nee dat doen ze met MARSquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bak jij je bounties ook in de friteuse?
Weer een illusie aan diggelenquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
Loka, die patatzaak waar jij werkt is trouwens kei groot. Ik had zo'n klein smerig zaakje verwacht, zoals ze hier zijn.
Ja, we lopen als het druk is ook echt met 10 mensen ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
Loka, die patatzaak waar jij werkt is trouwens kei groot. Ik had zo'n klein smerig zaakje verwacht, zoals ze hier zijn.
Die nieuwe serie die zo heet gaat over yups ofzo en de oude is Brits en tof.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat er nieuwe zijn
Is het beschamend als ik dat er lekker uit vindt zien?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat doen ze met MARS
[ afbeelding ]
Ja, weet je wel hoeveel vet daarop zitquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het beschamend als ik dat er lekker uit vindt zien?
Ik heb meer denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, weet je wel hoeveel vet daarop zit
Het is niet lekker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het beschamend als ik dat er lekker uit vindt zien?
Je hebt Loka gemeet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:29 schreef Myraela het volgende:
Ben nog steeds nieuwsgierig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is niet lekker.
[..]
Je hebt Loka gemeet?
Ik heb veel vetjes.quote:
Maar ik vind zo wat alles uit de frituur lekker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze gegeten in Schotland. Nooit meer.
Het ziet er enorm ranzig uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze gegeten in Schotland. Nooit meer.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik vind zo wat alles uit de frituur lekker.
Je kunt ook een Snickers, Twix of Bounty krijgen. Misschien dat die lekkerder zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |