Bij voorkeur wel.quote:
WORD!quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee nee, je schrijft jouw naam niet met een hoofdletter.
on ja dat is waarquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee nee, je schrijft jouw naam niet met een hoofdletter.
heb je een extra groot huis om het allemaal te laten?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ohgod, mijn winkelverslaving neemt een hele nieuwe wending. Meubels.
Arme twi, kan ie zich helemaal de schompes werken zodat jij het kan spenderenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog helemaal geen huis.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb je een extra groot huis om het allemaal te laten?
Uiteraard.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Arme twi, kan ie zich helemaal de schompes werken zodat jij het kan spenderen
Bedden testen in de IKEAquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ergo neukhokquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaan jullie een nieuw liefdesnestje zoeken?
Ja, ik kan er niet wakker om liggenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet je hoeveel plebs je voorgingen?![]()
Nee, het is de bedoeling dat ik binnen een jaar mijn ouders uit dit huis schop en het van ze huur.quote:
ah, een gratis extra sausje dusquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niet wakker om liggen
Ik heb trouwens vanavond erg veel mensen ziek gemaakt door te hoesten tijdens het patatscheppen.
Bak jij je bounties ook in de friteuse?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niet wakker om liggen
Ik heb trouwens vanavond erg veel mensen ziek gemaakt door te hoesten tijdens het patatscheppen.
Wat zijn bounties?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bak jij je bounties ook in de friteuse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |