nergens geen last van...quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Het geluid is vanavond zo kut en zacht
dankjewel iemand die hetzelfde heeft gehoord als ik..quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Redelijk gezongen, maar ik vind het een aandachtshoertje met manieren
we praten toch over TVOH?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Lieve schatten dit is niet de TV SC he
Verrek ik zie nu pas dat ze NU hetzelfde aanheeftquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:46 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs met fotosoep is ze niet knap te krijgen.
Of een normale oogstandquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:46 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je een spoiler op haar onderkaak gezet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:46 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:46 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
Je dwaalt af, dit heeft niks met het topic te maken, hup hup!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]Dan zijn er wel 100 topics op FOK! TV SC als je het zo bekijkt.
Ik bedoelde: je had haar al geadopteerd voor de aflevering waarin ze kwam zingen? Want tijdens haar optreden heb ik haar geadopteerd, en zag niemand anders die dat deed. Vond het al zo vreemdquote:
whut what wat?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een spoiler op haar onderkaak gezet?
quote:
Niet zo brutaal hequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je dwaalt af, dit heeft niks met het topic te maken, hup hup!
Volgens mij zit in die van vanavond geen rood.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek ik zie nu pas dat ze NU hetzelfde aanheeft
Mwah, ze staan de hele avond al op scherp, ook in Volendam heurquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wijvennijd. Dat jurkje past net over d'r batterij
Inderdaad. Tijd voor indo'squote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bedoelde: je had haar al geadopteerd voor de aflevering waarin ze kwam zingen? Want tijdens haar optreden heb ik haar geadopteerd, en zag niemand anders die dat deed. Vond het al zo vreemd
neequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Trijntje echt eng vind?
Hadden we het nog over Floortje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bedoelde: je had haar al geadopteerd voor de aflevering waarin ze kwam zingen? Want tijdens haar optreden heb ik haar geadopteerd, en zag niemand anders die dat deed. Vond het al zo vreemd
Nee....wel een van de betere zangeressen van NLquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh even opletten, ze heeft er dus meer maar dan net ietsjes anders.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zit in die van vanavond geen rood.
Het vestje met het rood heeft ze tot nu toe elke week aan gehad, dit is de eerste week in een ander vestje.
Dat krijg je van dat ar-ti-cu-le-ren....quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef Injetta het volgende:
WTF 38? Ze heeft een kop als 48..
Oh jee, ook weer musical.
Is dat die rode uit Alkmaar? Dat heb ik dus ook...quote:
Het is vanavond rode haardag bij TVOHquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef Stickertje het volgende:
ik kom terug bij de tv en zie ineens heel veel oranje
+1quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
vandaag is roooooooodquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:50 schreef Injetta het volgende:
Ze hebben alle kandidaten met rood haar in deze aflevering gestopt.
Ik ben blij dat ze eens wat commentaar geven, ook N&S, altijd dat gekwijl..quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Trijntje doet me echt denken aan een pitbull of zo.
Ze kijkt superscheel en ze heeft een dikke reet maar kan supergoed zingen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:
Ja, die ken ik echt ergens van, maar wáár van?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die rode uit Alkmaar? Dat heb ik dus ook...
Ze is het!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:51 schreef _Arual_ het volgende:
Claudia lijkt echt op dat meisje van Veronica, maar ik kan geen plaatje van uit die tijd vinden.
quote:De Graaf was in 1993 en 1994 te zien als het gezicht van tv-zender Veronica. Daarnaast was ze een tijdje de presentatrice van het programma 'Wie ben ik?'
Angelaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kijk dit niet elke week; dus ik weet ook niet hoe Trijntje is, maar ik vond die andere vrouw leuker.
angela "schreeuwlelijk" groothuijuijszenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kijk dit niet elke week; dus ik weet ook niet hoe Trijntje is, maar ik vond die andere vrouw leuker.
Ja lekker huismoeke...quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, mee eens. Ansj is wel leuk, maar als coach viel ze in herhalingquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja lekker huismoeke...
Nee dan liever Trijn, de chemie van Ansj was voor mij uitgewerkt.
Vind je echt? Ik vind het echt zo'n jaloers serpentquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik vind Trijntje wel goed als jurylid, ze is lekker kritisch.
Ik heb juist het idee dat ze voor alles drukt wat los en vast zitquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik vind Trijntje wel goed als jurylid, ze is lekker kritisch.
Ik kijk niet voor de sympathie en knuffeltjes, liever wat professioneler, 1 Marco is al erg zatquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef Injetta het volgende:
Ik mis Angela. Die was wel wat moederlijk, maar veel sympathieker dan die Trijntje.
Die Trijntje zit in mijn irritatiezone.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, die ging ze er nu uitschudden toch?
nee, want dan had ze ook een brede riem gehadquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
Die jurk zit wel erg strak, is ze bij Missie Holland geweest?
Die is er vanavond nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zo'n dikke zwarte maillot onder dat oranje jurkje?
Kally, waar ben je?!
Werd hier een paar keer opgemerkt, maar ik zag dat niet zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je echt? Ik vind het echt zo'n jaloers serpent
Oh jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee, want dan had ze ook een brede riem gehad
Dit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
En dan ook die bagger van Anouk.
Twee keer nee.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef iFok. het volgende:
Nick heeft geluk dat Simon naast hem zit. Anders zou hij voor iedereen drukken
Daar ging m'n koffie bijnaquote:
Sponsored by Pink Ribbonquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef Injetta het volgende:
IK denk dat er roze lippenstift bij de toiletten stond of zo..
Ze hebben allemaal dezelfde roze mond.
Ze schreeuwt wel erg veel.
wa zeggie?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef Symphonic het volgende:
N&S volgend jaar in de reclamevoor Schoonenberg hoorapparaten
Ze schreeuwt
Nou zó bekend is het nou ook weer niet toch?quote:
Ik heb nog steeds geen ideequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou zó bekend is het nou ook weer niet toch?
Ja precies. En ze komt uit Alkmaarquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
Wel een sympathiek type
Ik wil haar wel een ballad horen zingen. En anders pleurt ze er toch uit in de battles
Dat...quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
Wel een sympathiek type
Ik wil haar wel een ballad horen zingen. En anders pleurt ze er toch uit in de battles
Ik haal het Noordhollands accent echt overal uit jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja precies. En ze komt uit Alkmaar
A E, A E I O Uquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Liedje zoeken zonder medeklinkers dan maar.
Ja leuk mens vind ik ook, en ben benieuwd of een leuk nummer anders gaat worden. Dit van Anouk is ook vragen om problemen voor mijquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
Wel een sympathiek type
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb m'n eigen kanaal
Rinus ook, maar ja
Met heel veel hitsquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik sta op Joetoep met mijn eigen kanaal
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb m'n eigen kanaal
Rinus ook, maar ja
Zij ook!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb m'n eigen kanaal
Rinus ook, maar ja
of juist mmmm...mmmm...mmmmm.mmmmm van de Crash Test Dummiesquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:59 schreef Karina het volgende:
Liedje zoeken zonder medeklinkers dan maar.
Ja maar deus heeft fans in Aaaaaaziejuhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef MissJ het volgende:
eigen joetoep kanaal. Nou zo boeiend is dat niet meid, iedereen kan een eigen kanaaltje maken daar hoor
Eigen account en om de zoveel tijd een filmpje uploaden om de 754 volgers te plezierenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Kanaal, betekent dat je dan gewoon in 1 rits 10 clips van iemand kunt bekijken?
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef Coelho het volgende:
[..]
of juist mmmm...mmmm...mmmmm.mmmmm van de Crash Test Dummies
Ah, zie je!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar deus heeft fans in Aaaaaaziejuhhhhhhhhhh
en in Amerikaaaaaa!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar deus heeft fans in Aaaaaaziejuhhhhhhhhhh
Jadatweheteffeweteeeeeeeeeeeeehquote:
Ze is pas 38 hoor.... Lichaam wel nog prima, maar kop al behoorlijk oud.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Rimpels? Ik hoop dat ik er zo uit zie op die leeftijd
ja maar dan heb je het ook helemaal gemaaktquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef MissJ het volgende:
eigen joetoep kanaal. Nou zo boeiend is dat niet meid, iedereen kan een eigen kanaaltje maken daar hoor
Gewoon normaal voor 38 toch?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze is pas 38 hoor.... Lichaam wel nog prima, maar kop al behoorlijk oud.
quote:
Zorgelijk dus...quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef _Arual_ het volgende:
Snap er niks van, want ik kan normaal écht geen gezichten herkennen ( hetken collega's niet in ce supermarkt bijvoorbeeld), maar haar pikte ik er zo uit.
Ik ken er een hoop die er een stuk ouder uitzien op die (onze) leeftijd lieve greysquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon normaal voor 38 toch?
Hoop ik?![]()
Ik ben net speciaal dichtbij de tv gaan kijken, ze heeft wel flinke oogrimpels als ze lacht... maar verder mwah. Niet heel oud maar ook niet jong eik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop ik?![]()
Ik was fanquote:
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:04 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik ken er een hoop die er een stuk ouder uitzien op die (onze) leeftijd lieve greys
Zo heerlijk jaren 80 foutquote:
Mwah. Ik had haar echt ouder geschat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop ik?![]()
Ik vond 'r 43quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik ben heeeeel slecht in leeftijden schatten. Geen idee of ze er ouder of jonger uitzag dan 38 eigenlijk.
Ik ook. Lime, Boystowngang en nog meer van die eendagsvliegen.quote:
Ik vrees dat ik haar ook wel 40 had gegeven ja. Maar kop met krullen en oranje jurkie maakt ook wel ouwelijk voor mijquote:
Nou, ik vind het meer een kop voor iemand van 50.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop ik?![]()
Denk ik ook, plus die felle studiolampen misschienquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik haar ook wel 40 had gegeven ja. Maar kop met krullen en oranje jurkie maakt ook wel ouwelijk voor mij
McDonald's noemt zichzelf tegenwoordig ook weer een restaurant.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Subway is wel te doen, maar om het nou een restaurant te noemen
Gillend naar huis zeker!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
Oh dat weer, 1x geweest bij de DDD, NOOIT meer. Wat een ellende.
Zeker als je het figuur voor die jurk niet meer hebtquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik haar ook wel 40 had gegeven ja. Maar kop met krullen en oranje jurkie maakt ook wel ouwelijk voor mij
50?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, ik vind het meer een kop voor iemand van 50.
Waarschijnlijk altijd nogal veel make-up gebruikt, daar veroudert de huid van.
Kan alleen maar zo eindigenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk ik ook, plus die felle studiolampen misschien
Hier ziet ze er weer jonger uit.
[ afbeelding ]
Zoiets ja, is alweer een jaar of 10 geleden denk ik, en om nou te zeggen dat het ECHT goedkoop is, nee vond ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
50?
Meen je dat nou serieus?
Heb je de gemiddelde (!) vrouw van 50 wel eens gezien?Ze had een mooi figuur en een stralend hoofd. Niet dat het een enorme beauty was hoor, maar 50???
Nee welnee. Zag ik er maar zo uitquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Maar die Claudia zag er toch niet uit als 50
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Jadatweheteffeweteeeeeeeeeeeeeh![]()
Ze heeft dit toch allemaal niet nodigggggggggg![]()
Ze is al wereldberoemd-en-daarbuitennnnnn
fobolurkpost.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee welnee. Zag ik er maar zo uit
DDD was voor mij eens maar nooit meer, gekkenhuis met een horde graaiende wijven.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets ja, is alweer een jaar of 10 geleden denk ik, en om nou te zeggen dat het ECHT goedkoop is, nee vond ik niet.
Nee, verre van.... Wendy daarentegenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet.
Maar die Claudia zag er toch niet uit als 50
joetoep tochquote:
Hoe oud ben je zelf Gia?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Nou, ik vind het meer een kop voor iemand van 50.
Waarschijnlijk altijd nogal veel make-up gebruikt, daar veroudert de huid van.
Hm, vind het wel kinkyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |