maar dat is het niet
pi_117726813
Weet niet of het echt veilig is om een dekbedje om der matras te doen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat we met Leander (moeilijke slaper) ook vanalles hebben geprobeerd. Die had al heel snel een eigen kussen in bed en daardoor sliep ie ineens heel goed. Veilig of niet op dat moment waren we blij dat we iets hadden gevonden dat hielp!
pi_117727106
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Weet niet of het echt veilig is om een dekbedje om der matras te doen. Maar ik moet eerlijk bekennen dat we met Leander (moeilijke slaper) ook vanalles hebben geprobeerd. Die had al heel snel een eigen kussen in bed en daardoor sliep ie ineens heel goed. Veilig of niet op dat moment waren we blij dat we iets hadden gevonden dat hielp!
Nee daarom, lastig! Kan me voorstellen dat je daar dan blij mee bent haha.
Ben nu 1,5mnd bezig om te kijken wat werkt voor haar.

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:02 schreef PureEvil het volgende:
En als je het matrasje op de grond neerlegt? Dan heeft ze geen spijlen om dr heen, zou ze dan wel slapen?
Ze is ook geen fan van spijlen denk ik, de box vind ze nog steeds niet leuk.
Matrasje op de grond is wel wat eng toch als ze gaat rollen enzo? :@
pi_117727293
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:17 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Nee daarom, lastig! Kan me voorstellen dat je daar dan blij mee bent haha.
Ben nu 1,5mnd bezig om te kijken wat werkt voor haar.

[..]

Ze is ook geen fan van spijlen denk ik, de box vind ze nog steeds niet leuk.
Matrasje op de grond is wel wat eng toch als ze gaat rollen enzo? :@
Nou ja als ze rolt valt ze niet hoog :P
Heb je niet toevallig een 1 persoonsmatras over? Heeft ze iets meer ruimte.
pi_117727811
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 12:22 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Nou ja als ze rolt valt ze niet hoog :P
Heb je niet toevallig een 1 persoonsmatras over? Heeft ze iets meer ruimte.
Dat is dan ook weer zo :9
Ja die heb ik wel

Bedankt voor de tips weer wat dingen om uit te proberen! ^O^
pi_117736225
Zoe, anders misschien in een romper in een winterslaapzak? Dat ze zich zo meer geborgen voelt?

Nog leuk: Daan heeft zaterdag in de 30 jaar oude mutsaert wagen van mij gezeten, en gaaf dat die het gewoon nog doet!
En Daan kreeg van mijn moeder een fles, en bij het boertje (ja, dat doet ze nog met Daan) viel hij na 3 minuten op haar schouder in slaap O+
pi_117740744
Mijn mannetje op vakantie. 11 maanden nu We vliegen morgen weer terug naar nederland..

maandag 8 oktober 2012 @ 18:21:02 #148
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117740883
Ahw, meissie1595, wat een lekker mannetje! O+
pi_117743909
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 11:35 schreef PureEvil het volgende:

(Echt..familie van mij heeft 1 kind, die is nu bijna 3, en slaapt nog steeds bij haar moeder in bed....En de vader is het daar absoluut niet mee eens, en ligt dus regelmatig op de bank of ergens anders.....Kan toch niet????! Kind is kas verwend..)

Enig idee wat slaapgebrek met mensen doet?
En een kindje met slaapproblemen,dat is echt niet altijd op te lossen door te laten huilen of een tactiekje van de nanny.
En bijna 3 is gewoon nog 2, dat is echt nog een klein kindje. Het is heus geen verwennerij om je kind bij je te laten slapen.
  maandag 8 oktober 2012 @ 21:35:56 #150
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_117751450
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef Troeta het volgende:

[..]

Enig idee wat slaapgebrek met mensen doet?
En een kindje met slaapproblemen,dat is echt niet altijd op te lossen door te laten huilen of een tactiekje van de nanny.
En bijna 3 is gewoon nog 2, dat is echt nog een klein kindje. Het is heus geen verwennerij om je kind bij je te laten slapen.
Maar is het dan echt geen gewenning? Gewoon een vraag hoor, aangezien er ook op gewezen wordt vooral rituelen te volgen voor het naar bed gaan (regelmaat enzo), vraag ik mij dus af of zo'n kindje van 2 er dus niet aan gewend is (niet verwend dus ;))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')