geile throatboiquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Pffff, maat van mij stopte meer dan 5 jaar geleden al wekelijks zijn hele vuist in zijn mond, en daar hoefde ie niet eens zat voor te zijn.![]()
En dan niet zo'n poezelig meisjeshandje he, gewoon zo'n kolenschop van iemand van bijna 2 meter.
![]()
Hier foto:
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk "een maat".quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:45 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Pffff, maat van mij stopte meer dan 5 jaar geleden al wekelijks zijn hele vuist in zijn mond, en daar hoefde ie niet eens zat voor te zijn.![]()
En dan niet zo'n poezelig meisjeshandje he, gewoon zo'n kolenschop van iemand van bijna 2 meter.
![]()
Hier foto:
[ afbeelding ]
quote:
Ik geloof dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:55 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]Ja dat ben ik niet op die foto, mijn UI, dat is mijn echte gezicht.
![]()
wacht abi ik pak voor jou mit piemol eentjequote:Op maandag 8 oktober 2012 10:21 schreef GoobyPls het volgende:
Te weinig plaatjes in dit topic tot nu toe om dit een rage te noemen.
dan wordt het tandjes tuffen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:35 schreef CarlosJacques het volgende:
Gewoon keihard tegen de onderkant van de elleboog aan slaan als je dit soort taferelen ziet.
Dat heeft toch onwijs veel swag, yolo enzo?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat heeft toch onwijs veel swag, yolo enzo?
Niet kunnen omgaan met hippe termenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |