Spastisch is fantischquote:
Een breuk is leukquote:
Nondeju, ik heb veel geleerd op mijn werk vandaag maar dat is niets vergeleken bij ditquote:
Een kruk een je reet rijmt niet maar dicht wel.quote:
Doorposten danquote:
Damnquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een kruk een je reet rijmt niet maar dicht wel.
Slecht hequote:
Ik wil Silk in mijn broek, maar het wil niet zo best lukken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We doen ons best, mur is inmiddels ook aangeschoven. Koning is het ook
How come?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil Silk in mijn broek, maar het wil niet zo best lukken.
Te krap daar voor 2quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil Silk in mijn bedje, maar het wil niet zo best lukken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil silk aan mijn aanrecht, maar het wil niet zo best lukkenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil Silk in mijn bedje, maar het wil niet zo best lukken.
Neem satijn.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb ik niet xDquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
H!
Hoe is het met je zusje?
quote:
Zal ik doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neger! Doe de groeten aan je moeder!
Oh.. dan was dat alleen in die droom over jouquote:
Maar als je zo'n ruwe zijde dekbed hebt dan gaan die verdikkingsstrepen zo langs je eikel warargh oooohquote:
De liefde regeert weer eens in SCquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh.. dan was dat alleen in die droom over jou
Waarom zou je dat willen? Zo goed kan ik niet koken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wil silk aan mijn aanrecht, maar het wil niet zo best lukken
Hij is al de derde persoon die over mij droomt, dit is een slechte zaak.quote:
Kwestie van blijven proberen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Zo goed kan ik niet koken.
Je laat een indruk achterquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is al de derde persoon die over mij droomt, dit is een slechte zaak.
Hoe is dat een slechte zaak?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is al de derde persoon die over mij droomt, dit is een slechte zaak.
Liefdequote:
Kan je gewoon een drankje met me doen aan het aanrechtquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik woon in een rijtjeshuis.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je laat een indruk achter
Ik droomde gewoon positief over jou, leuk flatje woon je in
Ze dromen maar lekker over iemand anders.quote:
Klinkt goedquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan je gewoon een drankje met me doen aan het aanrechtDan kook ik wel.. is zo gezellig
Heerlijk glad en zachtquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer.Ben wel benieuwd hoe dat aanvoelt in bed
Omdat jij pro bent in het handlen van de patatpan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb Silk bekeken toen ze sliep.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Don't we all, don't we all.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neen.quote:
Met een BNN sticker en Giel Beelen.quote:
Nee, ik had een normale fiets.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had jij vroeger eigenlijk ook zo'n Ajaxfiets?
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
quote:
Giel op de murenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
Sint je zat er niet ver vanaf.
Geen gele muren, maar Giel op de muren.
Die jongen zit vol met hormonen, hij moet zich toch ergens op aftrekken?quote:
Nee hoor, ik had een Ajax trainingspak wat ik altijd aan had.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hart moet gescheurd zijn destijds.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die jongen zit vol met hormonen, hij moet zich toch ergens op aftrekken?
Waar is het dan mis gegaan vraag je je af h.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had een Ajax trainingspak wat ik altijd aan had.
Daarnaast vond ik toen ik heel klein was voetbal stom en kon Ajax me niks schelen.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had een Ajax trainingspak wat ik altijd aan had.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast vond ik toen ik heel klein was voetbal stom en kon Ajax me niks schelen.
quote:
Auto's waren toen mijn ding, de parkeerplaats het paradijs.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Mur zorg ik voor een kuisheidsgordel.
Carmen Electra toenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle jongens in mijn klas hadden van die halfnaakte vrouwen hangen. Ik teamposters van Ajax
Zoals het hoort.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle jongens in mijn klas hadden van die halfnaakte vrouwen hangen. Ik teamposters van Ajax
WILL YOU STILL LOVE MEEEEEquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:32 schreef xFriendx het volgende:
Ik had Yasmin Bleeth en Fabienne (ten tijde van Toute Fabienne) aan de muur hangen, de posters dan.
Ik weet het nog niet. In het groene uitshirt. Peter van Vossen, Dan Pedersen, Jari Litmanen.quote:
Waarom?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij Mur zorg ik voor een kuisheidsgordel.
Ik had legoquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Auto's waren toen mijn ding, de parkeerplaats het paradijs.
Whehe ik had helemaal niemand behalve vd sar en overmars een tijdjequote:Op maandag 1 oktober 2012 21:32 schreef xFriendx het volgende:
Ik had Yasmin Bleeth en Fabienne (ten tijde van Toute Fabienne) aan de muur hangen, de posters dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |