Ik blijf bezig ook hè. Potdikkie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hihi... Iek bien slim jongen. Heb zondag nog shnel wat dvd's bestelt.. Net voor btwverhoging aan
Was bij Kassa van het weekend. Het heeft wel het etiket gezond vanwege de sla, maar het is wel allemaal mierzoet wat er bij zitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:09 schreef Lutte het volgende:
Voor me zitten twee wichten een maaltijdsalade te bikken, in de overtuiging dat het gezond is. Nou niet met zo'n hoeveelheid saus, kolere. Domme dozen
Die man van de Zalandoooooooooooooooooooooooo reclame die de stroomkabel kapot spitquote:
Ja idd.. Oud nieuws natuurlijk voor mensen met meer dan drie hersencellen, maar hoop dat het nog wat mensen wakker heeft geschud.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was bij Kassa van het weekend. Het heeft wel het etiket gezond vanwege de sla, maar het is wel allemaal mierzoet wat er bij zit
en alleen maar gezond is ongezond natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja idd.. Oud nieuws natuurlijk voor mensen met meer dan drie hersencellen, maar hoop dat het nog wat mensen wakker heeft geschud.
OMG weet je zeker dat je op de universiteit zit?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:17 schreef Lutte het volgende:
Nog iets trouwens, ik gebruikte vandaag het woord 'wazig'.
Meisje: Huh, niemand zegt wazig en nou ben jij al de tweede in een week! Is dat Brabants?___!
Jut en Jul zullen weinig binnen krijgen in elk geval, vorkjes vergetenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en alleen maar gezond is ongezond natuurlijk.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jut en Jul zullen weinig binnen krijgen in elk geval, vorkjes vergeten
Hoe moet je dan anders zeggen dat je wazig ziet? Lijkt me in de geneeskunde wel een goede verwoording..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Wazig. Dat woord heb ik al lang niet meer gehoord in de spreektaal.
Hoeft niet om wazig zien te gaan. Ik dacht aan een onsamenhangend verhaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe moet je dan anders zeggen dat je wazig ziet? Lijkt me in de geneeskunde wel een goede verwoording..![]()
![]()
![]()
O ja dat kan ook nogquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoeft niet om wazig zien te gaan. Ik dacht aan een onsamenhangend verhaal.
quote:
Die van mij sms't, whatsappt, twittert, facebookt en heeft d'r eigen website'je gebouwd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder smst... als ze de toetsen kan vinden.
Brabant. Had ik ook verwacht!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
20 jaar geleden hadden we nog niet eens telefoon.
Daar zijn we altijd heel goed in. Totdat je weggaat, dan gooien we de deur dicht en lachen we je uit en zeggen we "Heddiedie verstaon, kverstond dur gin zak van, ik zeej mar ja teejgen alles!"quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik voel me altijd enorm thuis in Brabant.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar zijn we altijd heel goed in. Totdat je weggaat, dan gooien we de deur dicht en lachen we je uit en zeggen we "Heddiedie verstaon, kverstond dur gin zak van, ik zeej mar ja teejgen alles!"
De hedde goe gezeed Ceequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar zijn we altijd heel goed in. Totdat je weggaat, dan gooien we de deur dicht en lachen we je uit en zeggen we "Heddiedie verstaon, kverstond dur gin zak van, ik zeej mar ja teejgen alles!"
Als ik een waterpistool had droop je nu af.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij hem spreken ze Nedersaksisch, net Limburgers dus. Niet serieus nemen!
Is ook bijna een Duitser. Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij hem spreken ze Nedersaksisch, net Limburgers dus. Niet serieus nemen!
Hoezo? Een Limburger moet zich beledigd voelen niet jij..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik een waterpistool had droop je nu af.
Het vergelijk is iets te krachtig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo? Een Limburger moet zich beledigd voelen niet jij..![]()
Wij allemaalquote:
Boks!quote:
En op schaatsen, terwijl we van een duikplank springenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
met flikflakdingen, zodat het exrra stoer lijkt?
Sorry, vanochtend wel gegeten, maar mijn maag is er niet mee eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |