Spastisch is fantischquote:
Een breuk is leukquote:
Nondeju, ik heb veel geleerd op mijn werk vandaag maar dat is niets vergeleken bij ditquote:
Een kruk een je reet rijmt niet maar dicht wel.quote:
Doorposten danquote:
Damnquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een kruk een je reet rijmt niet maar dicht wel.
Slecht hequote:
Ik wil Silk in mijn broek, maar het wil niet zo best lukken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We doen ons best, mur is inmiddels ook aangeschoven. Koning is het ook
How come?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil Silk in mijn broek, maar het wil niet zo best lukken.
Te krap daar voor 2quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil Silk in mijn bedje, maar het wil niet zo best lukken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil silk aan mijn aanrecht, maar het wil niet zo best lukkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil Silk in mijn bedje, maar het wil niet zo best lukken.
Neem satijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb ik niet xDquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
H!
Hoe is het met je zusje?
quote:
Zal ik doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neger! Doe de groeten aan je moeder!
Oh.. dan was dat alleen in die droom over jouquote:
Maar als je zo'n ruwe zijde dekbed hebt dan gaan die verdikkingsstrepen zo langs je eikel warargh oooohquote:
De liefde regeert weer eens in SCquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh.. dan was dat alleen in die droom over jou
Waarom zou je dat willen? Zo goed kan ik niet koken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wil silk aan mijn aanrecht, maar het wil niet zo best lukken
Hij is al de derde persoon die over mij droomt, dit is een slechte zaak.quote:
Kwestie van blijven proberen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Zo goed kan ik niet koken.
Je laat een indruk achterquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is al de derde persoon die over mij droomt, dit is een slechte zaak.
Hoe is dat een slechte zaak?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is al de derde persoon die over mij droomt, dit is een slechte zaak.
Liefdequote:
Kan je gewoon een drankje met me doen aan het aanrechtquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik woon in een rijtjeshuis.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je laat een indruk achter
Ik droomde gewoon positief over jou, leuk flatje woon je in
Ze dromen maar lekker over iemand anders.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan je gewoon een drankje met me doen aan het aanrechtDan kook ik wel.. is zo gezellig
Heerlijk glad en zachtquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer.Ben wel benieuwd hoe dat aanvoelt in bed
Omdat jij pro bent in het handlen van de patatpan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb Silk bekeken toen ze sliep.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Don't we all, don't we all.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen.quote:
Met een BNN sticker en Giel Beelen.quote:
Nee, ik had een normale fiets.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had jij vroeger eigenlijk ook zo'n Ajaxfiets?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
quote:
Giel op de murenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
Sint je zat er niet ver vanaf.
Geen gele muren, maar Giel op de muren.
Die jongen zit vol met hormonen, hij moet zich toch ergens op aftrekken?quote:
Nee hoor, ik had een Ajax trainingspak wat ik altijd aan had.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hart moet gescheurd zijn destijds.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die jongen zit vol met hormonen, hij moet zich toch ergens op aftrekken?
Waar is het dan mis gegaan vraag je je af h.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had een Ajax trainingspak wat ik altijd aan had.
Daarnaast vond ik toen ik heel klein was voetbal stom en kon Ajax me niks schelen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had een Ajax trainingspak wat ik altijd aan had.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast vond ik toen ik heel klein was voetbal stom en kon Ajax me niks schelen.
quote:
Auto's waren toen mijn ding, de parkeerplaats het paradijs.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Mur zorg ik voor een kuisheidsgordel.
Carmen Electra toenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle jongens in mijn klas hadden van die halfnaakte vrouwen hangen. Ik teamposters van Ajax
Zoals het hoort.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle jongens in mijn klas hadden van die halfnaakte vrouwen hangen. Ik teamposters van Ajax
WILL YOU STILL LOVE MEEEEEquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:32 schreef xFriendx het volgende:
Ik had Yasmin Bleeth en Fabienne (ten tijde van Toute Fabienne) aan de muur hangen, de posters dan.
Ik weet het nog niet. In het groene uitshirt. Peter van Vossen, Dan Pedersen, Jari Litmanen.quote:
Waarom?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Mur zorg ik voor een kuisheidsgordel.
Ik had legoquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Auto's waren toen mijn ding, de parkeerplaats het paradijs.
Whehe ik had helemaal niemand behalve vd sar en overmars een tijdjequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:32 schreef xFriendx het volgende:
Ik had Yasmin Bleeth en Fabienne (ten tijde van Toute Fabienne) aan de muur hangen, de posters dan.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
Ik had in mijn oude huis mijn muren behangen met:
100 voetbalplaatjes
Een Ajax sjaal
Nederlandse Elftal poster
Ajax teamfoto
Litmanen
Pienaar
Heitinga
Ronaldo
Van der Meyde
En volgens mij mis ik er nog een paar.
Ik had Ajax behang.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
Ik had in mijn oude huis mijn muren behangen met:
100 voetbalplaatjes
Een Ajax sjaal
Nederlandse Elftal poster
Ajax teamfoto
Litmanen
Pienaar
Heitinga
Ronaldo
Van der Meyde
En volgens mij mis ik er nog een paar.
Niet hatenquote:
Dan heb ik nog wel een gaatje vrij in mijn agendaquote:
Ik moest even heel hard nadenken, maar da's waar ook.quote:
Ik had een Metabots dekbed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had Ajax behang.
Daarvoor had ik de Turtles.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan niet van me afblijven als ik lepeltje lepeltje met hem lig![]()
Ik had een vrachtwagenbehangquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
Ik had een Transformers poster aan mijn muur.
Hahaha, baas dat je bent.quote:
Pluspuntjes voor jou Samzz.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
Ik had een Transformers poster aan mijn muur.
Alsof je dat ooit nog zal vergeten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:36 schreef SiIk het volgende:
Ik moest even heel hard nadenken, maar da's waar ook.
Als je maar weet dat ik dibs op je bips heb!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof je dat ooit nog zal vergeten.
Nee, ik lig in bed, Killers staat erop.quote:
Op je bed?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik lig in bed, Killers staat erop.
Haha, niet per direct.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik lig in bed, Killers staat erop.
Dan wil ik Caro Emerald op mijn bedquote:
That's my girl!quote:
Ik gun het je als je weer minder gemeen raaktquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wil ik Caro Emerald op mijn bed
Ik dezequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag haar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik zal niet meer gemeen zijn tegen jou en anderequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik gun het je als je weer minder gemeen raakt
Ik heb haar nummer nietquote:
Het lijkt verdeurie wel een huwelijksaanzoekquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, ik zal niet meer gemeen zijn tegen jou en anderedat beloof ik
Ik geloof van niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
That's my girl!
Heb je de 1986 Transformers film gezien?
Wacht jij bent Caroquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Het lijkt verdeurie wel een huwelijksaanzoek
quote:
Ik ook, zo'n 20-25 jaar, vrouwelijke bodem, bedekt met een dun laagje slagroom of een andere eetbare lekkernij.quote:
Ik weet het zo niet meer. Het is lang geleden dat ik de tekenfilms gezien heb.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geweldige film met heerlijke foute jaren '80 hair/glam metal muziek.
quote:
Een tosti en een chocomel vind ik voldoende.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ook, zo'n 20-25 jaar, vrouwelijke bodem, bedekt met een dun laagje slagroom of een andere eetbare lekkernij.
Volle chocomel?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Een tosti en een chocomel vind ik voldoende.
Aangenaam ik ben Tijnbreinquote:
Bij voorkeur wel.quote:
WORD!quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee nee, je schrijft jouw naam niet met een hoofdletter.
on ja dat is waarquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee nee, je schrijft jouw naam niet met een hoofdletter.
heb je een extra groot huis om het allemaal te laten?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ohgod, mijn winkelverslaving neemt een hele nieuwe wending. Meubels.
Arme twi, kan ie zich helemaal de schompes werken zodat jij het kan spenderenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog helemaal geen huis.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je een extra groot huis om het allemaal te laten?
Uiteraard.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Arme twi, kan ie zich helemaal de schompes werken zodat jij het kan spenderen
Bedden testen in de IKEAquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ergo neukhokquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaan jullie een nieuw liefdesnestje zoeken?
Ja, ik kan er niet wakker om liggenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet je hoeveel plebs je voorgingen?![]()
Nee, het is de bedoeling dat ik binnen een jaar mijn ouders uit dit huis schop en het van ze huur.quote:
ah, een gratis extra sausje dusquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niet wakker om liggen
Ik heb trouwens vanavond erg veel mensen ziek gemaakt door te hoesten tijdens het patatscheppen.
Bak jij je bounties ook in de friteuse?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niet wakker om liggen
Ik heb trouwens vanavond erg veel mensen ziek gemaakt door te hoesten tijdens het patatscheppen.
Wat zijn bounties?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bak jij je bounties ook in de friteuse?
nee dat doen ze met MARSquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bak jij je bounties ook in de friteuse?
Weer een illusie aan diggelenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
Loka, die patatzaak waar jij werkt is trouwens kei groot. Ik had zo'n klein smerig zaakje verwacht, zoals ze hier zijn.
Ja, we lopen als het druk is ook echt met 10 mensen ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
Loka, die patatzaak waar jij werkt is trouwens kei groot. Ik had zo'n klein smerig zaakje verwacht, zoals ze hier zijn.
Die nieuwe serie die zo heet gaat over yups ofzo en de oude is Brits en tof.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat er nieuwe zijn
Is het beschamend als ik dat er lekker uit vindt zien?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat doen ze met MARS
[ afbeelding ]
Ja, weet je wel hoeveel vet daarop zitquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het beschamend als ik dat er lekker uit vindt zien?
Ik heb meer denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, weet je wel hoeveel vet daarop zit
Het is niet lekker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het beschamend als ik dat er lekker uit vindt zien?
Je hebt Loka gemeet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
Ben nog steeds nieuwsgierig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet lekker.
[..]
Je hebt Loka gemeet?
Ik heb veel vetjes.quote:
Maar ik vind zo wat alles uit de frituur lekker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze gegeten in Schotland. Nooit meer.
Het ziet er enorm ranzig uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze gegeten in Schotland. Nooit meer.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik vind zo wat alles uit de frituur lekker.
Je kunt ook een Snickers, Twix of Bounty krijgen. Misschien dat die lekkerder zijn.quote:
Ik probeer het liever niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ook een Snickers, Twix of Bounty krijgen. Misschien dat die lekkerder zijn.
quote:
Hm ik hou wijselijk mijn toetsenbordquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Duurde even voordat ze allemaal wilden lachen.
Dat zijn een hoop vetjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief zijn ze h? Zitten allemaal op mijn kont.quote:
Waarom smeer jij vetjes op je kontje?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief zijn ze h? Zitten allemaal op mijn kont.
Nee, ik kweek ze.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom smeer jij vetjes op je kontje?
Dat is me vorige keer niet echt opgevallen. Volgende keer maar even kijken dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief zijn ze h? Zitten allemaal op mijn kont.
I wish.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij kweekt gladde ge-oliede billetjes?
Geen bips-inspectie? Valt me van je tegen kaneel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is me vorige keer niet echt opgevallen. Volgende keer maar even kijken dan.
Bril af, in het donker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen bips-inspectie? Valt me van je tegen kaneel.
Je hebt toch niet de hele tijd in het donker gezeten? Met je handen kun je trouwens ook *kijken*.quote:
Ik ga haar toch niet zomaar daar aanraken?quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de hele tijd in het donker gezeten? Met je handen kun je trouwens ook *kijken*.
Je hebt wel een hoop andere plekken aangeraakt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga haar toch niet zomaar daar aanraken?
[..]
Domquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat wel dan behalve elkaars handje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoop andere plekken aangeraakt.
I am not a clever man.quote:
Ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoop andere plekken aangeraakt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Wat wel dan behalve elkaars handje.![]()
Duidelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I am not a clever man.
[..]
Ja.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat doen ze met MARS
[ afbeelding ]
Ik ben zelf geen haar beter.quote:
Als je er een van mij verwacht, kan je wachten tot je een ons weegtquote:
* Faxie pakt de weegschaal alvastquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je er een van mij verwacht, kan je wachten tot je een ons weegt.
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je er een van mij verwacht, kan je wachten tot je een ons weegt.
quote:
chicken tonightquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Kip tandoori.quote:
Nah, hou ik niet zo van.quote:
Ik heb het koud man, ik lig al weken opgerold in m'n winterdekbed.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Van de week maar eens een dunne deken kopen. Het is te koud voor enkel een dekbedovertrek en m'n dekbed is te warm.
Valt me eigenlijk tegen. Bitterballen zijn wel lekker.quote:
Valt tegen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
In before hordes mannen die jullie wel eventjes warm willen houden
Ik heb het al warm genoeg.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
In before hordes mannen die jullie wel eventjes warm willen houden
Pizza?quote:
Ik snaai een eind weg ...quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor een volle DM boks. Nu nog pizza?
Nee, gelukkig niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welkom terug baas
[..]
Weeg je ook 180 kilo?![]()
Ikkequote:Op maandag 1 oktober 2012 23:16 schreef Faxie het volgende:
Wat? Zijn er dames die warmgehouden willen worden?![]()
Dat is Eviequote:Op maandag 1 oktober 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welkom terug baas
[..]
450, het is echt fantastisch.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welkom terug baas
[..]
zow die heeft het drukquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heerlijk programma op TV over een man met 100 kinderen
Ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:16 schreef Faxie het volgende:
Wat? Zijn er dames die warmgehouden willen worden?![]()
Hoeveel mama's?quote:
Die ligt in een ander bedquote:
Hoi. Ik ben Zijde.quote:
Damn, dus allemaal neukertjes. Ik vraag me af hoeveel alimentatie hij moet betalen.quote:
Ach gossie, wil je er over praten?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
Niemand heeft lelijkere nagels dan ik waarschijnlijk.
Jaquote:
Ach, ik ga maar alleen in m'n eigen bedje liggen nuquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan bel je hem en commandeer je hem om langs te komen.
Aa gossiequote:Op maandag 1 oktober 2012 23:26 schreef SiIk het volgende:
Ach, ik ga maar alleen in m'n eigen bedje liggen nu
Jup. Nu moeten m'n nagels nog wat meer groeienquote:
je hebt toch geen afgekloven nagels hequote:Op maandag 1 oktober 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Nu moeten m'n nagels nog wat meer groeien.
Ik had lelijke nagels, nu heb ik neppe nagels.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
Niemand heeft lelijkere nagels dan ik waarschijnlijk.
Dibs op je gouden nageltjesquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Nu moeten m'n nagels nog wat meer groeien.
Je mag hier ook wel hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ach, ik ga maar alleen in m'n eigen bedje liggen nu
Nee, ik bijt geen nagels.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt toch geen afgekloven nagels he
Was het maar waarquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dibs op je gouden nageltjes. Vooral als het goud meegroeit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |