Omdat ze op dit moment (althans, niet letterlijk, maar in een tijdsbestek van 1 minuut voor/na deze post) aan het posten is in een ander topic?quote:
True, uiteindelijk leer je wel dat het ongezond is en laat je het niet meer toe, helaas duurt dat vaak 1 of meerdere relaties. Ik heb het niet zelf meegemaakt.quote:Op zondag 30 september 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen. Ik ken ook de mensen die dat lieten gebeuren. Daarmee neem ik het niet op voor de partner, maar wil ik wel aangeven dat er schijnbaar iemand is die toelaat dat zulke opmerkingen worden gemaakt.
Naar vrouwen kijken en ze eren en aanbidden ben ik toevallig heel goed in.quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]Dat is de enige die ik ga accepteren vandaag.. Wetende dat we beiden gewoon uber mooie vrouwen zijn.
(en vrouwen moet je eren en aanbidden en naar kijken ipv met elkaar vergelijken)
Klinkt plausibel.quote:
Leer me alles.quote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vergeleken met die mensen ben jij nog een guppy
quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]Dat is de enige die ik ga accepteren vandaag.. Wetende dat we beiden gewoon uber mooie vrouwen zijn.
(en vrouwen moet je eren en aanbidden en naar kijken ipv met elkaar vergelijken)
Dan is ze niet hier.quote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ze op dit moment (althans, niet letterlijk, maar in een tijdsbestek van 1 minuut voor/na deze post) aan het posten is in een ander topic?
o vertelquote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Naar vrouwen kijken en ze eren en aanbidden ben ik toevallig heel goed in.
Denk je dat je jezelf oerlelijk vindt of vind je dat?quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
Ik weet het zelf ook niet precies. Ik werd nooit gepest, heb zelf ook nooit gepest. Ik denk dat ik mezelf gewoon oerlelijk vind en daarom denk dat anderen dat ook automatisch vinden. Denk ik.
Dan hebben die mensen stront in hun ogen want dat is totaal niet waar. Je mag er best wezen en ieder die een andere smaak heeft of dat niet vind moge zwijgen.quote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet precies. Ik werd nooit gepest, heb zelf ook nooit gepest. Ik denk dat ik mezelf gewoon oerlelijk vind en daarom denk dat anderen dat ook automatisch vinden. Denk ik.
Dat is garantie voor friendzone jaquote:Op zondag 30 september 2012 20:55 schreef Evie het volgende:
Benzinneke. Baas.quote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Naar vrouwen kijken en ze eren en aanbidden ben ik toevallig heel goed in.
Het was zeker linke soep van je. Maar om deze reden kan ik het ergens wel een beetje waarderenquote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]Fucking living on the edge, ik dacht even dat ik er echt geweest zou zijn.
BAM, dikke adrenaline, het is als bungeejumpen zonder touw, en enkel een opblaasbadje ergens beneden.
nee, dat kan ik je niet aandoenquote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt plausibel.
[..]
Leer me alles.
[..]Fucking living on the edge, ik dacht even dat ik er echt geweest zou zijn.
BAM, dikke adrenaline, het is als bungeejumpen zonder touw, en enkel een opblaasbadje ergens beneden.
[..]
Dan is ze niet hier.
We wisten al dat Mur ontwetend isquote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Het was zeker linke soep van je. Maar om deze reden kan ik het ergens wel een beetje waarderen
Ook omdat ik weet dat je niet weet waar je het over hebt ergens
Wellicht zei haar ex dat ook over zijn ouders....quote:Op zondag 30 september 2012 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
Nee, geen verkapte versiertruc. Mijn ouders hebben mij geleerd eerlijk te zijn.
Ik krijg serieus half het idee dat je denkt dat ik het meende, net als dat 6je gister?quote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Het was zeker linke soep van je. Maar om deze reden kan ik het ergens wel een beetje waarderen
Ook omdat ik weet dat je niet weet waar je het over hebt ergens
"Mooie schoenen. Neuken?"quote:Op zondag 30 september 2012 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is garantie voor friendzone ja![]()
Je moet ze echt niet op een te groot voetstuk zetten.
Die zin loopt niet helemaal lekker, ik wilde het andersom zeggen. Ik vind mezelf lelijk, jaquote:Op zondag 30 september 2012 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je dat je jezelf oerlelijk vindt of vind je dat?
Het gaat niet om andere mensen, het gaat om wat ik dénk dat die andere mensen denken... Snap je wat ik bedoel?quote:Op zondag 30 september 2012 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan hebben die mensen stront in hun ogen want dat is totaal niet waar. Je mag er best wezen en ieder die een andere smaak heeft of dat niet vind moge zwijgen.
Nee, geen verkapte versiertruc. Mijn ouders hebben mij geleerd eerlijk te zijn.
Adoptie telt nietquote:Op zondag 30 september 2012 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht zei haar ex dat ook over zijn ouders....
Toch weet je jezelf heel goed te profileren, je lijkt op het eerste gezicht wel zelfvertrouwd.quote:Op zondag 30 september 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zin loopt niet helemaal lekker, ik wilde het andersom zeggen. Ik vind mezelf lelijk, ja.
Tis al laat en ben niet geheel helder meerquote:Op zondag 30 september 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat niet om andere mensen, het gaat om wat ik dénk dat die andere mensen denken... Snap je wat ik bedoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |