[privé]quote:
ETTER!quote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben de hele dag al onnavolgbaar voor m'n medemens.
Je hebt eindelijk de siroop dat aan je nieuwe boksem zat eraf gehaald?quote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben de hele dag al onnavolgbaar voor m'n medemens.
'De siroop'. Nu level je mij weer.quote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk de siroop dat aan je nieuwe boksem zat eraf gehaald?
quote:hoi,
hier bij bied ik m,n zwarte pieten aan.
xl/xxl ik heb hem slechts 1x aan gehad.
hij is verder helemaal compleet. op majo na, liever zelf aan schaffen, vindt ik persoonlijk schoner
jas
broek
zwarte kraag
peper notenzak
handschoenen
oorbellen
pruik
muts met lange veer en bros voor op
2 potten met orginele smink bruin
en sponsen.
Bedoelde hij niet Zware Frieten?quote:Op zondag 30 september 2012 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Wil er iemand majo bij zijn zwarte piet?
Familielied? Hoofddoekje?quote:Op zondag 30 september 2012 22:31 schreef Cee het volgende:
M'n punten- en kommaloze aangetrouwde familielied schrijft nu overigens altijd 'kids' met hoofdletters. Dus dan zegt ze zoiets als
zo wasbeurt #2 in de machine zo koffie dan met KIDS naar zwemles eerst de jongste en daarna mijn oudste kanjer dan wasbeurt #3 en KIDS lekker een avondje naar oma zal ze missen mijn kanjers pfoepfoe ik ben moe #teveelhooiopdevork
En dat op facebook.
Ach, ben d'r wel zat van eigenlijk...quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed man! Vermaak je je ook wel onderwijl?
Ik hoop het..quote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Normaal verschijnsel. Even geconcentreerd door en dan wat magic powers en hopelijk eerste keer raak.
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:43 schreef Lutte het volgende:
M'n eerste twee moorden gepleegdVolgende wordt een stuk lastiger
quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:43 schreef Lutte het volgende:
M'n eerste twee moorden gepleegdVolgende wordt een stuk lastiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |