Zouden de vrouwen die dit doen willen laten zien dat ze vrij zijn op de markt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:12 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dat getuigt van uitstekende deep throat skills
waar zijn deze foto's genomen? Ik moet haar vindenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:12 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dat getuigt van uitstekende deep throat skills
Dat is om aan te geven dat ze na genoeg drankjes niet meer zo kieskeurig zijn op het gebied van geslacht.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen doen het ook!
nee veel vakerquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:42 schreef Meloewa het volgende:
Dat gebeurd eens per jaar door wat idiots
Ik zag pas in die mongole apres ski tent een paar mensen het doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:45 schreef Atrocat het volgende:
[..]
Welke plek(ken)?
Dit wil ik donderdag en vrijdag ook wel eens zien
Ga daar dan ook niet heen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik zag pas in die mongole apres ski tent een paar mensen het doen.
Wat zei je vrouw hoe je dit tafereeltje uithaalde?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op zich is het best knap. Net eens even zitten kijken, ik krijg het niet voor elkaar om mijn hand geheel in mijn mond te stoppen.
ga maar vast pinnen danquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij krijgt van mij een euro per keer als je het op beeld zet als bewijs
Daar was ik afgelopen woensdag nogquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik zag pas in die mongole apres ski tent een paar mensen het doen.
Die is niet thuis maar ik ik stak hem niet in mijn mond ik zat eens even te kijken of het ging passen maar dat gaat never nooit niet lukken. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat zei je vrouw hoe je dit tafereeltje uithaalde?
My nilla.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:04 schreef Piye het volgende:
Ik probeerde het ook, past makkelijk. Ik heb net niet genoeg ruimte voor m'n andere hand.
Inderdaad, ik kom ook niet ver.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op zich is het best knap. Net eens even zitten kijken, ik krijg het niet voor elkaar om mijn hand geheel in mijn mond te stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |