Ieders smaakpappilen zijn in ontwikkeling ook die van mij. Tot 4 jaar geleden walgde ik van champignions, van de geur alles om die dingen heen. Nu gaat er bijna geen week voorbij of ik doe ze in mijn etenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind mayo ineens niet meer lekkerZo zuur.. M'n smaken veranderen ontzettend, echt vreemd?
Zat al een tijdje aan de yoghurtmayo omdat minder eigeel, maar meh.
Ik denk dat je zwanger bentquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind mayo ineens niet meer lekkerZo zuur.. M'n smaken veranderen ontzettend, echt vreemd?
Zat al een tijdje aan de yoghurtmayo omdat minder eigeel, maar meh.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:36 schreef Lutte het volgende:
Collega van Pat heeft nog wel een pak te koop Ben, zonder mayo helaas!
Wie is hier nou de zwangere, gij of ik?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.... voor de 10de keer pissen vandaag.
koude piesquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.... voor de 10de keer pissen vandaag.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wie is hier nou de zwangere, gij of ik?
BOHHHHHquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:20 schreef Renesite het volgende:
Hele dikke yaaaawn.
En morgen wordt d r a m a t i s c h.
Kinderbijslag
Jaaquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:22 schreef Lutte het volgende:
Vaduz, mamalut vraagt of Oliehoorn ook particulier verkrijgbaar is?
Jaja... werk/prive poep. ok?quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef Renesite het volgende:
"ja maar de kinderbijslag is voor mijn kinderen!!!!!!!!!!!!"
"ehm. Dat de huur betaald wordt is ook in het belang van het kind"
Die hadden we eerst twee, opgegeten door de Jumbo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bij Super de Boer verkochten we het altijd wel.
De jumbo moet stervenquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die hadden we eerst twee, opgegeten door de Jumbo.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Hihi... ik klaag ook altijd over mensen op mijn werk
Een Emte hebben we!quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Jumbo hier heeft ook Oliehoorn, C1000 ook en Emte ook. En de keurslager ook.
Bij ons staan daar alleen de kleine flesjes.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een Emte hebben we!
Leuk liedje Benny?
Hmm... Adele, maar dan met een klein James Bond randje. Op zich wel oke...quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een Emte hebben we!
Leuk liedje Benny?
Waarheid dit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:43 schreef iBenny het volgende:
Wat is Robbie Williams' Candy een aanstekelijk kutnummer
Och ende wee, weer elk kwartier Adele op de radioquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Ik voorspel bij dezen dat de James Bond plaat van Adele deze week nog op nummer 1 staat
[soundcloud]http://soundcloud.com/jax008/adele-skyfall-preview[/soundcloud]
Net als onze schoensquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hihi... Iek bien slim jongen. Heb zondag nog shnel wat dvd's bestelt.. Net voor btwverhoging aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |