You tell him guuurlquote:
Je houd jezelf voor de gek als jij denkt dat je geen mannelijke aandacht krijgt. No offensequote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat zo? Want daarin heb je geen gelijk, hoor.
Er schuilt nog wijsheid in mijn hoofd en hartquote:
Een online indrukquote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel. Niet lang, niet persoonlijk, maar ik heb wel een indruk van je gekregen.
Nou moet ik aan Acda en de Munnik denken.quote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik zit vanavond toch niet zo lekker in m'n vel als dat ik aan het begin van de avond dacht. Ik denk dat ik maar een fles wijn pak zo.
Ja, dat wordt dus weer downloadenquote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boeken gaan in seizoenen
Er komt nog een seizoen 3, word momenteel opgenomen. April 2013 komt hij op tv.
Internet-aandacht is net even wat anders dan real-life aandachtquote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je houd jezelf voor de gek als jij denkt dat je geen mannelijke aandacht krijgt. No offense
Nee, eerst een real life indruk.quote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een online indruk. Mijn persoonlijkheid komt hier prima naar voren, maar hoe ik me voel in real life is op internet niet uit te drukken, natuurlijk.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor het duidelijk maken van Benzin dat ik het schatje ben? Graag gedaan.
[..]
Flips haar ego is groeiende.quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor het duidelijk maken van Benzin dat ik het schatje ben? Graag gedaan.
[..]
Op FOK! bedoel je? Nog niet de helft van die aandacht is serieus, denk ik.quote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je houd jezelf voor de gek als jij denkt dat je geen mannelijke aandacht krijgt. No offense
Niet bepaald nee. Irl zou ik me lang niet zo in discussies mengen als hier. Ik ben geen groepspraterquote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een online indruk. Mijn persoonlijkheid komt hier prima naar voren, maar hoe ik me voel in real life is op internet niet uit te drukken, natuurlijk.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:06 schreef heloef het volgende:
Ik ben geen schatje, klaar, punt ik wil geen tegenspraak horen.
Als de helft serieus is is het nog steeds aardig veel.quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op FOK! bedoel je? Nog niet de helft van die aandacht is serieus, denk ik.
Uh je hebt toch al redelijk wat contact met mannen gehad dacht ik toch?quote:Op zondag 30 september 2012 21:05 schreef Samzz het volgende:
Is dat zo? Want daarin heb je geen gelijk, hoor.
In real life indruk kan ik je wel vertellen: Stil, verlegen, blozend. Vooralquote:
quote:
Gewoon in mijn voordele gebruiken tochquote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips haar ego is groeiende.
Dat viel wel mee toen ik je zag.quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
In real life indruk kan ik je wel vertellen: Stil, verlegen, blozend. Vooral.
Waarom denk je dat je zoveel aandacht krijgt? Of dacht je dat jij en ik allebei evenveel aandacht kregen of zo?quote:Op zondag 30 september 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op FOK! bedoel je? Nog niet de helft van die aandacht is serieus, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |