Morgen hondendagquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:00 schreef SwiffMeister het volgende:
Hoezo is maandag-kattendag? Was dat voor onzin?
QFTquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
De Vlaamse versie is wel tien keer leuker dan de Nederlandse.
Sowieso, maar daar is het al jaren succesvolquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
Inderdaad. Beter dan een gemiddelde cabaret voorstellingquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
Philippe Geubels is caberetier, treedt binnenkort een aantal keer op in nederland met "Made in Belgium"quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter dan een gemiddelde cabaret voorstelling
Hoezo? Die zwarte pakken hadden ze altijd al, alleen zijn haar is anders...quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef marcodej het volgende:
Bandje heeft ander imagootje ontwikkeld zo te zien.
Heeft ook ineens een ander accentje...zeker een week in de US geweest...quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef marcodej het volgende:
Bandje heeft ander imagootje ontwikkeld zo te zien.
Met ondertiteling?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Philippe Geubels is caberetier, treedt binnenkort een aantal keer op in nederland met "Made in Belgium"
Dat is die op gitaar met bakkebaardenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef SwiffMeister het volgende:
Is dat niet de vriend van Annemiek Schollaert van 3FM?
Wat zo'n kapsel al niet kan doen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Hoezo? Die zwarte pakken hadden ze altijd al, alleen zijn haar is anders...
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:04 schreef Evertjan het volgende:
500.000 euro aan jaarsalaris en dan presenteer je katten filmpjes van YT maar Mathijs is zijn geld dubbel en dwars waard
Vind Moke heel matig geworden hoor. The XX was het beste wat ik heb gezien dit seizoen, gevolgd door Tori Amosquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:04 schreef waaromniet1988 het volgende:
Beter dan de gemiddelde band bij dwdd
dat is waarquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat verwacht je van zo'n bedachte kutband.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:07 schreef marcodej het volgende:
Zo'n Rolling Stones had er ook al lang mee op mogen houden.
had ik al gedaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:07 schreef miieejj het volgende:
moet er iemand niet iets zeggen over die lippenstift op dr tanden !
Peter Griffin had helemaal gelijkquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:07 schreef waxmask het volgende:
FamGuy quote :
"We all saw this and let this happen..."
Hahaha ik ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me nu echt af hoe ze er toen uitzag.
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef SwiffMeister het volgende:
Heeft ze nou lippenstift op der tanden?
Dit is te erg Karina.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Dit verhaal komt me heel bekend voor. Was dit niet al een keer bij Top2000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |