Morgen hondendagquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:00 schreef SwiffMeister het volgende:
Hoezo is maandag-kattendag? Was dat voor onzin?
QFTquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
De Vlaamse versie is wel tien keer leuker dan de Nederlandse.
Sowieso, maar daar is het al jaren succesvolquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
Inderdaad. Beter dan een gemiddelde cabaret voorstellingquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
Philippe Geubels is caberetier, treedt binnenkort een aantal keer op in nederland met "Made in Belgium"quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter dan een gemiddelde cabaret voorstelling
Hoezo? Die zwarte pakken hadden ze altijd al, alleen zijn haar is anders...quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef marcodej het volgende:
Bandje heeft ander imagootje ontwikkeld zo te zien.
Heeft ook ineens een ander accentje...zeker een week in de US geweest...quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef marcodej het volgende:
Bandje heeft ander imagootje ontwikkeld zo te zien.
Met ondertiteling?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Philippe Geubels is caberetier, treedt binnenkort een aantal keer op in nederland met "Made in Belgium"
Dat is die op gitaar met bakkebaardenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef SwiffMeister het volgende:
Is dat niet de vriend van Annemiek Schollaert van 3FM?
Wat zo'n kapsel al niet kan doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Hoezo? Die zwarte pakken hadden ze altijd al, alleen zijn haar is anders...
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:04 schreef Evertjan het volgende:
500.000 euro aan jaarsalaris en dan presenteer je katten filmpjes van YT maar Mathijs is zijn geld dubbel en dwars waard
Vind Moke heel matig geworden hoor. The XX was het beste wat ik heb gezien dit seizoen, gevolgd door Tori Amosquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Beter dan de gemiddelde band bij dwdd
dat is waarquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat verwacht je van zo'n bedachte kutband.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:07 schreef marcodej het volgende:
Zo'n Rolling Stones had er ook al lang mee op mogen houden.
had ik al gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:07 schreef miieejj het volgende:
moet er iemand niet iets zeggen over die lippenstift op dr tanden !
Peter Griffin had helemaal gelijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:07 schreef waxmask het volgende:
FamGuy quote :
"We all saw this and let this happen..."
Hahaha ik ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me nu echt af hoe ze er toen uitzag.
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef SwiffMeister het volgende:
Heeft ze nou lippenstift op der tanden?
Dit is te erg Karina.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Dit verhaal komt me heel bekend voor. Was dit niet al een keer bij Top2000?
Nu weet je hetquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me nu echt af hoe ze er toen uitzag.
Hahahaha toch weet je het nu!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahaha ik hoef het niet te weten.
kan mij niks schelen of jij het wel of niet wil weten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahaha ik hoef het niet te weten.
Ja, dat.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Wat een onsmakelijk verhaal als je haar dit zo ziet vertellen
Volgens mij is het op latere leeftijd niet veel beter gegaan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze was 15. Gaan we nu doen of het normaal is.
Geil.quote:
quote:
Nee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Neemt Hansie zijn mental coach mee vanavond
Ik vind het ook compleet irrelevant tov het itemquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:16 schreef waxmask het volgende:
Natte kutten verhalen...heeft toch niks met zijn biografie te maken?
Ja DAT is nog eens een verhaalquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:15 schreef tong80 het volgende:
Jimi Henrix bleef bij Jules overnachten.
Beat that hoer
Genee zei van wel afgelopen vrijdagquote:
Dit is dan ook TE ergquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:16 schreef waxmask het volgende:
Natte kutten verhalen...heeft toch niks met zijn biografie te maken?
Als Mathijs zegt dat hij het minder over zichzelf heeft geloof je dat ook?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Genee zei van wel afgelopen vrijdag
quote:
Genee staat boven Matthijsquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Mathijs zegt dat hij het minder over zichzelf heeft geloof je dat ook?
Neequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
Het zal ongetwijfeld heel grappig zijn voor de mensen die Boer Zoekt vrouw volgen
Nee.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
Het zal ongetwijfeld heel grappig zijn voor de mensen die Boer Zoekt vrouw volgen
Niks gemist....quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:18 schreef Ties02 het volgende:
shit was allang weggezap na tvdd en was de lucky vergeten
Ja. Daarbij, gedeelde smart is halve smart.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
toch blijf je kijken he, net een ongeluk aan de kant van de weg
En toch blijf je kijkenquote:
Inderdaad het verhaal van Manuele menstruatie heeft ook mijn beeld op de Stones veranderd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb die keith richard bio en ik denk niet dat ik de mick jagger bio ga lezen (of alleen maar om te kijken hoe die verschilt met die van keith) maar in het keith boek komt hij over als een megalomaan mannetje en dit itempje veranderd dat beeld niet.
Met welke items moeten ze komen wil je het wel een toffe show vinden?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:24 schreef Specularium het volgende:
Ja, was wel een redelijk kutshowtje.
Maar ze doen het zelf, de laatste tijd neemt het extreme vormen aan.
Uiteraard blijf ik elke dag kijken, komt vooral door hun troef; het tijdstip.
Het meisje in het publiek, waarin eens wordt ingegaan op websites als http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/ en alle opmerkingen die er elders op het internet, zoals ook hier.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Met welke items moeten ze komen wil je het wel een toffe show vinden?
Zo groot zijn de veranderingen toch niet die ik opsom?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:36 schreef Bosbeetle het volgende:
Ah je wilt dat ze zichzelf de poten onder de tafel weg gaan zagen... en wat wil je de uitzendingen daarna gaan doen?
Helaas zijn de tijden van willem duys waar een programma 3 uur of langer kon duren voorbij. Als je het tempo omlaag doet kan er nog minder in een aflevering van een uur en het is nu al vaak wat weinig.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:40 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Zo groot zijn de veranderingen toch niet die ik opsom?
- Presenteren zonder autocue
- Praten in een normaal tempo
- Grotere rol van de tafelheer/dame waardoor Matthijs niet de enige is die constant alles aan elkaar praat.
- TVDD schrappen, òf laat dingen zien die niet de helft van de mensheid al gezien heeft, maarja das lastig.
- Bandjes uit laten spelen ipv na 3 akkoorden afkappen.
- Kappen met iedere aflevering een TV gerelateerd item waarin een BN'er nu weer iets speciaals doet dat nog nooit gedaan is.
Er zijn vaak zat items met oeverloos geleuter. Dat mag er van mij uitgeknipt worden, dan kunnen de interessante zaken wat rustiger besproken worden. Maarja, het is live. Wellicht moet dat ook veranderen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Helaas zijn de tijden van willem duys waar een programma 3 uur of langer kon duren voorbij. Als je het tempo omlaag doet kan er nog minder in een aflevering van een uur en het is nu al vaak wat weinig.
ik vind het trouwens veel minder een 'vriendjes' show dan bijvoorbeeld barend en van dorp die zaten continu tot aan de ellebogen erin.
Dus er mag minder geluld worden, er moet langzamer gepraat worden en er moet meer in geknipt worden en er moeten alleen dingen in die de mensen hier leuk vinden. lijkt mij een kut programma.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:52 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Er zijn vaak zat items met oeverloos geleuter. Dat mag er van mij uitgeknipt worden, dan kunnen de interessante zaken wat rustiger besproken worden. Maarja, het is live. Wellicht moet dat ook veranderen.
Je kan ook naar Pauw en Witteman kijken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:52 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Er zijn vaak zat items met oeverloos geleuter. Dat mag er van mij uitgeknipt worden, dan kunnen de interessante zaken wat rustiger besproken worden. Maarja, het is live. Wellicht moet dat ook veranderen.
Stem je nog steeds blanco?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan ook naar Pauw en Witteman kijken.
Dit moet dus gewoon terug.quote:
Zit jij ook in dat topic?quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Je kan ook naar Pauw en Witteman kijken.
C'est magnifique!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:12 schreef tong80 het volgende:
‘soufflé aux grenouilles’, oftewel: een hartige soufflé op basis van kikkerbillen.
Water in de mond
Het maakt mij geen moer uit wat ze maken, het wordt altijd leuk verteld en getoond en daarna lekker smikkelen. Mij benieuwen of Matthijs het opeet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:12 schreef tong80 het volgende:
‘soufflé aux grenouilles’, oftewel: een hartige soufflé op basis van kikkerbillen.
Water in de mond
Incroyable!quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:51 schreef tong80 het volgende:
Komt Golfert vanavond posten dat ie delicate kikkerbillen heeft genomen omdat ze ideaal waren voor z'n slappe gelul.
Hing moeders met de binnenkant aan een sleepkabel?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:01 schreef Karina het volgende:
Documentaire 'Gesneuveld': Robert Oey en Ilana Rosier
Ze zijn geboren in de jaren tachtig, in Friesland, Drenthe, Limburg.
Hopen dat er een paar overlijden.quote:Gangnam Style: Tim Hofman - 2-10-2012
Nederland -en de wereld- is in de ban van Gangnam Style, het Zuid-Koreaanse nummer met dat idiote, maar grappige dansje. Het liedje van zanger Psy is een regelrechte hit op internet: een paar weken geleden werd Gangnam Style de video met de meeste likes op YouTube. Ook is het voor het eerst dat er een Zuid-Koreaanse artiest op nummer 1 staat in de Nederlandse hitlijsten en zijn de parodieën op het nummer die op internet rondzwerven niet bij te houden. Hoe kan het dat juist dit nummer zo'n hype is geworden? Wie is Psy? Daar praten we over met Tim Hofman. Daarnaast zal een groep kinderen live in de studio het dansje demonstreren.
Vast welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]Jij hebt je kikkerbillen liever niet zo delicaat?
Waar koop je die dingen eigenlijk? En vraag je dan: slager heb je kikkerbillen
Ik heb het nog nooit gegeten, lijkt me echt helemaal niks, net als slakkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vast wel
kikkerbillen zijn trouwens erg lekker
Oh god, DWDD heeft ook weer iets ontdekt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopen dat er een paar overlijden.
Heeft helemaal niks met slakken te maken het is namelijk 'gewoon' vlees het is een soort malse variant van kippenvlees kwa smaak.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten, lijkt me echt helemaal niks, net als slakken
Dan nog, het idee alleen al, dan zie ik die vieze slakken voor me die je in de tuin zietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met slakken te maken het is namelijk 'gewoon' vlees het is een soort malse variant van kippenvlees kwa smaak.
Ik zie graag van welk dier het stuk vlees komt dat op mijn bord ligt komt. Vroeger vaak de kip weer in elkaar gezet nadat iedereen zijn botjes goed had afgekluiftquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog, het idee alleen al, dan zie ik die vieze slakken voor me die je in de tuin ziet
Kip maar iets anders. Zoals veel 'vreemd' vlees.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kikkerbillen zijn trouwens erg lekker
Nouja er is ook zat vlees koe maar iets anders.. zoals kangaroequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kip maar iets anders. Zoals veel 'vreemd' vlees.
Kankerkoe.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja er is ook zat vlees koe maar iets anders.. zoals kangaroe
Matthijs houdt er ook niet van als het persoonlijk wordt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Ben nogal kankermoe de laatste tijd.... dus ik ga er niet om lachen als je het niet erg vind.
Ah, Barca live op de NOS. Hopelijk met Grueter.quote:
nee, met Snoeks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, Barca live op de NOS. Hopelijk met Grueter.
Zijn ze mooi optijd meequote:
quote:
Welke items zitten er in DTDD?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh leuk jullie lopen 2 minuten achter.
Feestje met Claudia móet wel gezellig zijn..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Gezellig feestjes, iedereen de hele avond elkaar grappen vertellen zeker.
Bij Toppop werd het vertaald en het was iets met koffie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Gaat over tegenstelling tussen arm en rijk in Seoel
Ik wilde net zeggen dat ie z'n plekje onder de brug weer verruild heeft voor de warme studio.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Die flip weer die eruit ziet alsof hij net uit zijn bed komt.
Ik ook. Terecht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
Matthijs hoort het voor de eerste keer waarschijnlijk.
Britney Spears en Tom Cruise.quote:
De neanderthalerdans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |