Uh, ik zou er wel bij fronzenquote:Op zondag 30 september 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
Het lijkt me wel leuk om een relatie te hebben met een hoer.
Je hebt iig interessant gespreksstof, zo van; hoe was jou dag vandaag? Nou, ik had vandaag een klant met een glazen oog die hij op het nachtkasje legde voordat we aan de slag gingenquote:Op zondag 30 september 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
Het lijkt me wel leuk om een relatie te hebben met een hoer.
Blijkbaar heeft Samzz geen lange stabiele relatie en is jaloers op haar vriendin die dat wel heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat kan ik vaak nog niet...quote:Op zondag 30 september 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die pestbuien heb ik ook gehad, maar niet meer zo sinds ikzelf een aantal korte relaties heb gehad.
Het werd sindsdien gewoon minder en tegenwoordig sta ik er nieteens meer bij stil als ik een paartje hand in hand zie lopen.
Het enige wat ik dan denk is "ok, ze is bezet, is geconstateerd" en loop gewoon door.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef heloef het volgende:
Ik zou best eens willen neuken met een hoer, krijg je alle tips en tricks en zo.Ik denk niet dat dat zo werkt heloefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow die fiets...quote:Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Samzz geen lange stabiele relatie en is jaloers op haar vriendin die dat wel heeft
Ik denk dat het vaak sowieso interessante mensen zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt iig interessant gespreksstof, zo van; hoe was jou dag vandaag? Nou, ik had vandaag een klant met een glazen oog die hij op het nachtkasje legde voordat we aan de slag gingen. Dat oog bleef me maar aankijken.
Hoe braaf... Zeker als je bedenk dat de klant dat glazen oog in de anus kan inbrengen voor de extra sensatie. In plaats van anal beads zeg maar.quote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Je hebt iig interessant gespreksstof, zo van; hoe was jou dag vandaag? Nou, ik had vandaag een klant met een glazen oog die hij op het nachtkasje legde voordat we aan de slag gingen. Dat oog bleef me maar aankijken.
Neequote:
Nah... Ik ga zo maar slapen. Ik voel me niet zo super meer.quote:Op zondag 30 september 2012 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Des te mooier is het als dan iemand voor je nadenkt en je gewoon vertelt wat je moet doen.
Ik zou best eens willen neuken met een hoer, krijg je alle tips en tricks en zo.heeft mlig goede ervaringen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaap lekker dame!quote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
Nah... Ik ga zo maar slapen. Ik voel me niet zo super meer.
Tijd terug werd er een link op FOK! gepost naar een bloggende hoer. Best interessant wat ze allemaal schreefquote:Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat het vaak sowieso interessante mensen zijn.
Ik zou best eens willen neuken met een hoer, krijg je alle tips en tricks en zo.Nee. Ik denk alleen niet dat je van een hoer tips en tricks kan verwachten... Om eerlijk te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Damn, you're in deeper shit then I amquote:Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ik vaak nog niet...
Kost me nogal moeite om het te negeren vaak...
Iemand had zo'n heel mooi stukje uit een interview met een hoer. Over jongens door hun pa naar een hoer werd gebracht en dat ze die allemaal dingen bijleerde enzo.quote:Op zondag 30 september 2012 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zo werkt heloef
Heb ik iets gemistquote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Helaas.
[..]
Nah... Ik ga zo maar slapen. Ik voel me niet zo super meer.
Op sex gebied wel, als je er 1 te pakken hebt die daar het geduld voor heeftquote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik denk alleen niet dat je van een hoer tips en tricks kan verwachten... Om eerlijk te zijn.
quote:
Is het raar dat ik zelf ook het liefst 1 stabiele relatie zou willen hebben?quote:
Omdat lusten ditdat.quote:Op zondag 30 september 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is het raar dat ik zelf ook het liefst 1 stabiele relatie zou willen hebben?
Ik heb altijd al het gevoel gehad dat 1 vrouw voor mij genoeg is. Sowieso snap ik dat vreemdgaan niet.
Je hoeft maar 1x de juiste tegen te komen.
De grote vraag is, van wie wel.quote:Op zondag 30 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik denk alleen niet dat je van een hoer tips en tricks kan verwachten... Om eerlijk te zijn.
Ik denk het. Maar ik heb ook geen zin om het erover te hebben of zo. Ik weet niet precies hoe het zit en hoe het in e toekomst zal gaan en ik ben er best verdrietig over.quote:
Haha, was het zo erg?quote:Op zondag 30 september 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn, you're in deeper shit then I am
Man, je bent een kyte-surfer! Hoe kan het in godsnaam dat jij nog meer pandapunten hebt dan ik?
Rest heb ik maar wegge-edit voor ik op Invoeren drukte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |