Ik zat er idd ook gister over na te denken. Ik had de brief van de SVB niet goed gelezen en was er van uit gegaan dat we per 1 okt zouden krijgen. Kwamg oed uit omdat ze nu overgaat op maat 62 (lees: ik had veel geshopt

), We krijgen we het idd pas 1 jan omdat ze van juli is. Ah, well. We zijn er idd niet van afhankelijk gelukkig.
Hier hadden we gister echt een off-day, ze wilde helemaal niet van mij af. Niet in de box en zelfs niet op het aankleedkussen voor een schone luier

. Huilen, huilen, huilen. Toevallig hadden we gister ook intakegesprek bij het kdv. Even kijken wat voor meisje het is, haar lavast de babygrep laten zien en wat administratieve dingetjes regelen. Nou...we zijn halverwege het gesprek maar gestopt. Ze wilde niet stoppen met huilen, tot ik haar in de kinderwagen legde om weg te gan

. Onderweg naar huis heeft ze de hele tijd naar mij zitten lachen

. Spookje...Hopelijk ligt het niet aan het kdv...
Gisteravond zat ik er ook een beetje doorheen. Het vergt best veel van mij dat ze alleen maar bij mij wil slapen. Hele dagen kom ik niet veel verder dan mijn bed of de bank (en af en toe een wandelingetje buiten uiteraard, of een boodschapje). Toen heeft mijn man mij heel lief in het bad geparkeerd en is het het 'bedjes' gevecht aangegaan met Elin (doet 'ie anders ook wel hoo maar nu mocht ik mij er niet mee bemoeien). Ze heeft even gehuild maar viel al snel in slaap met speen

. Ineens snapte ze het ofzo. Vannacht ging zoals gewoonlijk weer prima (al was ze 2x waker, de 'borst van half 11 kan ze nog niet zonder) en nu ligt ze weer met speen in haar eigen bed. Te slapen. Ik weet niet wat me overkomt

. Het komt ook denk ik doordat ze gister eindelijk weer gepoept heeft! Voor gister was het afgelopen zaterdag de laatste keer en ze had er duidelijk last van. Scheetjes laten en hoorbaar last van de darmpjes. Net weer een poepluier dus ik hoop dat het vanaf nu weer even beter gaat!
disclaimer: mijn laptop is tergend langzaam, ik zie pas wat ik heb getypt als ik 2 zinnen verder ben. Typefouten onder voorbehoud dus