SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door PureEvil op 02-10-2012 11:14:22 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja duh. Ook al heb ik een uur voor ze naar bed gaat een schone luier gehad, voordat ik haar in bed leg, krijgt ze weer een nieuwe. Oh wacht, jij bedoelt nog even rond 22 uur ofzo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Misschien even verschonen voor jullie naar bed gaan? Dan slaapt ze misschien zo weer verder?
* Cyntiaa Sluipt weer naar het dreumes topic
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:51 schreef Susie het volgende:
[..]
Ja duh. Ook al heb ik een uur voor ze naar bed gaat een schone luier gehad, voordat ik haar in bed leg, krijgt ze weer een nieuwe. Oh wacht, jij bedoelt nog even rond 22 uur ofzo?Mja, als ze dan wakker wordt en blijft? Nah, is het proberen waard misschien. Kutluiers. Maar goed, daar is ook weer een luiertopic voor.
Voor je t weet eet je kind het liefst alleen nog maar macaroniquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:17 schreef bitterend het volgende:
Wat voor exotische combinatie?? toch geen boerenkool he?![]()
![]()
Ik vind het ook zo leuk een kind die smult van pasta met gehakt en tomaten sausdie omnomnom geluiden
boerenkool mag ie nog niet he.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:17 schreef bitterend het volgende:
Wat voor exotische combinatie?? toch geen boerenkool he?![]()
![]()
Ik vind het ook zo leuk een kind die smult van pasta met gehakt en tomaten sausdie omnomnom geluiden
Ah joh, ik at zelf vroeger een periode alleen aardappelen geprakt met jusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:22 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Voor je t weet eet je kind het liefst alleen nog maar macaroni(Ja Wesley dus
)
Enneh, boerenkool, Mjam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |