Zouden de vrouwen die dit doen willen laten zien dat ze vrij zijn op de markt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:12 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dat getuigt van uitstekende deep throat skills
waar zijn deze foto's genomen? Ik moet haar vindenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:12 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dat getuigt van uitstekende deep throat skills
Dat is om aan te geven dat ze na genoeg drankjes niet meer zo kieskeurig zijn op het gebied van geslacht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen doen het ook!
nee veel vakerquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:42 schreef Meloewa het volgende:
Dat gebeurd eens per jaar door wat idiots
Ik zag pas in die mongole apres ski tent een paar mensen het doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:45 schreef Atrocat het volgende:
[..]
Welke plek(ken)?
Dit wil ik donderdag en vrijdag ook wel eens zien
Ga daar dan ook niet heen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik zag pas in die mongole apres ski tent een paar mensen het doen.
Wat zei je vrouw hoe je dit tafereeltje uithaalde?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op zich is het best knap. Net eens even zitten kijken, ik krijg het niet voor elkaar om mijn hand geheel in mijn mond te stoppen.
ga maar vast pinnen danquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij krijgt van mij een euro per keer als je het op beeld zet als bewijs
Daar was ik afgelopen woensdag nogquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik zag pas in die mongole apres ski tent een paar mensen het doen.
Die is niet thuis maar ik ik stak hem niet in mijn mond ik zat eens even te kijken of het ging passen maar dat gaat never nooit niet lukken. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat zei je vrouw hoe je dit tafereeltje uithaalde?
My nilla.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef Piye het volgende:
Ik probeerde het ook, past makkelijk. Ik heb net niet genoeg ruimte voor m'n andere hand.
Inderdaad, ik kom ook niet ver.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op zich is het best knap. Net eens even zitten kijken, ik krijg het niet voor elkaar om mijn hand geheel in mijn mond te stoppen.
Maar jij gaat ook nooit uitquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:11 schreef Meloewa het volgende:
Ik zou niet naast zulke mongolen op de foto willen staan.
Das waar :$ en als ik uitging zou ik sowieso alle camara's vermijden. Daar word je sowieso niet vrolijk van de volgende ''morgen''.quote:
Komt omdat je lelijk bent. Ik word altijd erg gelukkig als ik foto's van mezelf ziequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Das waar :$ en als ik uitging zou ik sowieso alle camara's vermijden. Daar word je sowieso niet vrolijk van de volgende ''morgen''.
Maar jij hebt ook een onterechte eigendunk, mensen die het moeten beschouwen worden er minder vrolijk van.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Komt omdat je lelijk bent. Ik word altijd erg gelukkig als ik foto's van mezelf zie
Ik ben zo jaloers.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef Faux. het volgende:
Vriendin probeerde dat ooit. Gelijk was d'r hoofd twee keer zo groot met d'r vuist in dr mond
Hoeft niet, echt nietquote:
Goed voor de weerstand.quote:Op zondag 30 september 2012 15:28 schreef -supergirl- het volgende:
ik hoop dat die meiden hun handen eerst gewassen hebben, je weet maar nooit waar ze allemaal aan gezeten hebben in de club. en dan die hand die smoel in.
Ben je van suiker?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:11 schreef Rebbedebje het volgende:
Ik krijg er kokneigingen van als ik er te lang naar kijk
Dus dit.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:36 schreef JimmyJames het volgende:
ik heb steeds minder vertrouwen in de mensheid.
Nee, ben nogal zoutquote:Op zondag 30 september 2012 16:27 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ben je van suiker?
Verder nogal dommig iets. Als je je wil laten voorstaan op je orale capaciteiten dan moet je het gewoon lekker weggeven in plaats van dit soort halfbakken hints die er ook nog eens dom uitzien.
En een tikkeltje zuur.quote:
Thanks!quote:Maar hoezo? Probeer je vinger oid maar eens diep je keel in te steken, krijg je kokneigingen van.
Dat jij nou zo'n goede deep-throater bent
En bitter!quote:
Jij gaat een vent heel blij maken ooitquote:Thanks!
Spuug er eerst maar even op.quote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
En bitter!
Steek je vinger maar eens in mijn oor.
Dat betwijfel ik, maar je vertrouwen streelt mijn ego net zo goed.quote:Jij gaat een vent heel blij maken ooit
Want je vinger in je keel stoppen staat gelijk aan kijken naar een foto van iemand die een hand in zijn/haar mond stopt?quote:Op zondag 30 september 2012 20:52 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nee, ben nogal zout![]()
Maar hoezo? Probeer je vinger oid maar eens diep je keel in te steken, krijg je kokneigingen van.
Dat jij nou zo'n goede deep-throater bent
Zulk talent moet je niet verloren laten gaan.quote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Dat betwijfel ik, maar je vertrouwen streelt mijn ego net zo goed.
ja dat vraag ik me ook af.quote:
godver die kan goed pijpen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit niet kennen
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo van dat haantjesgedrag. Laat mij maar lekker hopeloos aanprutsen met dames.quote:Op zondag 30 september 2012 21:00 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Zulk talent moet je niet verloren laten gaan.
Dat moet je delen, met veel mannen!
Kan er niks aan doen dat ik zo inlevend ben.quote:Op zondag 30 september 2012 20:59 schreef Piye het volgende:
Want je vinger in je keel stoppen staat gelijk aan kijken naar een foto van iemand die een hand in zijn/haar mond stopt?
Hopeloos?quote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van dat haantjesgedrag. Laat mij maar lekker hopeloos aanprutsen met dames.
Nee ik wil me alleen bescheiden opstellen.quote:
Hoezo jou niet eens? Heb je van die kleine handen of zo'n grote mond?quote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef koekii het volgende:
Best wel knap van hun dat ze hun hele hand in hun mond kunnen stoppen. Dat lukt mij niet eensZe zullen vast wel van die midget handen hebben
Juist andersom. Kleine mond, grote handenquote:Op zondag 30 september 2012 21:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo jou niet eens? Heb je van die kleine handen of zo'n grote mond?
O met de nadruk op "lukt"? Ik las het met de nadruk op "mij". Ik wilde eerst ook een opmerking maken over je deepthroatvaardigheden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef koekii het volgende:
[..]
Juist andersom. Kleine mond, grote handen
Dat siert jequote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Nee ik wil me alleen bescheiden opstellen.
Mij lukt het ook niet hoorquote:Op zondag 30 september 2012 21:38 schreef Piye het volgende:
Hoezo jou niet eens? Heb je van die kleine handen of zo'n grote mond?
Hahahaquote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Piye het volgende:
O met de nadruk op "lukt"? Ik las het met de nadruk op "mij". Ik wilde eerst ook een opmerking maken over je deepthroatvaardigheden.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
O met de nadruk op "lukt"? Ik las het met de nadruk op "mij". Ik wilde eerst ook een opmerking maken over je deepthroatvaardigheden.
quote:
geile throatboiquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Pffff, maat van mij stopte meer dan 5 jaar geleden al wekelijks zijn hele vuist in zijn mond, en daar hoefde ie niet eens zat voor te zijn.![]()
En dan niet zo'n poezelig meisjeshandje he, gewoon zo'n kolenschop van iemand van bijna 2 meter.
![]()
Hier foto:
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk "een maat".quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Pffff, maat van mij stopte meer dan 5 jaar geleden al wekelijks zijn hele vuist in zijn mond, en daar hoefde ie niet eens zat voor te zijn.![]()
En dan niet zo'n poezelig meisjeshandje he, gewoon zo'n kolenschop van iemand van bijna 2 meter.
![]()
Hier foto:
[ afbeelding ]
quote:
Ik geloof dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:55 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]Ja dat ben ik niet op die foto, mijn UI, dat is mijn echte gezicht.
![]()
wacht abi ik pak voor jou mit piemol eentjequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:21 schreef GoobyPls het volgende:
Te weinig plaatjes in dit topic tot nu toe om dit een rage te noemen.
dan wordt het tandjes tuffen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:35 schreef CarlosJacques het volgende:
Gewoon keihard tegen de onderkant van de elleboog aan slaan als je dit soort taferelen ziet.
Dat heeft toch onwijs veel swag, yolo enzo?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat heeft toch onwijs veel swag, yolo enzo?
Niet kunnen omgaan met hippe termenquote:
heb jij wel eens gevist?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:25 schreef koekii het volgende:
Leuke rage is dit. Had je eerst planking heb je nu fisting
quote:
Terechte klacht gewoon lekker Yolo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet kunnen omgaan met hippe termen
Ze heeft het net zo moeilijk als die gastquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |