Ik doel voornamelijk op de rol van Freek. Hele leuke knul verder, maar wat ie van al die opdrachten van de laatste tijd moet leren...quote:
Ja hey, ik kan niet alles doen he !quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:56 schreef Qunix het volgende:
De TT mag wel weer terug naar het heden.
Symbolisch en referentie naar Giel uiteraard.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doel voornamelijk op de rol van Freek. Hele leuke knul verder, maar wat ie van al die opdrachten van de laatste tijd moet leren...
Jawel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja hey, ik kan niet alles doen he !
Owww, dat wist ik nietquote:
dat is op zich wel waar. zijn eigen plaatje 2jr geleden was wel nuttig. maar hij heeft natuurlijk op KX Freekend. geen idee wat ie daar doet, maar ik denk plaatjes aankondigen dus dat hoeft ie niet meer te leren. dus dan maar stomme opdrachtenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik doel voornamelijk op de rol van Freek. Hele leuke knul verder, maar wat ie van al die opdrachten van de laatste tijd moet leren...
ik niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef Qunix het volgende:
Midden in de gitaren naar de reclame.
Iemand hier die gitaar speelt?
Ik zie liever de nuttige opdrachten, zoals een nieuwtje scoren op een of ander feest vol BN'ers.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Symbolisch en referentie naar Giel uiteraard.
Want dj's kondigen alleen maar plaatjes aan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is op zich wel waar. zijn eigen plaatje 2jr geleden was wel nuttig. maar hij heeft natuurlijk op KX Freekend. geen idee wat ie daar doet, maar ik denk plaatjes aankondigen dus dat hoeft ie niet meer te leren. dus dan maar stomme opdrachten
nee, dat niet. maar interviewtjes enzo heeft ie toch ook al gedaan? en de techniek...lijkt me meer iets voor achter de schermen want daar zitten niet veel luisteraars op te wachten vermoed ik...quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie liever de nuttige opdrachten, zoals een nieuwtje scoren op een of ander feest vol BN'ers.
[..]
Want dj's kondigen alleen maar plaatjes aan?
Dan is ie toch klaar danwel afgestudeerd?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat niet. maar interviewtjes enzo heeft ie toch ook al gedaan? en de techniek...lijkt me meer iets voor achter de schermen want daar zitten niet veel luisteraars op te wachten vermoed ik...
maar wat vind jij dan dat Freekie moet doen?
ik denk stiekem dat ie dat wel leuk vindquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan is ie toch klaar danwel afgestudeerd?Dan moet ie lekker z'n eigen programma gaan maken (en dat doet ie schijnbaar al) en zich daarin ontwikkelen ipv al die 'Laten we Freek voor schut zetten op radio'-opdrachten.
Mwah, weet ik niet, hij is nog heel erg jong.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk stiekem dat ie dat wel leuk vindanders was ie allang weggeweest
maar niet achterlijk.....hij komt iig al volwassen over. en volgens mij is Rob niet het type om misbruik van kinderen te maken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, weet ik niet, hij is nog heel erg jong.
tijd voor een spookrijderquote:
Rob is ook het type dat zich laat hoereren door zenders om maar op de radio te blijvenquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar niet achterlijk.....hij komt iig al volwassen over. en volgens mij is Rob niet het type om misbruik van kinderen te maken.
mweh, weet ik niet of dat echt zo is....ik denk dat hij nog steeds vindt dat hij op 3fm hoort. en dat hij wel wat ziet in het rebelse van Powned. maar ik kan het mishebben natuurlijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Rob is ook het type dat zich laat hoereren door zenders om maar op de radio te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |