Ik doel voornamelijk op de rol van Freek. Hele leuke knul verder, maar wat ie van al die opdrachten van de laatste tijd moet leren...quote:
Ja hey, ik kan niet alles doen he !quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:56 schreef Qunix het volgende:
De TT mag wel weer terug naar het heden.
Symbolisch en referentie naar Giel uiteraard.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doel voornamelijk op de rol van Freek. Hele leuke knul verder, maar wat ie van al die opdrachten van de laatste tijd moet leren...
Jawel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja hey, ik kan niet alles doen he !
Owww, dat wist ik nietquote:
dat is op zich wel waar. zijn eigen plaatje 2jr geleden was wel nuttig. maar hij heeft natuurlijk op KX Freekend. geen idee wat ie daar doet, maar ik denk plaatjes aankondigen dus dat hoeft ie niet meer te leren. dus dan maar stomme opdrachtenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doel voornamelijk op de rol van Freek. Hele leuke knul verder, maar wat ie van al die opdrachten van de laatste tijd moet leren...
ik niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef Qunix het volgende:
Midden in de gitaren naar de reclame.
Iemand hier die gitaar speelt?
Ik zie liever de nuttige opdrachten, zoals een nieuwtje scoren op een of ander feest vol BN'ers.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Symbolisch en referentie naar Giel uiteraard.
Want dj's kondigen alleen maar plaatjes aan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is op zich wel waar. zijn eigen plaatje 2jr geleden was wel nuttig. maar hij heeft natuurlijk op KX Freekend. geen idee wat ie daar doet, maar ik denk plaatjes aankondigen dus dat hoeft ie niet meer te leren. dus dan maar stomme opdrachten
nee, dat niet. maar interviewtjes enzo heeft ie toch ook al gedaan? en de techniek...lijkt me meer iets voor achter de schermen want daar zitten niet veel luisteraars op te wachten vermoed ik...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie liever de nuttige opdrachten, zoals een nieuwtje scoren op een of ander feest vol BN'ers.
[..]
Want dj's kondigen alleen maar plaatjes aan?
Dan is ie toch klaar danwel afgestudeerd?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat niet. maar interviewtjes enzo heeft ie toch ook al gedaan? en de techniek...lijkt me meer iets voor achter de schermen want daar zitten niet veel luisteraars op te wachten vermoed ik...
maar wat vind jij dan dat Freekie moet doen?
ik denk stiekem dat ie dat wel leuk vindquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan is ie toch klaar danwel afgestudeerd?Dan moet ie lekker z'n eigen programma gaan maken (en dat doet ie schijnbaar al) en zich daarin ontwikkelen ipv al die 'Laten we Freek voor schut zetten op radio'-opdrachten.
Mwah, weet ik niet, hij is nog heel erg jong.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk stiekem dat ie dat wel leuk vindanders was ie allang weggeweest
maar niet achterlijk.....hij komt iig al volwassen over. en volgens mij is Rob niet het type om misbruik van kinderen te maken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet, hij is nog heel erg jong.
tijd voor een spookrijderquote:
Rob is ook het type dat zich laat hoereren door zenders om maar op de radio te blijvenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar niet achterlijk.....hij komt iig al volwassen over. en volgens mij is Rob niet het type om misbruik van kinderen te maken.
mweh, weet ik niet of dat echt zo is....ik denk dat hij nog steeds vindt dat hij op 3fm hoort. en dat hij wel wat ziet in het rebelse van Powned. maar ik kan het mishebben natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Rob is ook het type dat zich laat hoereren door zenders om maar op de radio te blijven
Mwah, ik denk dat jij Rob op een iets te hoog voetstuk plaatst.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mweh, weet ik niet of dat echt zo is....ik denk dat hij nog steeds vindt dat hij op 3fm hoort. en dat hij wel wat ziet in het rebelse van Powned. maar ik kan het mishebben natuurlijk
dat zou kunnenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat jij Rob op een iets te hoog voetstuk plaatst.
zo was hij vroeger wel.en hij kan nog steeds opeens om zich heen schoppen (niet dat gemaakte van Giel).quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mweh, weet ik niet of dat echt zo is....ik denk dat hij nog steeds vindt dat hij op 3fm hoort. en dat hij wel wat ziet in het rebelse van Powned. maar ik kan het mishebben natuurlijk
GANZ GEIL!!!!1!!!111!!1!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
Hoort de TT nu niet RUNDFUNK DREI!!!!11 te zijn? Gewoon, omdat dat nergens op slaat?
Nee!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
Hoort de TT nu niet RUNDFUNK DREI!!!!11 te zijn? Gewoon, omdat dat nergens op slaat?
maar daarom waardeert hij wellicht de schoppende jonge omroepquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo was hij vroeger wel.en hij kan nog steeds opeens om zich heen schoppen (niet dat gemaakte van Giel).
Maar hij is ook een jaartje ouder, wordt ook milder
ehm...slaap lekker ofzo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:16 schreef Againzender het volgende:
ik pak een emmer en ga naar bed, trusten
Mwah, ik vond Stenders Eetvermaak zo ontzettend veel leuker. Eerlijk? Al het geleuter tijdens Stenders gaat compleet aan me voorbij. De items vind ik verder wel erg tof. Ik blijf vooral hangen omdat ik hier blijf hangen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou kunnenik vermaak me iig prima met zijn vrijdagavonden
![]()
![]()
nja, het geleuter volg ik ook niet altijd hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, ik vond Stenders Eetvermaak zo ontzettend veel leuker. Eerlijk? Al het geleuter tijdens Stenders gaat compleet aan me voorbij. De items vind ik verder wel erg tof. Ik blijf vooral hangen omdat ik hier blijf hangen.
Dankzij Kaakquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:20 schreef DaMook het volgende:
Tegen MIDNR kan iig niets op. Dat was pas radio
![]()
.
navond popjequote:
Onderanderequote:
PC gesloopt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:26 schreef Pino112 het volgende:
FUUU geen beeld
Naja, morgen maar verder kijken.
Hoiquote:
helemaal geen beeld, of wel tijdens booten, maar niet in Windows? dan kan het aan vga of dvi liggen...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:26 schreef Pino112 het volgende:
FUUU geen beeld
Naja, morgen maar verder kijken.
eensch. en ze hebben nog nare stemmen ook nog!quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:33 schreef minthy het volgende:
Wat een gezever van die meiden, viel net onder het autorijden haast in slaap...
Niks! Geen BIOS, zelfs geen piepjesquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helemaal geen beeld, of wel tijdens booten, maar niet in Windows? dan kan het aan vga of dvi liggen...
mmm, dat klinkt niet goed.......maar geen piepjes....heb je de power wel aangesloten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niks! Geen BIOS, zelfs geen piepjes.
Daar let ik niet eens op, vond het onderwerp gewoon slaapverwekkendquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eensch. en ze hebben nog nare stemmen ook nog!
trusten popjequote:
Nee man! Miss Montreal, just a flirtquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb geen flauw idee...maar ik denk om de 1 of andere reden aan Girl van Anouk
ah ja...nu je het zegt....hoor ik het nog nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee man! Miss Montreal, just a flirt
drankorgeltjequote:
is het speciale video kaart die in een PCI slot zit of onboard ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niks! Geen BIOS, zelfs geen piepjes.
Hij zit in de CPUquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is het speciale video kaart die in een PCI slot zit of onboard ?
Dat dusquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:02 schreef themauster het volgende:
Wat een nerdtalk hier vanavond waar ik nou helemaal niks van snap.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:02 schreef themauster het volgende:
ik heb een vaag idee, maar mijn kennis is te diep weggezakt om het nog echt kennis te kunnen noemen...quote:
Ik begrijp het allemaal... Help!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:02 schreef themauster het volgende:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik begrijp het allemaal... Help!
Valt wel mee. Ik hou er niet van om een kant-en-klare PC bij bijvoorbeeld de MediaMarkt te scoren, ik wil gewoon exact zelf bepalen welke onderdelen ik wil.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:02 schreef themauster het volgende:
heb laatst nog een kantenklaar ding gekocht. wilde dezelfde dag nog een pc hebben en inelkaar zetten is voor mij geen optiequote:Op zaterdag 29 september 2012 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik hou er niet van om een kant-en-klare PC bij bijvoorbeeld de MediaMarkt te scoren, ik wil gewoon exact zelf bepalen welke onderdelen ik wil.
Met een erwtjequote:
meer een goede bekende waarmee over de kermis geflaneerd werd geloof ik.quote:
ja, tijdschriften ofzo ja! briljant!quote:
slaap lekker en jij ook veel plezierquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier nog vannacht!![]()
fotografisch geheugen voor nutteloze kennisquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
Waarom weten jullie dit als mannen zijnde?
wij komen ook bij de kapper....quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
Waarom weten jullie dit als mannen zijnde?
Ah, daar gaat het fout, daar kom ik namelijk nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wij komen ook bij de kapper....
De kapper komt bij jou?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, daar gaat het fout, daar kom ik namelijk niet
Slaap lekker, mop!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:18 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier nog vannacht!![]()
Ook niet. Ik ga naar m'n buuf toe en zij knipt m'n haar. Scheelt me tijd en geldquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De kapper komt bij jou?
hihihi
![]()
kappers zijn toch homo? dan zouden ze eerder bij jou komen en je haar daarmee in model brengen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De kapper komt bij jou?
hihihi
![]()
Ik heb ooit één keer m'n haar door een man laten knippen, nooit weerquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kappers zijn toch homo? dan zouden ze eerder bij jou komen en je haar daarmee in model brengen!
wehehehe. ik heb 2 of 4 manndelijke kappers gehad die mijn haar knipten. 1 daarvan was zelf kaal.... nmijn haar is maar 1x vernaggeld en dat was door een stagaire bij TeamKapsalons die het nodig vond mijn haar uit te dunnen en dat een tikkie enthousiast deed...quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ooit één keer m'n haar door een man laten knippen, nooit weerHij is in totaal een fucking uur bezig geweest, voornamelijk omdat ie constant m'n haar vanuit alle mogelijke hoeken bekeek en om me heen draaide alsof ie zo'n showkapper is, je weet wel, die lui die je dus op tv ziet. Ik was dat gepluk aan m'n haar op den duur zo zat
Iddquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:26 schreef MK84 het volgende:
Waar heb ze die jongen vandaan gehaald?
niet haten op mijquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:26 schreef MK84 het volgende:
Waar heb ze die jongen vandaan gehaald?
trusten poedelewoepsiequote:Op zaterdag 29 september 2012 00:31 schreef henkde_j het volgende:
Boh. ik zoek m'n mandje maar weer eens op
De vrijheid van een kopje koffie!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:44 schreef Qunix het volgende:
Hoe meisjes van een kopje koffie geniet?
ik heb wel Somebody told me gehoord, maar deze nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:47 schreef Qunix het volgende:
Eerder gehoord vandaag. (deze avond zelfs)
Op 3FM?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:47 schreef Qunix het volgende:
Eerder gehoord vandaag. (deze avond zelfs)
laat die jongen toch. als hij nou ff Stenders wil horen. beter dat dan dat hij dronken is en bushokjes sloopt!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij ligt al ruim een half uur te pitten...
Ik wilde net gaan slapen toen iemand tegen me ging praten op FBquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij ligt al ruim een half uur te pitten...
Welja joh, ga jij je na 19 jaar alsnog met de opvoeding bemoeien?!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat die jongen toch. als hij nou ff Stenders wil horen. beter dat dan dat hij dronken is en bushokjes sloopt!
Als je zegt dat je gaat slapen maar je doet het niet, daar kunnen autisten nou eenmaal niet zo goed tegenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
laat die jongen toch. als hij nou ff Stenders wil horen. beter dat dan dat hij dronken is en bushokjes sloopt!
Ja, kutquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan slapen toen iemand tegen me ging praten op FB
jepperdep. mijn zaad dus ik ga er nu ff 19jaar inhalenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Welja joh, ga jij je na 19 jaar alsnog met de opvoeding bemoeien?!
Ah, want zo kan ik het ook welquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het fout heb, of het was inderdaad een ander station.
Net aan DNA onbekend meegedaan of niet?quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jepperdep. mijn zaad dus ik ga er nu ff 19jaar inhalen
Je kent mij!quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je zegt dat je gaat slapen maar je doet het niet, daar kunnen autisten nou eenmaal niet zo goed tegen
neehoor, ik heb het al die tijd gewetenquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net aan DNA onbekend meegedaan of niet?
Zeg, indirect beledig je mij hier ontzettend mee! Ik ben toch gvd geen vreemdgaand hoertjequote:Op zaterdag 29 september 2012 00:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Net aan DNA onbekend meegedaan of niet?
tabeequote:
Stenders draait gewoon waar ie zin in heeftquote:
Lucky. Half 6 hierquote:Op zaterdag 29 september 2012 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gaat ook, 7 uur gaat de wekkert weder!
Hier iets later.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik gaat ook, 7 uur gaat de wekkert weder!
Spoiler!!!111!111quote:Op zaterdag 29 september 2012 07:23 schreef Pino112 het volgende:
Gangnamstyle is de nieuwe nummer 1 in de MT50!
goedeMIDDAG!quote:
quote:
Hoezo bij alles de schuld buiten jezelf zoekenquote:
de oude media de schuld geven dat je zelf niet met nieuwe media kan omgaanquote:
jammer dat ik word buitengeslotenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:23 schreef minthy het volgende:
Lijkt me tof om aan mee te doen, een tweurtocht
Sluit je aan bij iemand met een smartphone die zelf niet al te snugger is en de hints niet begrijptquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jammer dat ik word buitengeslotenmijn gsm kan niet twitteren
ok, ga je mee?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Sluit je aan bij iemand met een smartphone die zelf niet al te snugger is en de hints niet begrijpt
quote:Het stichtingsbestuur van het Xnoizz Flevo Festival heeft besloten te stoppen met de organisatie van het festival. Dit is gebeurd na overleg met de drie partners: Youth for Christ, JOP en de EO. Tegelijk ontstaat een initiatief om in 2013 een nieuw jongerenfestival neer te zetten.
Dalende bezoekersaantallen maken dit besluit noodzakelijk, zo stelt het bestuur. Deze daling past in een trend die bij meer jongerenfestivals te zien is. Na overleg met de drie partners bleek er geen mogelijkheid om binnen de kaders van de huidige samenwerking in 2013 een financieel gezond festival te organiseren.
Het stichtingsbestuur kijkt positief terug op de samenwerking met de drie partners en de bijdrage die elke organisatie aan het Xnoizz Flevo Festival heeft geleverd. “Omdat het Xnoizz Flevo Festival al 35 jaar ontzettend veel betekent in de levens van jongeren, zijn we dankbaar dat er een initiatief is voor een vernieuwd festival. We zijn ook dankbaar voor de enorme inzet van onze vrijwilligers, sponsoren en andere betrokkenen”, aldus Edward de Kam, voorzitter van het festivalbestuur en directeur van Youth for Christ.
Vervolg
De stichting stopt met het organiseren van het Xnoizz Flevo Festival. Tegelijk is onderzocht of er iets nieuws kan ontstaan. Momenteel werkt Aad Peters, TV-producent en eigenaar van de ark van Noach, aan een vervolg op het festival. Hij wil een festival opzetten dat een podium biedt aan christelijke jongeren en op een creatieve manier maatschappelijke thema’s aansnijdt. “We hopen dat Aad echt iets moois voor jongeren neer kan zetten”, aldus De Kam.
Einde persbericht
geintje popquote:
quote:
is dat iets met stroomvoorziening?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat ze aansluiten bij Opwekking
Zo klonk het mij wel in de oren. Of dat je extreem vrolijk wordt van dat weekend in de Flevopolder.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
is dat iets met stroomvoorziening?
ik vind dat ook raarquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:11 schreef minthy het volgende:
Wat is het hier tegenwoordig stil tijdens Timur
Eensch, en je hoort em nooit meer...quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
Many of Horror komt eraan. wat een mooi nummer vind ik dat
daarom staat ie op mn foon. als ik em wil horen kan datquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:17 schreef alors het volgende:
[..]
Eensch, en je hoort em nooit meer...
ehm...niet als je er bang voor bent.....ik ben ook niet zo happig op het oppakken van kippen...quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:38 schreef minthy het volgende:
Wat is dit?!![]()
Een kip pak je toch zo op
ehm....ja.....dakantoghemaanie Timur?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:39 schreef Cee het volgende:
Zit ik nu echt te luisteren naar hoe iemand live kippen staat te voeren?
Kippen zijn tof en doen niksquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...niet als je er bang voor bent.....ik ben ook niet zo happig op het oppakken van kippen...
ja, kippen zijn tof en doen niks. totdat ze in je vinger pikken, de wond gaat ontsteken, je arm geamputeerd moet worden en je uiteindelijk overlijdt aan bloedvergiftiging bij de amputatiequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Kippen zijn tof en doen niks
Slangen en krokodillen, dat zijn beesten waar je hard voor op de loop moet gaan, gelukkig kom je die hier niet zo vaak tegen
Oh jeetje...quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, kippen zijn tof en doen niks. totdat ze in je vinger pikken, de wond gaat ontsteken, je arm geamputeerd moet worden en je uiteindelijk overlijdt aan bloedvergiftiging bij de amputatie
Vanochtend gewerkt bij m'n pa (Ja, ik Fok ondertijdquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:11 schreef minthy het volgende:
Wat is het hier tegenwoordig stil tijdens Timur
Maar jij hebt het wel overleefd?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, kippen zijn tof en doen niks. totdat ze in je vinger pikken, de wond gaat ontsteken, je arm geamputeerd moet worden en je uiteindelijk overlijdt aan bloedvergiftiging bij de amputatie
neequote:Op zaterdag 29 september 2012 13:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar jij hebt het wel overleefd?
Fok!-en onder werktijd vind ik niet kunnen...quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanochtend gewerkt bij m'n pa (Ja, ik Fok ondertijd) en zometeen naar de MediaMarkt.
Druk druk druk!
Ik moest bezig op de computer dus ik mocht het.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Fok!-en onder werktijd vind ik niet kunnen...
Ga ik vanavond tijdens m'n slaapdienst ook echt niet doen
Grapje, jong!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moest bezig op de computer dus ik mocht het.
Jouw vader heeft een Kleenex test bedrijf?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moest bezig op de computer dus ik mocht het.
Ik wel denk ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Grapje, jong!
Gok dat ik hier juist veel hang... Veel mensen zijn weg dit weekend en ik ben aardig door m'n taken heen![]()
Nadeel: er post hier amper iemand op zaterdagavond
quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw vader heeft een Kleenex test bedrijf?
absoluut. helaas lukt het me niet die foto hier te plakkenquote:
Watquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw vader heeft een Kleenex test bedrijf?
mijn aardrijkskunde leraar had bijna zo'n scenario te pakken toen hij door een snoek in z'n teen was gebeten (nadat hij door een leerling in het water was geduwd...) Eigenwijze gast vond het niet nodig een tetanus injectie te halen. Gevolg: bloedvergiftiging met erg veel pijnquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zie nou wel! dus kippenangst is heel reëel!quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn aardrijkskunde leraar had bijna zo'n scenario te pakken toen hij door een snoek in z'n teen was gebeten (nadat hij door een leerling in het water was geduwd...) Eigenwijze gast vond het niet nodig een tetanus injectie te halen. Gevolg: bloedvergiftiging met erg veel pijn
mij zul je niet veel zien vanavond, zit bij Ajax-Twente, en alle netwerken zijn altijd overbelast in de Arena.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Grapje, jong!
Gok dat ik hier juist veel hang... Veel mensen zijn weg dit weekend en ik ben aardig door m'n taken heen![]()
Nadeel: er post hier amper iemand op zaterdagavond
net als spinnenangst.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zie nou wel! dus kippenangst is heel reëel!
Twente!quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
mij zul je niet veel zien vanavond, zit bij Ajax-Twente, en alle netwerken zijn altijd overbelast in de Arena.
Coolquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, zijn we gezellig met z'n tweetjes
Tof!quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
mij zul je niet veel zien vanavond, zit bij Ajax-Twente, en alle netwerken zijn altijd overbelast in de Arena.
Nog gezelliger, dan zijn we met z'n drietjesquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool. Neem aan dat Cindy ook nog wel langs komt
.
Ik kom ook nog wel even het nivo hooghouden hier. Dat wordt niks and0rs ghihiquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog gezelliger, dan zijn we met z'n drietjes
www.hieriesjvoetjebalgratiesh.orgquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:14 schreef minthy het volgende:
Is de wedstrijd trouwens gewoon op een normale zender te volgen of wordt het uitgezonden op een betaalzender?
Eredivisie Livequote:Op zaterdag 29 september 2012 14:14 schreef minthy het volgende:
Is de wedstrijd trouwens gewoon op een normale zender te volgen of wordt het uitgezonden op een betaalzender?
Ook jij bent welkomquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kom ook nog wel even het nivo hooghouden hier. Dat wordt niks and0rs ghihi
+1quote:
Das kut... Gaat iedereen na de koffie weg omdat we dat op de groep niet kunnen kijkenquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Eredivisie Live
en ergens rond 22.30u de samenvatting op Ned1
Streamen mag niet op het werkquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
www.hieriesjvoetjebalgratiesh.org
wow! ja, idd! heb jij een gitaar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:45 schreef Cee het volgende:
Lijkt me leuk om dit eens met meerdere personen op 1 gitaar uit te voeren.
Nee, helaas, noch kan ik gitaarspelen maar ik denk dat dit nummer toch niet zo heel toegankelijk is voor het Grote Volk dus het wordt toch geen hit, laat maar zitten.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wow! ja, idd! heb jij een gitaar?
zondequote:Op zaterdag 29 september 2012 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, helaas, noch kan ik gitaarspelen maar ik denk dat dit nummer toch niet zo heel toegankelijk is voor het Grote Volk dus het wordt toch geen hit, laat maar zitten.
ik ben ook fan van Grolschquote:
Onze oudste zegt nu bij elk Nedelandstalig lied : 'Papa, is dit ook De Dijk?'quote:
haha, later leert ie nog wel echte kwaliteit van Blof te onderscheidenquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Onze oudste zegt nu bij elk Nedelandstalig lied : 'Papa, is dit ook De Dijk?'
als het aan mij ligt nietquote:Op zaterdag 29 september 2012 14:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, later leert ie nog wel echte kwaliteit van Blof te onderscheiden
Iedereen gaat gauw nog wat kopen voor 1 oktoberquote:Op zaterdag 29 september 2012 16:34 schreef Pino112 het volgende:
Zo, wat een pleurisdrukte bij de MediaMarkt
En dan zegt men dat we in een recessie zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |