Ik probeer het liever niet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ook een Snickers, Twix of Bounty krijgen. Misschien dat die lekkerder zijn.
quote:
Hm ik hou wijselijk mijn toetsenbordquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Duurde even voordat ze allemaal wilden lachen.
Dat zijn een hoop vetjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Duurde even voordat ze allemaal wilden lachen.
Lief zijn ze hè? Zitten allemaal op mijn kont.quote:
Waarom smeer jij vetjes op je kontje?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief zijn ze hè? Zitten allemaal op mijn kont.
Nee, ik kweek ze.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom smeer jij vetjes op je kontje?
Dat is me vorige keer niet echt opgevallen. Volgende keer maar even kijken dan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief zijn ze hè? Zitten allemaal op mijn kont.
I wish.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij kweekt gladde ge-oliede billetjes?
Geen bips-inspectie? Valt me van je tegen kaneel.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is me vorige keer niet echt opgevallen. Volgende keer maar even kijken dan.
Bril af, in het donker.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen bips-inspectie? Valt me van je tegen kaneel.
Je hebt toch niet de hele tijd in het donker gezeten? Met je handen kun je trouwens ook *kijken*.quote:
Ik ga haar toch niet zomaar daar aanraken?quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de hele tijd in het donker gezeten? Met je handen kun je trouwens ook *kijken*.
Je hebt wel een hoop andere plekken aangeraakt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga haar toch niet zomaar daar aanraken?
[..]
Domquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat wel dan behalve elkaars handje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoop andere plekken aangeraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |