Retro...Da's toch gewoon een ander woord voor 'oud'quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef Zoë23 het volgende:
Oh *yes* gaat nog wel even duren allemaal duswel zielig al dat kauwen enz
mijn moeder had een retro bijtring van 'vroeger'maar dat ding is echt super handig en S vind m ook super fijn
Dat denk ik tinu, voel me een beetje zwanger maar dat kan niet, dus zijn het de hormonen denk ik. Misschien omdat mijn ongesteldheid nog niet is geweestquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:19 schreef Tinuviel het volgende:
Marjo, fijn dat het goed ging op het kdv vandaag.
PE balen zo'n nacht.
Kyara, wow wat gaaf 2 meiden erbij!
Zoe vervelend van die misselijkheid. Komt dat door de hormonen en de bv?
Hier ook sprongetje of wat dan ook: slecht slapen: check, onrustig drinken: check en weer spugen en veel lucht, maar dat kan ook door onrustig drinken komen.
'Destiny & Cherony'quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:11 schreef Kyara het volgende:
binnenkort Midas' kleertjes uit zoeken en in de verkoop...
verkapte Midas krijgt 2 zusjes post![]()
We hadden het totaal niet verwacht (heb altijd gedacht aan een meisje en een jongetje) maar wel superleuk! Ik kan nu helemaal los met roze en bloemetjesquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Destiny & Cherony'![]()
![]()
Hoe vind je het, twee meiden?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
'Destiny & Cherony'![]()
![]()
Hoe vind je het, twee meiden?
Leuk! En Midas grote broer van twee meiden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
We hadden het totaal niet verwacht (heb altijd gedacht aan een meisje en een jongetje) maar wel superleuk! Ik kan nu helemaal los met roze en bloemetjes
quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk! En Midas grote broer van twee meiden.![]()
![]()
Susie, voor de duidelijkheid: dat is Kyara haar eigen ondertitel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |