Wat heb jij in het UMCG gedaan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:07 schreef Renesite het volgende:
Ik werkte toen nog in het UMCG (ziekenhuis Grunn) en liep er elke dag langs![]()
Banjeren door de schnee
DIE SNEEEEUUUWWW TOEN... niet normaal.... Doortje en ik waren in de stad... en zij had haar kamer in helpman... Geen bussen, geen taxi's... tot m'n knieën in de sneeuwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:07 schreef Renesite het volgende:
Ik werkte toen nog in het UMCG (ziekenhuis Grunn) en liep er elke dag langs![]()
Banjeren door de schnee
De week voor kerst zoals altijd. Ze komen er kerstavond uit neem ik aan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Valt zeker net weer in een week dat ik nog gewoon naar school moet.
En dat is een maandag... zaterdag en zondag ook nog...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De week voor kerst zoals altijd. Ze komen er kerstavond uit neem ik aan.
Me 2quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
Ik ben in Eindhoven en Breda geweest. Was superleuk. Maar Enschede is iets te ver weg. Ik probeer wel weer in de uitzending te komen.
Ik weet niet of het voor supermarkten geldt maar er zullen genoeg winkels de zondag voor kerst nog open zijn..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En dat is een maandag... zaterdag en zondag ook nog...
3 dagenMaar dat hangt natuurlijk weer af van werk... Alhoewel ik op zondag toch wel vrij ben
Eindhoven was wel leuk toen, het was toen wit of niet? Ik weet alleen dat ik toen nog niet helemaal fit was en veel op bed lag overdag, maar vond het wel leuk met jou en Bellabipsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben alleen in Eindhoven geweest. Enschede is natuurlijk een thuiswedstrijd.
Maar als je de winkel normaal niet op zondag op is, moet het in overleg gaan of je wil werkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor supermarkten geldt maar er zullen genoeg winkels de zondag voor kerst nog open zijn..
Mooi is die hè.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Me 2Ben sindsdien een beetje verliefd op het stadscentrum van Breda
Ik heb een paar uur gebivakeerd in een parkeergaragequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
DIE SNEEEEUUUWWW TOEN... niet normaal.... Doortje en ik waren in de stad... en zij had haar kamer in helpman... Geen bussen, geen taxi's... tot m'n knieën in de sneeuw
Eindhoven had sneeuw en het was k-k-koooouuuud!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven was wel leuk toen, het was toen wit of niet? Ik weet alleen dat ik toen nog niet helemaal fit was en veel op bed lag overdag, maar vond het wel leuk met jou en Bellabips
Uhmm, toen begon het die avond wel flink te sneeuwen ja. Maar we hielden het toen zonder al teveel wit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven was wel leuk toen, het was toen wit of niet? Ik weet alleen dat ik toen nog niet helemaal fit was en veel op bed lag overdag, maar vond het wel leuk met jou en Bellabips
Ja, daar staat me wel iets van bij. Ik ben toen eerst naar het station gelopen om Bella en Vaduz te ontmoeten om vervolgens met zijn drietjes bij mij nog wat te drinken om vervolgens vandaar uit naar de Markt te lopen. Gelukkig is het niet zo ver maar een kwartiertje enkele reis..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Eindhoven had sneeuw en het was k-k-koooouuuud!
We hebben Marco Borsato gekeken vanuit een overvolle McDonald's.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:17 schreef Lutte het volgende:
In Eindje was ik m'n handschoenen vergetenDaar ff bij de plaatselijke C&A gescoord
Oei,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:17 schreef Lutte het volgende:
In Eindje was ik m'n handschoenen vergetenDaar ff bij de plaatselijke C&A gescoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |