Brabant. Had ik ook verwacht!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
20 jaar geleden hadden we nog niet eens telefoon.
Daar zijn we altijd heel goed in. Totdat je weggaat, dan gooien we de deur dicht en lachen we je uit en zeggen we "Heddiedie verstaon, kverstond dur gin zak van, ik zeej mar ja teejgen alles!"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik voel me altijd enorm thuis in Brabant.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar zijn we altijd heel goed in. Totdat je weggaat, dan gooien we de deur dicht en lachen we je uit en zeggen we "Heddiedie verstaon, kverstond dur gin zak van, ik zeej mar ja teejgen alles!"
De hedde goe gezeed Ceequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar zijn we altijd heel goed in. Totdat je weggaat, dan gooien we de deur dicht en lachen we je uit en zeggen we "Heddiedie verstaon, kverstond dur gin zak van, ik zeej mar ja teejgen alles!"
Als ik een waterpistool had droop je nu af.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij hem spreken ze Nedersaksisch, net Limburgers dus. Niet serieus nemen!
Is ook bijna een Duitser. Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij hem spreken ze Nedersaksisch, net Limburgers dus. Niet serieus nemen!
Hoezo? Een Limburger moet zich beledigd voelen niet jij..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik een waterpistool had droop je nu af.
Het vergelijk is iets te krachtig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo? Een Limburger moet zich beledigd voelen niet jij..![]()
Wij allemaalquote:
Boks!quote:
En op schaatsen, terwijl we van een duikplank springenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
met flikflakdingen, zodat het exrra stoer lijkt?
Sorry, vanochtend wel gegeten, maar mijn maag is er niet mee eensquote:
Ja je weet dat de kans er is, maar toch verwacht je het niet. We rijden het al 18 jaar. Kwaliteit gedeelte was hetzelfde alleen de ander zat 25% lager wat geld betreft, tja. Ik denk dat ze zich daar ernstig in gaan vergissen, ik bedoel ze zitten in Rotterdam en dat mag niet, dus gebouw huren in de regio, auto's aanschaffen, 75% meer loonkosten, maar ja dan nog zijn wij het kwijt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Woei, dat is even serious shit. Ik pak m'n duimen erbij.
Ja daar was ik zeker wel blij mee, en ik heb het daar prima naar mijn zin gehad, afwachten dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaa, altijd!! En prettig dat je gewild bent.
Jawel, alles komt altijd weer goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, die beslissing kan nog wel eens verkeerd uitpakken. Jullie hebben er niets aan nu. Hou ons op de hoogte.Het komt goed!!
damnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:42 schreef Kally het volgende:
We zijn onze grootste klant kwit per 1 januari, het is aan een ander bedrijf gegund.
Dat houdt in dat ze 75% van de mensen mee moeten nemen, alleen ga ik er van uit geen administratie, nu kan ik afwachten tot we weten wat er gaat gebeuren en met het risico in de ww terecht te komen, of ik ga nu al zoeken, en heb gehengeld intern en in Den Haag hebben ze wel graag dat ik terug kom, dus volgende week daarheen en kijken hoe of wat.
Duimen graag.
Ja welja ik rij wel heen en weerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:08 schreef Renesite het volgende:
En anders kom je gewoon straks bij mijn werk werken. Ik mag tzt een assistent. Ik zoek wel een lekker wijffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |