[privé]quote:
ETTER!quote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben de hele dag al onnavolgbaar voor m'n medemens.
Je hebt eindelijk de siroop dat aan je nieuwe boksem zat eraf gehaald?quote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben de hele dag al onnavolgbaar voor m'n medemens.
'De siroop'. Nu level je mij weer.quote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk de siroop dat aan je nieuwe boksem zat eraf gehaald?
quote:hoi,
hier bij bied ik m,n zwarte pieten aan.
xl/xxl ik heb hem slechts 1x aan gehad.
hij is verder helemaal compleet. op majo na, liever zelf aan schaffen, vindt ik persoonlijk schoner
jas
broek
zwarte kraag
peper notenzak
handschoenen
oorbellen
pruik
muts met lange veer en bros voor op
2 potten met orginele smink bruin
en sponsen.
Bedoelde hij niet Zware Frieten?quote:Op zondag 30 september 2012 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Wil er iemand majo bij zijn zwarte piet?
Familielied? Hoofddoekje?quote:Op zondag 30 september 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
M'n punten- en kommaloze aangetrouwde familielied schrijft nu overigens altijd 'kids' met hoofdletters. Dus dan zegt ze zoiets als
zo wasbeurt #2 in de machine zo koffie dan met KIDS naar zwemles eerst de jongste en daarna mijn oudste kanjer dan wasbeurt #3 en KIDS lekker een avondje naar oma zal ze missen mijn kanjers pfoepfoe ik ben moe #teveelhooiopdevork
En dat op facebook.
Ach, ben d'r wel zat van eigenlijk...quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed man! Vermaak je je ook wel onderwijl?
Ik hoop het..quote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Normaal verschijnsel. Even geconcentreerd door en dan wat magic powers en hopelijk eerste keer raak.
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:43 schreef Lutte het volgende:
M'n eerste twee moorden gepleegdVolgende wordt een stuk lastiger
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:43 schreef Lutte het volgende:
M'n eerste twee moorden gepleegdVolgende wordt een stuk lastiger
De eerste wel, hij werd helemaal gek. NEE JIJ KRENGGGGG Leuk detail, ik rende achter hem aan en had hakken aan dus kon niet goed remmen en vloog *plof* tegen 'm aan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Serialkiller Lutte.![]()
Heb je beiden totaal verrast?
Jaa.. Er staat wel een barcode op die ze scannen.. dus kan zelf wel de rijnummers erop zetten etc.quote:
Oww dat klinkt niet goed....quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:04 schreef Bos81 het volgende:
Lutte ik heb een moordopdracht voor je. Mijn huisgenoot en het liefst vanavond nog![]()
![]()
![]()
Het is gewoon een enorme klootzak. Wij moeten met van alles met hem rekeninghouden, maar de afspraken die we er onderling over maken lapt hij gewoon aan zijn laars. Ik sta echt op het punt om de leiding te mailen of er nergens anders een kamer vrij is binnen de woonvorm..quote:
ja dat is vet balenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is gewoon een enorme klootzak. Wij moeten met van alles met hem rekeninghouden, maar de afspraken die we er onderling over maken lapt hij gewoon aan zijn laars. Ik sta echt op het punt om de leiding te mailen of er nergens anders een kamer vrij is binnen de woonvorm..
Sluit hem op met een sneetje brood en water, haal je hem er na een paar weekjes vandaan. Probleem opgelost en dan heb je het nog helemaal zelf gedaan ook.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is gewoon een enorme klootzak. Wij moeten met van alles met hem rekeninghouden, maar de afspraken die we er onderling over maken lapt hij gewoon aan zijn laars. Ik sta echt op het punt om de leiding te mailen of er nergens anders een kamer vrij is binnen de woonvorm..
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sluit hem op met een sneetje brood en water, haal je hem er na een paar weekjes vandaan. Probleem opgelost en dan heb je het nog helemaal zelf gedaan ook.
Dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat is vet balen
Ik zou er niet te lang mee rond blijven lopen..
Dat gaat stinken en hij stinkt sowieso alquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sluit hem op met een sneetje brood en water, haal je hem er na een paar weekjes vandaan. Probleem opgelost en dan heb je het nog helemaal zelf gedaan ook.
Niks ana het handje dusquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat gaat stinken en hij stinkt sowieso al![]()
Doet me denken aan:quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:28 schreef iBenny het volgende:
ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:28 schreef iBenny het volgende:
ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana ana
Wordt er echt "Sodium" gezongen? Ik dacht gewoon tudu tudu tudu tudu tudu.... Batman!quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doet me denken aan:
Sodium sodium sodium sodium sodium sodium.... Batman!
Vind m zo leuk
Ze zingen nananananaquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wordt er echt "Sodium" gezongen? Ik dacht gewoon tudu tudu tudu tudu tudu.... Batman!
Whehequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Het kwartje viel pas toen ik ging googlen
2 atlassen en een anatomieboek? Dat klinkt alleen al zwaar.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
WheheWeer wat geleerd!
Morgen twee tassen meeEentje voor m'n boeken (twee atlassen en een anatomieboek) en eentje voor etui, portemonnee en m'n voedselvoorraad. Whiehoee!
Ja en dan zijn die atlassen bij ons nog in drie delen, vorige druk was één dikkequote:Op maandag 1 oktober 2012 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
2 atlassen en een anatomieboek? Dat klinkt alleen al zwaar.
Al een verlanglijstje gemaakt?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:10 schreef iBenny het volgende:
*ziet een sinterklaasboek XXXXXXXXXXXXXXXL voor zich*
Zo'n grote bosatlas x 10?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja en dan zijn die atlassen bij ons nog in drie delen, vorige druk was één dikkeDan moet je echt denken aan tien centimeter dik en twee A4 groot.
En twaalf uur van huis dus een flinke voedselvoorraad.
Whahahahaquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sterker nog... Ik heb mijn schoen al gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja preciesquote:
Oeeeeuuuuwwwh!quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja precies
Geen kluisjesAlleen bij de bieb en de snijzaal maar die zijn voor daar.
Ach je zit toch bijna altijd, het is alleen even met fietsen en naar school lopen. Valt wel mee!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sterker nog... Ik heb mijn schoen al gezet
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahahahaik speel al 10 jaar Klaas op mijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SintphonicJuin uit Eigen Tuin!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
WhahahahaIk heb met iemand afgesproken om in de sinterklaastijd een keer als zwarte piet een hoorcollege bij te wonen. Gewoon randomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Geen idee of daar ook werkelijk iets van zal komen![]()
Over 2,5 week naar Symphonica in Rosso. De dresscode is rood, dus eigenlijk moet ik dan gewoon als SInterklaas gaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb met iemand afgesproken om in de sinterklaastijd een keer als zwarte piet een hoorcollege bij te wonen. Gewoon random.
Geen idee of daar ook werkelijk iets van zal komen
Dooeeenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb met iemand afgesproken om in de sinterklaastijd een keer als zwarte piet een hoorcollege bij te wonen. Gewoon random.
Geen idee of daar ook werkelijk iets van zal komen
Ja, dan doe ik het niet hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef Lutte het volgende:
Collega van Pat heeft nog wel een pak te koop Ben, zonder mayo helaas!
Waarom niet als Roodkapje?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Over 2,5 week naar Symphonica in Rosso. De dresscode is rood, dus eigenlijk moet ik dan gewoon als SInterklaas gaan
Ze gaan hier blind voor die goedkope met groene dop. Geen idee hoe die heetquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun je wel voor de yoghurtmayo kiezen, die is veel lekkerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:44 schreef iBenny het volgende:
Zaanse mayonaise bedoelde ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind mayo ineens niet meer lekkerZo zuur.. M'n smaken veranderen ontzettend, echt vreemd?
Zat al een tijdje aan de yoghurtmayo omdat minder eigeel, maar meh.
Ieders smaakpappilen zijn in ontwikkeling ook die van mij. Tot 4 jaar geleden walgde ik van champignions, van de geur alles om die dingen heen. Nu gaat er bijna geen week voorbij of ik doe ze in mijn etenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind mayo ineens niet meer lekkerZo zuur.. M'n smaken veranderen ontzettend, echt vreemd?
Ik denk dat je zwanger bentquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef Lutte het volgende:
Collega van Pat heeft nog wel een pak te koop Ben, zonder mayo helaas!
Wie is hier nou de zwangere, gij of ik?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.... voor de 10de keer pissen vandaag.
koude piesquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.... voor de 10de keer pissen vandaag.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wie is hier nou de zwangere, gij of ik?
BOHHHHHquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:20 schreef Renesite het volgende:
Hele dikke yaaaawn.
En morgen wordt d r a m a t i s c h.
Kinderbijslag
Jaaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, mamalut vraagt of Oliehoorn ook particulier verkrijgbaar is?
Jaja... werk/prive poep. ok?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef Renesite het volgende:
"ja maar de kinderbijslag is voor mijn kinderen!!!!!!!!!!!!"
"ehm. Dat de huur betaald wordt is ook in het belang van het kind"
Die hadden we eerst twee, opgegeten door de Jumbo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bij Super de Boer verkochten we het altijd wel.
De jumbo moet stervenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die hadden we eerst twee, opgegeten door de Jumbo.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Hihi... ik klaag ook altijd over mensen op mijn werk
Een Emte hebben we!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Jumbo hier heeft ook Oliehoorn, C1000 ook en Emte ook. En de keurslager ook.
Bij ons staan daar alleen de kleine flesjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een Emte hebben we!
Leuk liedje Benny?
Hmm... Adele, maar dan met een klein James Bond randje. Op zich wel oke...quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een Emte hebben we!
Leuk liedje Benny?
Waarheid dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:43 schreef iBenny het volgende:
Wat is Robbie Williams' Candy een aanstekelijk kutnummer
Och ende wee, weer elk kwartier Adele op de radioquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Ik voorspel bij dezen dat de James Bond plaat van Adele deze week nog op nummer 1 staat
[soundcloud]http://soundcloud.com/jax008/adele-skyfall-preview[/soundcloud]
Net als onze schoensquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hihi... Iek bien slim jongen. Heb zondag nog shnel wat dvd's bestelt.. Net voor btwverhoging aan
Ik blijf bezig ook hè. Potdikkie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hihi... Iek bien slim jongen. Heb zondag nog shnel wat dvd's bestelt.. Net voor btwverhoging aan
Was bij Kassa van het weekend. Het heeft wel het etiket gezond vanwege de sla, maar het is wel allemaal mierzoet wat er bij zitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:09 schreef Lutte het volgende:
Voor me zitten twee wichten een maaltijdsalade te bikken, in de overtuiging dat het gezond is. Nou niet met zo'n hoeveelheid saus, kolere. Domme dozen
Die man van de Zalandoooooooooooooooooooooooo reclame die de stroomkabel kapot spitquote:
Ja idd.. Oud nieuws natuurlijk voor mensen met meer dan drie hersencellen, maar hoop dat het nog wat mensen wakker heeft geschud.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was bij Kassa van het weekend. Het heeft wel het etiket gezond vanwege de sla, maar het is wel allemaal mierzoet wat er bij zit
en alleen maar gezond is ongezond natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja idd.. Oud nieuws natuurlijk voor mensen met meer dan drie hersencellen, maar hoop dat het nog wat mensen wakker heeft geschud.
OMG weet je zeker dat je op de universiteit zit?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:17 schreef Lutte het volgende:
Nog iets trouwens, ik gebruikte vandaag het woord 'wazig'.
Meisje: Huh, niemand zegt wazig en nou ben jij al de tweede in een week! Is dat Brabants?___!
Jut en Jul zullen weinig binnen krijgen in elk geval, vorkjes vergetenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en alleen maar gezond is ongezond natuurlijk.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jut en Jul zullen weinig binnen krijgen in elk geval, vorkjes vergeten
Hoe moet je dan anders zeggen dat je wazig ziet? Lijkt me in de geneeskunde wel een goede verwoording..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Wazig. Dat woord heb ik al lang niet meer gehoord in de spreektaal.
Hoeft niet om wazig zien te gaan. Ik dacht aan een onsamenhangend verhaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe moet je dan anders zeggen dat je wazig ziet? Lijkt me in de geneeskunde wel een goede verwoording..![]()
![]()
![]()
O ja dat kan ook nogquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoeft niet om wazig zien te gaan. Ik dacht aan een onsamenhangend verhaal.
quote:
Die van mij sms't, whatsappt, twittert, facebookt en heeft d'r eigen website'je gebouwd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder smst... als ze de toetsen kan vinden.
Brabant. Had ik ook verwacht!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
20 jaar geleden hadden we nog niet eens telefoon.
Daar zijn we altijd heel goed in. Totdat je weggaat, dan gooien we de deur dicht en lachen we je uit en zeggen we "Heddiedie verstaon, kverstond dur gin zak van, ik zeej mar ja teejgen alles!"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik voel me altijd enorm thuis in Brabant.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar zijn we altijd heel goed in. Totdat je weggaat, dan gooien we de deur dicht en lachen we je uit en zeggen we "Heddiedie verstaon, kverstond dur gin zak van, ik zeej mar ja teejgen alles!"
De hedde goe gezeed Ceequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar zijn we altijd heel goed in. Totdat je weggaat, dan gooien we de deur dicht en lachen we je uit en zeggen we "Heddiedie verstaon, kverstond dur gin zak van, ik zeej mar ja teejgen alles!"
Als ik een waterpistool had droop je nu af.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij hem spreken ze Nedersaksisch, net Limburgers dus. Niet serieus nemen!
Is ook bijna een Duitser. Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij hem spreken ze Nedersaksisch, net Limburgers dus. Niet serieus nemen!
Hoezo? Een Limburger moet zich beledigd voelen niet jij..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik een waterpistool had droop je nu af.
Het vergelijk is iets te krachtig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo? Een Limburger moet zich beledigd voelen niet jij..![]()
Wij allemaalquote:
Boks!quote:
En op schaatsen, terwijl we van een duikplank springenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
met flikflakdingen, zodat het exrra stoer lijkt?
Sorry, vanochtend wel gegeten, maar mijn maag is er niet mee eensquote:
Ja je weet dat de kans er is, maar toch verwacht je het niet. We rijden het al 18 jaar. Kwaliteit gedeelte was hetzelfde alleen de ander zat 25% lager wat geld betreft, tja. Ik denk dat ze zich daar ernstig in gaan vergissen, ik bedoel ze zitten in Rotterdam en dat mag niet, dus gebouw huren in de regio, auto's aanschaffen, 75% meer loonkosten, maar ja dan nog zijn wij het kwijt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Woei, dat is even serious shit. Ik pak m'n duimen erbij.
Ja daar was ik zeker wel blij mee, en ik heb het daar prima naar mijn zin gehad, afwachten dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaa, altijd!! En prettig dat je gewild bent.
Jawel, alles komt altijd weer goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die beslissing kan nog wel eens verkeerd uitpakken. Jullie hebben er niets aan nu. Hou ons op de hoogte.Het komt goed!!
damnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:42 schreef Kally het volgende:
We zijn onze grootste klant kwit per 1 januari, het is aan een ander bedrijf gegund.
Dat houdt in dat ze 75% van de mensen mee moeten nemen, alleen ga ik er van uit geen administratie, nu kan ik afwachten tot we weten wat er gaat gebeuren en met het risico in de ww terecht te komen, of ik ga nu al zoeken, en heb gehengeld intern en in Den Haag hebben ze wel graag dat ik terug kom, dus volgende week daarheen en kijken hoe of wat.
Duimen graag.
Ja welja ik rij wel heen en weerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:08 schreef Renesite het volgende:
En anders kom je gewoon straks bij mijn werk werken. Ik mag tzt een assistent. Ik zoek wel een lekker wijffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Succes Kal, hopelijk krijg je weer in Den Haag werk dan.Ow WAAROM SPOILER JE HET NIET! Nu vertel je TEveel informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!! !!!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Vind je echt? Dan spoiler ik het maar hoor..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow WAAROM SPOILER JE HET NIET! Nu vertel je TEveel informatie![]()
!! !!!
Net of jij die film nog niet gezien hebtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
!! !!!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
!! !!!
KSSSTquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Net of jij die film nog niet gezien hebt
Enschedequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Waar is SR dit jaar? Iemand een idee?
Hmmm, ik wil nu wel eens na al die jaren geld in die gleuf douwen...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga daar gewoon een nacht doorhalen denk ik, voor het huus.
God was jij er niet in Groningen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmm, ik wil nu wel eens na al die jaren geld in die gleuf douwen...
Het is toch ooit in Groningen geweest?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmm, ik wil nu wel eens na al die jaren geld in die gleuf douwen...
Jawel.. maar ik was er 1 keertje... en toen was het godsgeklaag druk voor die deur.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
God was jij er niet in Groningen?
Wat heb jij in het UMCG gedaan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:07 schreef Renesite het volgende:
Ik werkte toen nog in het UMCG (ziekenhuis Grunn) en liep er elke dag langs![]()
Banjeren door de schnee
DIE SNEEEEUUUWWW TOEN... niet normaal.... Doortje en ik waren in de stad... en zij had haar kamer in helpman... Geen bussen, geen taxi's... tot m'n knieën in de sneeuwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:07 schreef Renesite het volgende:
Ik werkte toen nog in het UMCG (ziekenhuis Grunn) en liep er elke dag langs![]()
Banjeren door de schnee
De week voor kerst zoals altijd. Ze komen er kerstavond uit neem ik aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Valt zeker net weer in een week dat ik nog gewoon naar school moet.
En dat is een maandag... zaterdag en zondag ook nog...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De week voor kerst zoals altijd. Ze komen er kerstavond uit neem ik aan.
Me 2quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Ik ben in Eindhoven en Breda geweest. Was superleuk. Maar Enschede is iets te ver weg. Ik probeer wel weer in de uitzending te komen.
Ik weet niet of het voor supermarkten geldt maar er zullen genoeg winkels de zondag voor kerst nog open zijn..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En dat is een maandag... zaterdag en zondag ook nog...
3 dagenMaar dat hangt natuurlijk weer af van werk... Alhoewel ik op zondag toch wel vrij ben
Eindhoven was wel leuk toen, het was toen wit of niet? Ik weet alleen dat ik toen nog niet helemaal fit was en veel op bed lag overdag, maar vond het wel leuk met jou en Bellabipsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben alleen in Eindhoven geweest. Enschede is natuurlijk een thuiswedstrijd.
Maar als je de winkel normaal niet op zondag op is, moet het in overleg gaan of je wil werkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor supermarkten geldt maar er zullen genoeg winkels de zondag voor kerst nog open zijn..
Mooi is die hè.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Me 2Ben sindsdien een beetje verliefd op het stadscentrum van Breda
Ik heb een paar uur gebivakeerd in een parkeergaragequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
DIE SNEEEEUUUWWW TOEN... niet normaal.... Doortje en ik waren in de stad... en zij had haar kamer in helpman... Geen bussen, geen taxi's... tot m'n knieën in de sneeuw
Eindhoven had sneeuw en het was k-k-koooouuuud!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven was wel leuk toen, het was toen wit of niet? Ik weet alleen dat ik toen nog niet helemaal fit was en veel op bed lag overdag, maar vond het wel leuk met jou en Bellabips
Uhmm, toen begon het die avond wel flink te sneeuwen ja. Maar we hielden het toen zonder al teveel wit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven was wel leuk toen, het was toen wit of niet? Ik weet alleen dat ik toen nog niet helemaal fit was en veel op bed lag overdag, maar vond het wel leuk met jou en Bellabips
Ja, daar staat me wel iets van bij. Ik ben toen eerst naar het station gelopen om Bella en Vaduz te ontmoeten om vervolgens met zijn drietjes bij mij nog wat te drinken om vervolgens vandaar uit naar de Markt te lopen. Gelukkig is het niet zo ver maar een kwartiertje enkele reis..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Eindhoven had sneeuw en het was k-k-koooouuuud!
We hebben Marco Borsato gekeken vanuit een overvolle McDonald's.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:17 schreef Lutte het volgende:
In Eindje was ik m'n handschoenen vergetenDaar ff bij de plaatselijke C&A gescoord
Oei,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:17 schreef Lutte het volgende:
In Eindje was ik m'n handschoenen vergetenDaar ff bij de plaatselijke C&A gescoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |