Omdat ze op dit moment (althans, niet letterlijk, maar in een tijdsbestek van 1 minuut voor/na deze post) aan het posten is in een ander topic?quote:
True, uiteindelijk leer je wel dat het ongezond is en laat je het niet meer toe, helaas duurt dat vaak 1 of meerdere relaties. Ik heb het niet zelf meegemaakt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen. Ik ken ook de mensen die dat lieten gebeuren. Daarmee neem ik het niet op voor de partner, maar wil ik wel aangeven dat er schijnbaar iemand is die toelaat dat zulke opmerkingen worden gemaakt.
Naar vrouwen kijken en ze eren en aanbidden ben ik toevallig heel goed in.quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]Dat is de enige die ik ga accepteren vandaag.. Wetende dat we beiden gewoon uber mooie vrouwen zijn.
(en vrouwen moet je eren en aanbidden en naar kijken ipv met elkaar vergelijken)
Klinkt plausibel.quote:
Leer me alles.quote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vergeleken met die mensen ben jij nog een guppy
quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]Dat is de enige die ik ga accepteren vandaag.. Wetende dat we beiden gewoon uber mooie vrouwen zijn.
(en vrouwen moet je eren en aanbidden en naar kijken ipv met elkaar vergelijken)
Dan is ze niet hier.quote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ze op dit moment (althans, niet letterlijk, maar in een tijdsbestek van 1 minuut voor/na deze post) aan het posten is in een ander topic?
o vertelquote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Naar vrouwen kijken en ze eren en aanbidden ben ik toevallig heel goed in.
Denk je dat je jezelf oerlelijk vindt of vind je dat?quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
Ik weet het zelf ook niet precies. Ik werd nooit gepest, heb zelf ook nooit gepest. Ik denk dat ik mezelf gewoon oerlelijk vind en daarom denk dat anderen dat ook automatisch vinden. Denk ik.
Dan hebben die mensen stront in hun ogen want dat is totaal niet waar. Je mag er best wezen en ieder die een andere smaak heeft of dat niet vind moge zwijgen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet precies. Ik werd nooit gepest, heb zelf ook nooit gepest. Ik denk dat ik mezelf gewoon oerlelijk vind en daarom denk dat anderen dat ook automatisch vinden. Denk ik.
Dat is garantie voor friendzone jaquote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
Benzinneke. Baas.quote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Naar vrouwen kijken en ze eren en aanbidden ben ik toevallig heel goed in.
Het was zeker linke soep van je. Maar om deze reden kan ik het ergens wel een beetje waarderenquote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]Fucking living on the edge, ik dacht even dat ik er echt geweest zou zijn.
BAM, dikke adrenaline, het is als bungeejumpen zonder touw, en enkel een opblaasbadje ergens beneden.
nee, dat kan ik je niet aandoenquote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt plausibel.
[..]
Leer me alles.
[..]Fucking living on the edge, ik dacht even dat ik er echt geweest zou zijn.
BAM, dikke adrenaline, het is als bungeejumpen zonder touw, en enkel een opblaasbadje ergens beneden.
[..]
Dan is ze niet hier.
We wisten al dat Mur ontwetend isquote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Het was zeker linke soep van je. Maar om deze reden kan ik het ergens wel een beetje waarderen
Ook omdat ik weet dat je niet weet waar je het over hebt ergens
Wellicht zei haar ex dat ook over zijn ouders....quote:Op zondag 30 september 2012 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
Nee, geen verkapte versiertruc. Mijn ouders hebben mij geleerd eerlijk te zijn.
Ik krijg serieus half het idee dat je denkt dat ik het meende, net als dat 6je gister?quote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Het was zeker linke soep van je. Maar om deze reden kan ik het ergens wel een beetje waarderen
Ook omdat ik weet dat je niet weet waar je het over hebt ergens
"Mooie schoenen. Neuken?"quote:Op zondag 30 september 2012 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is garantie voor friendzone ja![]()
Je moet ze echt niet op een te groot voetstuk zetten.
Die zin loopt niet helemaal lekker, ik wilde het andersom zeggen. Ik vind mezelf lelijk, jaquote:Op zondag 30 september 2012 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je dat je jezelf oerlelijk vindt of vind je dat?
Het gaat niet om andere mensen, het gaat om wat ik dnk dat die andere mensen denken... Snap je wat ik bedoel?quote:Op zondag 30 september 2012 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan hebben die mensen stront in hun ogen want dat is totaal niet waar. Je mag er best wezen en ieder die een andere smaak heeft of dat niet vind moge zwijgen.
Nee, geen verkapte versiertruc. Mijn ouders hebben mij geleerd eerlijk te zijn.
Adoptie telt nietquote:Op zondag 30 september 2012 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht zei haar ex dat ook over zijn ouders....
Toch weet je jezelf heel goed te profileren, je lijkt op het eerste gezicht wel zelfvertrouwd.quote:Op zondag 30 september 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zin loopt niet helemaal lekker, ik wilde het andersom zeggen. Ik vind mezelf lelijk, ja.
Tis al laat en ben niet geheel helder meerquote:Op zondag 30 september 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat niet om andere mensen, het gaat om wat ik dnk dat die andere mensen denken... Snap je wat ik bedoel?
Hey doe eens lief jij!quote:Op zondag 30 september 2012 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht zei haar ex dat ook over zijn ouders....
Een beetje dat gevoel als je met zo'n prutuithalertje dat bij je nagelknipper zit onder je grote teennagel zet als je net warm uit de douche komt.quote:
Ik plant dan met liefde een naaldhak in zijn oogquote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar zal je nog meer succes mee hebben ja
Gek eigenlijk....want om mannelijke aandacht zit je niet bepaald verlegenquote:Op zondag 30 september 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zin loopt niet helemaal lekker, ik wilde het andersom zeggen. Ik vind mezelf lelijk, ja.
[..]
Het gaat niet om andere mensen, het gaat om wat ik dnk dat die andere mensen denken... Snap je wat ik bedoel?
Dat is stukken duidelijker ja. Het leek even of je de reden nog moest verzinnen. Dat klinkt niet als jou.quote:Op zondag 30 september 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ware woorden!quote:Op zondag 30 september 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
Daarom kan ik het ook nog van je waarderen lieverd.. Omdat ik dat niet denkquote:Op zondag 30 september 2012 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik krijg serieus half het idee dat je denkt dat ik het meende, net als dat 6je gister?
Oeh babyquote:Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een beetje dat gevoel als je met zo'n prutuithalertje dat bij je nagelknipper zit onder je grote teennagel zet als je net warm uit de douche komt.
Ken je dat?
Voor de gein eens gaan gebruiken en kijken wat het effect isquote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar zal je nog meer succes mee hebben ja
Slechte uitvluchten ook niet. Ik bedoel maar te zeggen; de waarheid is relatief.quote:
Ik weet het nog steeds niet, ik heb mijn zelfvertrouwen opgekrikt. Maar hoe, geen flauw idee.quote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Hey doe eens lief jij!
Wel een mooie vraag. Hoe raken mensen minder onzeker over zichzelf en leren mensen zichzelf accepteren?
Dan is het goed.quote:Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Daarom kan ik het ook nog van je waarderen lieverd.. Omdat ik dat niet denk![]()
Boek of tv?quote:Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, hehe, alle afleveringen van GoT nu achter de rug.
Raar einde alleen.
Het erkennen van je eigen tekortkomingen is de eerste stap naar zelfverrijking.quote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Hey doe eens lief jij!
Wel een mooie vraag. Hoe raken mensen minder onzeker over zichzelf en leren mensen zichzelf accepteren?
Dommekracht natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet, ik heb mijn zelfvertrouwen opgekrikt. Maar hoe, geen flauw idee.
Jij hebt mij nooit ontmoetquote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toch weet je jezelf heel goed te profileren, je lijkt op het eerste gezicht wel zelfvertrouwd.
Dat zou kunnen, jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tis al laat en ben niet geheel helder meer
Bekijk het positief: ze kunnen ook erg verlegen zijn terwijl ze je aan het begluren zijn
Is dat zoquote:Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gek eigenlijk....want om mannelijke aandacht zit je niet bepaald verlegen
Mja, ik zit vanavond toch niet zo lekker in m'n vel als dat ik aan het begin van de avond dacht. Ik denk dat ik maar een fles wijn pak zoquote:Op zondag 30 september 2012 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is stukken duidelijker ja. Het leek even of je de reden nog moest verzinnen. Dat klinkt niet als jou.
[..]
Ware woorden!
Lastig, dat kan je mensen niet echt leren.quote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Evie het volgende:
[..]
Hey doe eens lief jij!
Boeken gaan in seizoenenquote:Op zondag 30 september 2012 21:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Boek gaat ook in afleveringen?
Was de tv serie btw, ik lees geen boeken
Wijze woordenquote:Op zondag 30 september 2012 21:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het erkennen van je eigen tekortkomingen is de eerste stap naar zelfverrijking.
Zachte heelmeesters, stinkende wonden enzo. Ik geloof niet in lief doen in dit soort situaties. Kijk nou gewoon es hoeveel mensen hier Samzz zitten te paaien met mooie complimenten. Zij geeft aan iets te voelen en tig man beweert dat daar geen enkele reden voor is. Zij voelt het niet voor niks zo, geef dan ook de ruimte om daar wat over te zeggen in plaats van het te ontkennen,quote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Evie het volgende:
Hey doe eens lief jij!
You tell him guuurlquote:
Je houd jezelf voor de gek als jij denkt dat je geen mannelijke aandacht krijgt. No offensequote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo? Want daarin heb je geen gelijk, hoor.
Er schuilt nog wijsheid in mijn hoofd en hartquote:
Een online indrukquote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel. Niet lang, niet persoonlijk, maar ik heb wel een indruk van je gekregen.
Nou moet ik aan Acda en de Munnik denken.quote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik zit vanavond toch niet zo lekker in m'n vel als dat ik aan het begin van de avond dacht. Ik denk dat ik maar een fles wijn pak zo.
Ja, dat wordt dus weer downloadenquote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boeken gaan in seizoenen
Er komt nog een seizoen 3, word momenteel opgenomen. April 2013 komt hij op tv.
Internet-aandacht is net even wat anders dan real-life aandachtquote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je houd jezelf voor de gek als jij denkt dat je geen mannelijke aandacht krijgt. No offense
Nee, eerst een real life indruk.quote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een online indruk. Mijn persoonlijkheid komt hier prima naar voren, maar hoe ik me voel in real life is op internet niet uit te drukken, natuurlijk.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor het duidelijk maken van Benzin dat ik het schatje ben? Graag gedaan.
[..]
Flips haar ego is groeiende.quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor het duidelijk maken van Benzin dat ik het schatje ben? Graag gedaan.
[..]
Op FOK! bedoel je? Nog niet de helft van die aandacht is serieus, denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je houd jezelf voor de gek als jij denkt dat je geen mannelijke aandacht krijgt. No offense
Niet bepaald nee. Irl zou ik me lang niet zo in discussies mengen als hier. Ik ben geen groepspraterquote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een online indruk. Mijn persoonlijkheid komt hier prima naar voren, maar hoe ik me voel in real life is op internet niet uit te drukken, natuurlijk.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen schatje, klaar, punt ik wil geen tegenspraak horen.
Als de helft serieus is is het nog steeds aardig veel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op FOK! bedoel je? Nog niet de helft van die aandacht is serieus, denk ik.
Uh je hebt toch al redelijk wat contact met mannen gehad dacht ik toch?quote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
Is dat zo? Want daarin heb je geen gelijk, hoor.
In real life indruk kan ik je wel vertellen: Stil, verlegen, blozend. Vooralquote:
quote:
Gewoon in mijn voordele gebruiken tochquote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips haar ego is groeiende.
Dat viel wel mee toen ik je zag.quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
In real life indruk kan ik je wel vertellen: Stil, verlegen, blozend. Vooral.
Waarom denk je dat je zoveel aandacht krijgt? Of dacht je dat jij en ik allebei evenveel aandacht kregen of zo?quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op FOK! bedoel je? Nog niet de helft van die aandacht is serieus, denk ik.
Je bent een snoepjequote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen schatje, klaar, punt ik wil geen tegenspraak horen.
Tuurlijk. Zelfverzekerde vrouw.quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Gewoon in mijn voordele gebruiken toch
EX-PLOI-TATION!quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon in mijn voordele gebruiken toch
Helaas wel jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Internet-aandacht is net even wat anders dan real-life aandacht
Kat uit de boom kijkend.quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
In real life indruk kan ik je wel vertellen: Stil, verlegen, blozend. Vooral.
Je kan helaasch niet allesch hebben.quote:
Toekomstig zelfverzekerde carrierevrouwquote:Op zondag 30 september 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zelfverzekerde vrouw.
Preciesquote:
Dan nog... Als ik zie hoe mannen hier op iedere vrouw afgaan zegt dat ook niet zo veelquote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als de helft serieus is is het nog steeds aardig veel.
Maar dat contact is eigenlijk altijd vanuit de man gekomenquote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh je hebt toch al redelijk wat contact met mannen gehad dacht ik toch?
Of waren die allemaal blind? Nee toch zeker![]()
En ik ben ook niet blind, en je mag er best wezen hoor
Verkapte versierpoging, ik dan weer wel
Sja, meet met mensen die ik al kendequote:
---> wil nog niet zeggen dat je dus geen aandacht krijgt.quote:
Raar, ik heb dat dus precies andersom h.quote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, meet met mensen die ik al kende. Dan ben ik sowieso losser.
Omdat mannen op FOK! op alles duiken wat een kut en tieten heeftquote:Op zondag 30 september 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je zoveel aandacht krijgt? Of dacht je dat jij en ik allebei evenveel aandacht kregen of zo?
Dat is gewoon eng hoe dat er hier soms aan toe gaatquote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
Dan nog... Als ik zie hoe mannen hier op iedere vrouw afgaan zegt dat ook niet zo veel.
Enkel omdat ik alle stomme wijven hier binnen no-time wegjaag.quote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog... Als ik zie hoe mannen hier op iedere vrouw afgaan zegt dat ook niet zo veel.
Jup gelooft ze toch niet.. al helpt het misschien wel eventjesquote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lastig, dat kan je mensen niet echt leren.
Er is natuurlijk wel therapie voor, maar je kan iemand elke dag zeggen hoe prachtig ze is, hoe wonderlijk ze is, hoe veel je om haar geeft en hoe enorm veel ze voor je betekend, zonder ook maar een greintje invloed te hebben.
En niet alleen de mooie bloemen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is gewoon eng hoe dat er hier soms aan toe gaat. Als bijen komen ze op de mooie bloemen af
quote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat mannen op FOK! op alles duiken wat een kut en grote tieten heeft. Zoiets
.
Ik dacht er nog aan om dat aan te passenquote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En niet alleen de mooie bloemen.
Ik heb je natuurlijk nog nooit IRL ontmoet, maar wel foto's van je gezien.quote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de bloemen waarvan ze denken dat die mooi zijnquote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is gewoon eng hoe dat er hier soms aan toe gaat. Als bijen komen ze op de mooie bloemen af
Je moet die aandacht vervolgens ook wel zien. Op internet lukt me dat welquote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
---> wil nog niet zeggen dat je dus geen aandacht krijgt.
Samzz krijgt zeker weten veel aandacht omdat ze een knap vrouwtje is. Hoort erbij als je knap bent.
Jammer hequote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enkel omdat ik alle stomme wijven hier binnen no-time wegjaag.
Alleen flips blijft doorzetten.
Nee, omdat je je uiterlijk mee hebt.quote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat mannen op FOK! op alles duiken wat een kut en tieten heeft. Zoiets
.
Oorlog!quote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer he
HO WACHT NOEM JE MIJ NOU EEN STOM WIJF.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer he
Dat je het niet ziet wil nog niet zeggen dat het er niet isquote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet die aandacht vervolgens ook wel zien. Op internet lukt me dat wel.
Ja, jij bent zo subtiel als een botte bijlquote:Op zondag 30 september 2012 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enkel omdat ik alle stomme wijven hier binnen no-time wegjaag.
Alleen flips blijft doorzetten.
In het echt? Nee, er word zelden met mij geflirt, tenminste, ik heb dat nooit door. Ik let er nooit zo op. Maar ik sta ook niet ieder weekend in de kroeg te zwaaienquote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb je natuurlijk nog nooit IRL ontmoet, maar wel foto's van je gezien.
Je hebt je uiterlijk meezitten, je gaat mij niet vertellen dat er maar zelden met je geflirt wordt
Uiterlijk is ook lang niet alles. Het bepaalt een hoop voor een deel, maar lang niet altijd.quote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, omdat je je uiterlijk mee hebt.
En in het dagelijks leven zal je dat ongetwijfeld ook wel gemerkt hebben.
Nee, hij impliceert dat je dik bent.quote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer he
Ja maar die zien jou dus toch zittenquote:Op zondag 30 september 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
Maar dat contact is eigenlijk altijd vanuit de man gekomen.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo subtiel als een botte bijl.
quote:
Sorrie hoor, maar Samzz is bovengemiddeld knap. Je gaat mij niet aan mijn neus naaien dat ze geen aandacht krijgtquote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook lang niet alles. Het bepaalt een hoop voor een deel, maar lang niet altijd.
Sommige mannen die dingen impliceren oh oh ohquote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, hij impliceert dat je dik bent.
Ligt er aan wat voor soort mannen je wilt ontmoeten.quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
In het echt? Nee, er word zelden met mij geflirt, tenminste, ik heb dat nooit door. Ik let er nooit zo op. Maar ik sta ook niet ieder weekend in de kroeg te zwaaien.
Misschien moet ik maar weer wat meer de stad in.
Van alle mensen hier blijf jij het leukste om mee te fucken.quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bedoelt folteren tot ie van mening is veranderd.
[..]
Ja ja ja.
Nee ik wil geen Roosviceequote:
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie hoor, maar Samzz is bovengemiddeld knap. Je gaat mij niet aan mijn neus naaien dat ze geen aandacht krijgt
Niet bepaaldquote:Op zondag 30 september 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, omdat je je uiterlijk mee hebt.
En in het dagelijks leven zal je dat ongetwijfeld ook wel gemerkt hebben.
Dat is waar. Ik zie het ook niet goed, hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je het niet ziet wil nog niet zeggen dat het er niet is![]()
Met hoeveel man had je ook alweer gekust?
Heb jij hetzelfde?quote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar die zien jou dus toch zitten![]()
Maar oke, ik weet dat wat anderen zeggen en wat jezelf voelt heel anders kan zijn... 't is namelijk wel een beetje herkenbaar...
Scherpe voorwerpen nodig?quote:Op zondag 30 september 2012 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bedoelt folteren tot ie van mening is veranderd.
Dat is prettigquote:Op zondag 30 september 2012 21:14 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Dat betekent ook dat je aan mijn woorden niet vaak hoeft te twijfelen aan de intentie die er achter zit.
[..]
Gewoon leuke mannen die makkelijk kletsen, want dan kom ik ook makkelijker losquote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor soort mannen je wilt ontmoeten.
Je hebt nog nooit pics van haar gezien?quote:
Naja, dat verlegen zijn is natuurlijk irritant...maar waarom vind je dat?quote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet bepaald. Maar goed, misschien maak ik het allemaal ook wel moeilijker dan het is. Ik zit mezelf sowieso in de weg met dat irritante verlegene van mij
.
[..]
Dat is waar. Ik zie het ook niet goed, hoor.
En wat doet dat ertoe? Mijn vroegere schoolvriendin zag een avond als verloren als ze niet minstens 3 kerels gezoend had en zijn is echt ook niet moeders mooiste.
En een man is leuk wanneer precies?quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prettig.
[..]
Gewoon leuke mannen die makkelijk kletsen, want dan kom ik ook makkelijker los.
Het blijft fucking irritant dat ik dat nooit door op.quote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van alle mensen hier blijf jij het leukste om mee te fucken.
4 paarden en een zweep zijn genoeg.quote:
Ik bedoel dat ik niet weet hoeveel aandacht zij krijgt.quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit pics van haar gezien?
Ah jammer.quote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
4 paarden en een zweep zijn genoeg.
Overal waar ze komt als je het aan mij vraagt.quote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet weet hoeveel aandacht zij krijgt.
Gemiddelde FOK!kneusjesquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Overal waar ze komt als je het aan mij vraagt.
Samzz is niet alleen erg knap, maar ze heeft ook veel in haar mars.
Meer dan het gemiddelde fok!kneusje heeft.
H noem je mij nou gemiddeld?quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgende keer zonder proberen?quote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het blijft fucking irritant dat ik dat nooit door op.
GHB is een bitch.
Waarom nou toch altijd weer die laatste zin erbijquote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik las fokneusje.quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangesproken te voelen, ik post zo'n beetje overal op fok, niet alleen hierquote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
H noem je mij nou gemiddeld?
Waarom ik verlegen zijn irritant vind? Omdat het me in de eerste instantie tegenhoudt te zijn wie ik ben. Daar komt bij dat mijn zelfvertrouwen niet je van het is, dus dan heb je helemaal zo'n bangig vogeltje. Al wordt het wel beter nu, hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit pics van haar gezien?
[..]
Naja, dat verlegen zijn is natuurlijk irritant...maar waarom vind je dat?
Vind je dat je niet genoeg aandacht van mannen krijgt?
Gewoon, wanneer hij zichzelf is, ik vind humor erg leuk, iemand die me kan laten lachen is een winnaar, bij wijze vanquote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En een man is leuk wanneer precies?
Wat vind jij belangrijk aan een man?
Wat voor kwaliteiten moet een man volgens jou hebben?
Omdat hij stiekem geen haar beter is dan haar ex, en dus ook gewoon vergelijkingen maakt met andere vrouwen. En dan vooral om het afzeiken?quote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef muhahaha het volgende:
Waarom nou toch altijd weer die laatste zin erbij
Zo van; jij bent leuk, die andere zijn gewoon stom!quote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat hij stiekem geen haar beter is dan haar ex, en dus ook gewoon vergelijkingen maakt met andere vrouwen. En dan vooral om het afzeiken?
quote:Op zondag 30 september 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kaats 'm gewoon terugquote:Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet iedereen kan het zo waarderen.
Verdorie, heeft ze een job laten doen? Ze lijken volumineuzer dan eerst. Of ze heeft haar kledingkeuze aangepast na een daling in het aantal kijkers.quote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me toch waarom zoveel mensen hier na kijken. Ik kan er mijn handen maar niet op leggen.
Daar heb je dan ook verdomd veel handen voor nodig heloefquote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me toch waarom zoveel mensen hier na kijken. Ik kan er mijn handen maar niet op leggen.
Ik wil mijn handen er wel op leggen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
Dat ik alleen maar hoor dat ik er goed uitzie maar dat ik daar zelf niet zo van overtuigd ben? Mja ik denk het welquote:
Wat is er voor nodig om je zelfvertrouwen -permanent- te herstellen denk je?quote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ik verlegen zijn irritant vind? Omdat het me in de eerste instantie tegenhoudt te zijn wie ik ben. Daar komt bij dat mijn zelfvertrouwen niet je van het is, dus dan heb je helemaal zo'n bangig vogeltje. Al wordt het wel beter nu, hoor.
Nou ja, wat is genoeg? Het is heel erg lang geleden dat ik aangesproken werd door een man die oprecht interesse in mij had.
[..]
Gewoon, wanneer hij zichzelf is, ik vind humor erg leuk, iemand die me kan laten lachen is een winnaar, bij wijze van. Verder heeft geur ook een enorme aantrekkingskracht op mij, een man die lekker ruikt
. Verder hebben alle mannen waar ik ooit wat voor heb gevoeld bijna allemaal donker (langer) haar en donkere ogen en zijn ze allemaal veel langer dan ik ben
.
Vind je vanille lekker?quote:Op zondag 30 september 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ik verlegen zijn irritant vind? Omdat het me in de eerste instantie tegenhoudt te zijn wie ik ben. Daar komt bij dat mijn zelfvertrouwen niet je van het is, dus dan heb je helemaal zo'n bangig vogeltje. Al wordt het wel beter nu, hoor.
Nou ja, wat is genoeg? Het is heel erg lang geleden dat ik aangesproken werd door een man die oprecht interesse in mij had.
[..]
Gewoon, wanneer hij zichzelf is, ik vind humor erg leuk, iemand die me kan laten lachen is een winnaar, bij wijze van. Verder heeft geur ook een enorme aantrekkingskracht op mij, een man die lekker ruikt
. Verder hebben alle mannen waar ik ooit wat voor heb gevoeld bijna allemaal donker (langer) haar en donkere ogen en zijn ze allemaal veel langer dan ik ben
.
Ik heb het een keer eerder gezien, Toen leek het ook of haar bloesje ieder moment kon openscheuren.quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verdorie, heeft ze een job laten doen? Ze lijken volumineuzer dan eerst. Of ze heeft haar kledingkeuze aangepast na een daling in het aantal kijkers.
Zeg dat wel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook verdomd veel handen voor nodig heloef
Ik wil er wel meer mee doen dan mijn handen op leggen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil mijn handen er wel op leggen.
Zoek haar aflevering over kutchi eens.
Los daarvan, het is niet heel sterk om een compliment te maken door andere af te zeiken. Of het nu in het voordeel of nadeel is van de n of ander.quote:Op zondag 30 september 2012 21:23 schreef muhahaha het volgende:
Zo van; jij bent leuk, die andere zijn gewoon stom!
Daar maak je je argument een stuk sterker mee
Ze is wel een typje die wil dat je het uit harige stokjes snijdt en dan inmasseert in plaats van lafjes op een pompknopje drukken.quote:
Ik heb ook geen rits mannen gehad, hoor. Ik heb vier relaties gehad die allemaal gigantisch mislukt zijn ook nogquote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ik alleen maar hoor dat ik er goed uitzie maar dat ik daar zelf niet zo van overtuigd ben? Mja ik denk het wel![]()
Maar ik heb geen rits vrouwen gehad om het enigszins te bevestigen
Als ik dat wist, dan zou ik hier niet dit gesprek voeren, denk je welquote:Op zondag 30 september 2012 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is er voor nodig om je zelfvertrouwen -permanent- te herstellen denk je?
Nee, sorry niet mijn favo geur wanneer het de boventoon heeft. Ik ben dol op geuren als Boss Bottled, One Million van Paco Rabanne en de ultieme favoriet, Polo Black van Ralph Laurenquote:
Dat dus.quote:Op zondag 30 september 2012 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Los daarvan, het is niet heel sterk om een compliment te maken door andere af te zeiken. Of het nu in het voordeel of nadeel is van de n of ander.
Hoeft niet, voor hetzelfde geld was die vraag simpelweg nooit eerder in je opgekomen, vandaar dat ik het vroegquote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat wist, dan zou ik hier niet dit gesprek voeren, denk je wel?
Ik heb ooit een fantastisch gesprek gehad over metrolijnen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
WT voerde me gewoon altijd dronken zodat we lekker konden kletsen over spoorlijnen en treintypes.
Pff 13 in een dozijn fabrieksluchtjesquote:Op zondag 30 september 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen rits mannen gehad, hoor. Ik heb vier relaties gehad die allemaal gigantisch mislukt zijn ook nog.
[..]
Als ik dat wist, dan zou ik hier niet dit gesprek voeren, denk je wel?
[..]
Nee, sorry niet mijn favo geur wanneer het de boventoon heeft. Ik ben dol op geuren als Boss Bottled, One Million van Paco Rabanne en de ultieme favoriet, Polo Black van Ralph Lauren.
Vroeger ging ik ook veel drinken om me los te voelen. Nu probeer ik dat zonder (met gematigd succesquote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
WT voerde me gewoon altijd dronken zodat we lekker konden kletsen over spoorlijnen en treintypes.
Het is vast mogelijkquote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoeft niet, voor hetzelfde geld was die vraag simpelweg nooit eerder in je opgekomen, vandaar dat ik het vroeg
Wat doe je er aan om je zelfvertrouwen te herstellen?
Denk je dat het mogelijk is?
quote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ooit een fantastisch gesprek gehad over metrolijnen.
Niet met WT maar goed.
Ik zou dat geen 13 in een dozijn luchtjes noemen... Maar goed, maakt ook niet uit. Ik vind dat lekker.quote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff 13 in een dozijn fabrieksluchtjes
Wacht maar tot je me een keertje meet.... ik zal m'n vanilleluchtje dragen
Dat was eigenlijk een grapjequote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger ging ik ook veel drinken om me los te voelen. Nu probeer ik dat zonder (met gematigd succes![]()
)
*kwijl*quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
De volgende die kwijlt.. die gebruik ik als pleeborstel!
Wat eeuwig zonde van de Louboutinsquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heef in haar rok gescheten.
Focus je anders op haar decollet.quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow heloef, mag dat in een spoiler
Jeujquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
.
En ik zal wel even aan je snuffelen, hoor.
Bruiningscreme die uitloopt. Teh horror.quote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow heloef, mag dat in een spoiler
Weet je hoe die meuk vlekt op leerquote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bruiningscreme die uitloopt. Teh horror.
Een grapje, ik ben ook te naief om dat weer te gelovenquote:Op zondag 30 september 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is vast mogelijk. Ik denk dat ik er wel uit groei, het is namelijk al beter dan het was.
[..]
Dat was eigenlijk een grapje.
Ik dacht meteen dat ze ongesteld wasquote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij is dat overigens gewoon spray-tan dat aan het smelten is of zo.
Ja, dat weet ikquote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een grapje, ik ben ook te naief om dat weer te geloven
Maar goed, zolang je maar niet vergeet dat het nooit vanzelf gaat, je zult eraan moeten werken, er mee bezig zijn en zo.
Vanzelf lukt ook wel maar is een stuk slomer.
Maar dat wist je vast al.
Misschien was haar tampon verzadigd dan. Hoe doet dat het op leer?quote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet je hoe die meuk vlekt op leer?
Slimme meidquote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar ik heb ook geen zin er iedere dag weer aan te werken. Al doe ik dat wel door kleding te dragen waar ik me goed in voel
.
Ja dat was fijn.quote:Op zondag 30 september 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
Bij mij ontschoot het ook in ene jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die informatie was me ontschoten
Bloed en leer is ook geen succesverhaalquote:Op zondag 30 september 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien was haar tampon verzadigd dan. Hoe doet dat het op leer?
Een echte schipper vaart ook over de... uh...quote:
oevers van de hel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte schipper vaart ook over de... uh...
Oiquote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The valley of the shadow of death.quote:Op zondag 30 september 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je op een gegeven moment een beetje moet opstaan omdat anders je billen vies worden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met hoeveel bar ga je tekeer op de pot?
De kans dat er vermalen beest in zit is groot, jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
The valley of the shadow of death.
Of dat wanneer je een beetje achterover gaat hangen je alles zo in het gat sprietstquote:Op zondag 30 september 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je op een gegeven moment een beetje moet opstaan omdat anders je billen vies worden.
Seks?quote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
Laten we het over seks hebben, dan loopt het zo weer storm.
Dan heb ik niks meer te meldenquote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
Wacht. Jij haalt er sprietsen bij ok.quote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of dat wanneer je een beetje achterover gaat hangen je alles zo in het gat sprietst
Hm Bossche term denk ikquote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wacht. Jij haalt er sprietsen bij ok.
Da's al veel te lang geleden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt toch een wankermotor of niet dan.
Ik raakte een beetje opgewonden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kans dat er vermalen beest in zit is groot, ja.
Seks is vies en lekker tegelijkquote:
Zo voel ik me wel eigenlijk.quote:
Leuk onderwerp. Tis alleen alweer een beetje lang geleden, begin te vergeten hoe dat wasquote:Op zondag 30 september 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
Je hebt toch wel meer "relaties" gehad Faxman?quote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel eigenlijk.
Maar ik ben het niet1 Weekje 'geluk' had, ook al was er totaal geen klik.
Jij gaat weer wat te snel in het onderwerp denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wacht maar heloef, jouw dag komt nog wel en dan schreeuw je het van alle daken!
Jij ook al? Ik weet er ook niks meer van.quote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk onderwerp. Tis alleen alweer een beetje lang geleden, begin te vergeten hoe dat was
karrewatsquote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gaat weer wat te snel in het onderwerp denk ik.
[ afbeelding ]
Dus jij denkt dat het voor arme Heloef nog heul lang gaat duren?quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gaat weer wat te snel in het onderwerp denk ik.
[ afbeelding ]
Slaap lekker Evie en veel plezier morgen!quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
karrewatsik ga het bedje in! Have fun!
Het wordt Evie wat te heet onder de voeten geloof ik?quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Maar niet op FOK!, anders komt Kaneel met een taart.quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Seks is vies en lekker tegelijk![]()
Wacht maar heloef, jouw dag komt nog wel en dan schreeuw je het van alle daken!
quote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik weet er ook niks meer van.
Dan doe ik het op fb.quote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar niet op FOK!, anders komt Kaneel met een taart.
Trusten Eviequote:Op zondag 30 september 2012 21:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat voor taart?quote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Die aanhalingstekens omschrijven het eigenlijk al wel. Iets van een maand, wat eigenlijk niks was, niks gebeurd ookquote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer "relaties" gehad Faxman?
Hmz plezier is denk ik een lastig ietsquote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Slaap lekker Evie en veel plezier morgen!
Evie's wekker staat op 5 uurquote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het wordt Evie wat te heet onder de voeten geloof ik?
Slaap ze Evie
Voor jou? Of bedoel je het onderwerpquote:
Uiteraardquote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is seks met jou zo leuk dan?
Komt wel, johquote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo voel ik me wel eigenlijk.
Maar ik ben het niet1 Weekje 'geluk' had, ook al was er totaal geen klik.
Het is als fietsen, je verleert het nietquote:Op zondag 30 september 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk onderwerp. Tis alleen alweer een beetje lang geleden, begin te vergeten hoe dat was
En de kaarsen mag je niet uitblazen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Tering, das nog minder dan ikquote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die aanhalingstekens omschrijven het eigenlijk al wel. Iets van een maand, wat eigenlijk niks was, niks gebeurd ookGeen idee wat me bezielde.... was al blij dat ik iemand kon krijgen denk ik. En paar jaar later nog iets van een week dus
quote:
http://nooooooooooooooo.com/quote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dan moet je het wel eerst lerenquote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is als fietsen, je verleert het niet.
Echt, mopquote:
Dat, en met jou natuurlijk.quote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef Samzz het volgende:
Voor jou? Of bedoel je het onderwerp.
Domme vraag, dat laatste natuurlijk.
Ik had het graag anders gezien maarja...quote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tering, das nog minder dan ik
Vaker doenquote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je het wel eerst leren
Ik vind mezelf nog lang niet uitgeleerd op dit vlak
Vertel eens een leuke anekdote danquote:
Ja man, ik heb alweer een panda.quote:
Wat maakt seks met jou leuker dan seks met een andere vrouw?quote:
Tuurlijk niet broeder. Ik weet wat jij wil en wat niet.quote:Op zondag 30 september 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Toch vraag ik me af hoe dat kan. Je lijkt me een leukere en -vooral- makkelijkere partner dan ik bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had het graag anders gezien maarja...
Op mijn werk zie ik ook dat alle pessimisten bazen zijn en de optimisten sukkels die niet weten waar ze het over hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt, mop. Ik ben ook pessimistisch ingesteld, hoor. Maar haven't lost hope
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik ook.quote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt he.Ik heb gekkere dingen gedaan.
Ik squirt en ik kan je penis pletten met m'n bekkenbodemspieren.quote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja man, ik heb alweer een panda.
[..]
Wat maakt seks met jou leuker dan seks met een andere vrouw?
[..]
Tuurlijk niet broeder. Ik weet wat jij wil en wat niet.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
Ik heb mijn hoop hervonden. Ik was hem lang kwijt.LADIES NIGHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Ach ik ben net 2 dagen achter elkaar met een leuke meid op pad geweest, maar *surprise* die heeft al 3 jaar een vriend blijkbaar.quote:Op zondag 30 september 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt, mop. Ik ben ook pessimistisch ingesteld, hoor. Maar haven't lost hope
.
Doorgaan deel ik de bevelen uit.quote:
Je bent geen student.quote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja man, ik heb alweer een panda.
idd een beetje een dooddoener. Maar goed, toen het er was heb ik het wel erg veel gedaan en vanalles geprobeerd. Viel niet altijd in goede aarde maar goedquote:
My niggaquote:Op zondag 30 september 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet broeder. Ik weet wat jij wil en wat niet.
Ah, dat is wel bagger, jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik ben net 2 dagen achter elkaar met een leuke meid op pad geweest, maar *surprise* die heeft al 3 jaar een vriend blijkbaar.
En zo gaat het nou altijd
Niet zo mopperen.quote:
Maar goed, je leert ook alleen maar van proberen en veel doen, dat is toch logisch?quote:Op zondag 30 september 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
idd een beetje een dooddoener. Maar goed, toen het er was heb ik het wel erg veel gedaan en vanalles geprobeerd. Viel niet altijd in goede aarde maar goed
Ik zie mezelf nog een beetje als een beginnerling. ...een beetje
Ik mopper niet, ik informeer.quote:
Ik kan wel aan de stille kant zijn soms, maar verder ben ik wel makkelijk in de omgang volgens mij.quote:Op zondag 30 september 2012 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af hoe dat kan. Je lijkt me een leukere en -vooral- makkelijkere partner dan ik bijvoorbeeld.
Gek...
Heel logisch. Kan alleen geen gewillig slachtoffer vinden om mijn talenten op te botvierenquote:Op zondag 30 september 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar goed, je leert ook alleen maar van proberen en veel doen, dat is toch logisch?
Don't know if I want.quote:Op zondag 30 september 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
Ik squirt en ik kan je penis pletten met m'n bekkenbodemspieren..
Nee? Ik studeer nog!quote:
White men can't jumpquote:
Je ken die shit toch kopen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heel logisch. Kan alleen geen gewillig slachtoffer vinden om mijn talenten op te botvieren
Ik kan 'm nu wel inkoppen, maar dat doe ik maar nietquote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heel logisch. Kan alleen geen gewillig slachtoffer vinden om mijn talenten op te botvieren
Aah, dat heb ik ook ja. Mijn beste vriendin heeft een hele leuke vriend en al heel lang een relatie en ik ben daar zo stikjaloers op he, ik wil dat ookquote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan wel aan de stille kant zijn soms, maar verder ben ik wel makkelijk in de omgang volgens mij.
Nouja oke soms heb ik een pestbui, maar da's vooral als ik weer stelletjes hand in hand heb zien lopen enzo
Die pestbuien heb ik ook gehad, maar niet meer zo sinds ikzelf een aantal korte relaties heb gehad.quote:Op zondag 30 september 2012 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan wel aan de stille kant zijn soms, maar verder ben ik wel makkelijk in de omgang volgens mij.
Nouja oke soms heb ik een pestbui, maar da's vooral als ik weer stelletjes hand in hand heb zien lopen enzo
Dat deed ik zojuist, ik informeerde je dat ik doorgaans degene ben die de bevelen geeft.quote:
Oh jaquote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat deed ik zojuist, ik informeerde je dat ik doorgaans degene ben die de bevelen geeft.
Ben nu wel benieuwd hoe je 'm wou inkoppenquote:Op zondag 30 september 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan 'm nu wel inkoppen, maar dat doe ik maar niet.
Neem een hoerquote:Op zondag 30 september 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd hoe je 'm wou inkoppen
Oh, ik dacht alleen leraar.quote:Op zondag 30 september 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Ik studeer nog!
[..]
White men can't jump
Ja, het is ook geen serieus adviesquote:Op zondag 30 september 2012 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uh, neen
Voor reden zie boven
Huh wat jij hebt toch een vent?quote:Op zondag 30 september 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan 'm nu wel inkoppen, maar dat doe ik maar niet.
[..]
Aah, dat heb ik ook ja. Mijn beste vriendin heeft een hele leuke vriend en al heel lang een relatie en ik ben daar zo stikjaloers op he, ik wil dat ook.
Des te mooier is het als dan iemand voor je nadenkt en je gewoon vertelt wat je moet doen.quote:Op zondag 30 september 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
Oh ja.
Sorry, ben een beetje in de war vandaag.
Uh, ik zou er wel bij fronzenquote:Op zondag 30 september 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
Het lijkt me wel leuk om een relatie te hebben met een hoer.
Je hebt iig interessant gespreksstof, zo van; hoe was jou dag vandaag? Nou, ik had vandaag een klant met een glazen oog die hij op het nachtkasje legde voordat we aan de slag gingenquote:Op zondag 30 september 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
Het lijkt me wel leuk om een relatie te hebben met een hoer.
Blijkbaar heeft Samzz geen lange stabiele relatie en is jaloers op haar vriendin die dat wel heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat kan ik vaak nog niet...quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die pestbuien heb ik ook gehad, maar niet meer zo sinds ikzelf een aantal korte relaties heb gehad.
Het werd sindsdien gewoon minder en tegenwoordig sta ik er nieteens meer bij stil als ik een paartje hand in hand zie lopen.
Het enige wat ik dan denk is "ok, ze is bezet, is geconstateerd" en loop gewoon door.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
Ik zou best eens willen neuken met een hoer, krijg je alle tips en tricks en zo.Ik denk niet dat dat zo werkt heloefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow die fiets...quote:Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Samzz geen lange stabiele relatie en is jaloers op haar vriendin die dat wel heeft
Ik denk dat het vaak sowieso interessante mensen zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt iig interessant gespreksstof, zo van; hoe was jou dag vandaag? Nou, ik had vandaag een klant met een glazen oog die hij op het nachtkasje legde voordat we aan de slag gingen. Dat oog bleef me maar aankijken.
Hoe braaf... Zeker als je bedenk dat de klant dat glazen oog in de anus kan inbrengen voor de extra sensatie. In plaats van anal beads zeg maar.quote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Je hebt iig interessant gespreksstof, zo van; hoe was jou dag vandaag? Nou, ik had vandaag een klant met een glazen oog die hij op het nachtkasje legde voordat we aan de slag gingen. Dat oog bleef me maar aankijken.
Neequote:
Nah... Ik ga zo maar slapen. Ik voel me niet zo super meer.quote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Des te mooier is het als dan iemand voor je nadenkt en je gewoon vertelt wat je moet doen.
Ik zou best eens willen neuken met een hoer, krijg je alle tips en tricks en zo.heeft mlig goede ervaringen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker dame!quote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
Nah... Ik ga zo maar slapen. Ik voel me niet zo super meer.
Tijd terug werd er een link op FOK! gepost naar een bloggende hoer. Best interessant wat ze allemaal schreefquote:Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaak sowieso interessante mensen zijn.
Ik zou best eens willen neuken met een hoer, krijg je alle tips en tricks en zo.Nee. Ik denk alleen niet dat je van een hoer tips en tricks kan verwachten... Om eerlijk te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Damn, you're in deeper shit then I amquote:Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ik vaak nog niet...
Kost me nogal moeite om het te negeren vaak...
Iemand had zo'n heel mooi stukje uit een interview met een hoer. Over jongens door hun pa naar een hoer werd gebracht en dat ze die allemaal dingen bijleerde enzo.quote:Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zo werkt heloef
Heb ik iets gemistquote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Helaas.
[..]
Nah... Ik ga zo maar slapen. Ik voel me niet zo super meer.
Op sex gebied wel, als je er 1 te pakken hebt die daar het geduld voor heeftquote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik denk alleen niet dat je van een hoer tips en tricks kan verwachten... Om eerlijk te zijn.
quote:
Is het raar dat ik zelf ook het liefst 1 stabiele relatie zou willen hebben?quote:
Omdat lusten ditdat.quote:Op zondag 30 september 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het raar dat ik zelf ook het liefst 1 stabiele relatie zou willen hebben?
Ik heb altijd al het gevoel gehad dat 1 vrouw voor mij genoeg is. Sowieso snap ik dat vreemdgaan niet.
Je hoeft maar 1x de juiste tegen te komen.
De grote vraag is, van wie wel.quote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik denk alleen niet dat je van een hoer tips en tricks kan verwachten... Om eerlijk te zijn.
Ik denk het. Maar ik heb ook geen zin om het erover te hebben of zo. Ik weet niet precies hoe het zit en hoe het in e toekomst zal gaan en ik ben er best verdrietig over.quote:
Haha, was het zo erg?quote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn, you're in deeper shit then I am
Man, je bent een kyte-surfer! Hoe kan het in godsnaam dat jij nog meer pandapunten hebt dan ik?
Rest heb ik maar wegge-edit voor ik op Invoeren drukte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |