Hopeloos?quote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van dat haantjesgedrag. Laat mij maar lekker hopeloos aanprutsen met dames.
Nee ik wil me alleen bescheiden opstellen.quote:
Hoezo jou niet eens? Heb je van die kleine handen of zo'n grote mond?quote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef koekii het volgende:
Best wel knap van hun dat ze hun hele hand in hun mond kunnen stoppen. Dat lukt mij niet eensZe zullen vast wel van die midget handen hebben
Juist andersom. Kleine mond, grote handenquote:Op zondag 30 september 2012 21:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo jou niet eens? Heb je van die kleine handen of zo'n grote mond?
O met de nadruk op "lukt"? Ik las het met de nadruk op "mij". Ik wilde eerst ook een opmerking maken over je deepthroatvaardigheden.quote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef koekii het volgende:
[..]
Juist andersom. Kleine mond, grote handen
Dat siert jequote:Op zondag 30 september 2012 21:29 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Nee ik wil me alleen bescheiden opstellen.
Mij lukt het ook niet hoorquote:Op zondag 30 september 2012 21:38 schreef Piye het volgende:
Hoezo jou niet eens? Heb je van die kleine handen of zo'n grote mond?
Hahahaquote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Piye het volgende:
O met de nadruk op "lukt"? Ik las het met de nadruk op "mij". Ik wilde eerst ook een opmerking maken over je deepthroatvaardigheden.
quote:Op zondag 30 september 2012 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
O met de nadruk op "lukt"? Ik las het met de nadruk op "mij". Ik wilde eerst ook een opmerking maken over je deepthroatvaardigheden.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |