precies, nou gauw spelenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, 1 euromaar rente etc etc, ik word altijd paranoid van dit soort dingen
daar heb ik ook een bon gekregen idd
ik wacht toch eerst maar even tot het geld er af isquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
precies, nou gauw spelen![]()
geen TT?
heb pas sinds 2 weken ofzo de mogelijkheid om via internet te betalen, dus het is nog een beetje eng enzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
je kan ook overdrijven he, gewoon spelen. Zeker geen regelmatige steamgebruiker?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet je even paypal aanmaken en aan je rekening koppelen, dan dm ik je wel het correcte e-mailadres om de boel naar over te maken
why?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn steam account is geblockeerd
kut programma
Geen ideequote:
raarquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen idee
laatste keer dat ik erop zat was wel een half jaar geleden
klopt, hopelijk wordt company of heroes 2 ook een versie zonder steam want steam is kut net zoals originquote:
Wat is je steam inlognaamquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
klopt, hopelijk wordt company of heroes 2 ook een versie zonder steam want steam is kut net zoals origin
Prepare to diequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef s0ul1991 het volgende:
Torchlight IInet act I klaar. Wat een heerlijke game
Beter dan deel een?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef s0ul1991 het volgende:
Torchlight IInet act I klaar. Wat een heerlijke game
co-op + veel meer te doen + toffe classes + semi-open wereld = winquote:
Dit ja. Veel verslavender ook. Je bent zo een paar uur kwijtquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
co-op + veel meer te doen + toffe classes + semi-open wereld = win
De bossfights zijn ook lekker afwisselend en uitdagend. De echte bosses dan. Zojuist was ik 2 of 3 levels hoger dan een van de bosses in Act II (zat zelf op 37) en was echt bijna 10 minuten bezig om dat ding neer te halen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Awesome dus! Deel 1 heb ik niet heel erg vaak gespeeld namelijk, maar Diablo was wel tof.
Medieval Total War 2 en Shogun 2 en expansion ook maar gekochtquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:21 schreef Eagle_99 het volgende:
Heb het ook maar eens gedownload en lid geworden. Meteen Rome Total War gekocht
Bedankt voor deze post, hierdoor ging ik kijken (aangezien ik deze week voor een ander een Limited Edition versie heb gekocht) hoeveel ik nu kwijt zou zijn. Nu maar Shogun 2 + Rise & Fall of the Samurai gekocht en nog 2 DLC voor een paar euro meerquote:Op zondag 30 september 2012 21:36 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Medieval Total War 2 en Shogun 2 en expansion ook maar gekochtIk kon het beter niet downloaden
Gekregen, bedankt!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Nog leuke mensen hier die een steamkey van SpaceChem willen hebben/ruilen?
De beta is al weken afgelopen, en de game komt pas morgen uit?quote:Op maandag 1 oktober 2012 01:12 schreef BurnaBoy het volgende:
Nog mensen hier die war of the roses spelen ?
Ik speel het nog vrij vaak. Meestal wel 1 of 2 potjes per avond en dan heb ik over het algemeen wel plezier.
Oke het spel heeft wel een paar problemen en soms vraag ik me ook wel af waarom het spel nu zo is gereleased maar de lol die ik ermee heb overschaduwt die fouten wel denk ik.
Scheelt ook wel dat ik er nu een beetje beter in begin te worden en vaak ook wel ergens bovenin de ranking sta. Speel wel altijd 16 speler servers omdat je daar minder vaak gevechten hebt waar je zwaar in de minderheid bent. 64 speler is wel leuk maar het is een boogschietfest samen met groepen waarin je steeds alleen komt te staan en dan is het snel gebeurd als het 1v5 is.
Het spel lijkt me trouwens rete vetquote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Morthill het volgende:
die pre-order van Company of Heroes 2 is me trouwens een portie lame
De oude was altijd wel tof.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het spel lijkt me trouwens rete vet
Hou sowieso van dat genre. Ik vind de spelen Men of War, Faces of War enzo ook erg leuk. Al is dit net weer een tikkeltje andersquote:
Ik moet zeggen dat ik dat spel verwaarloosd heb... ben er tig keer aan begonnen en dan ligt het zo weer een maand op de plank. Laatste keer is denk ik dag of tien geleden dat ik een mapje speelde, maar na een paar uur stop ik en dan vergeet ik verder te spelenquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Civ 5 is tof
3 nukes op Washington gg
Het backstabben is echt leukquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat spel verwaarloosd heb... ben er tig keer aan begonnen en dan ligt het zo weer een maand op de plank. Laatste keer is denk ik dag of tien geleden dat ik een mapje speelde, maar na een paar uur stop ik en dan vergeet ik verder te spelen
CIV 4 en vooral Beyond the Sword heb ik teveel gespeeld misschien
Heb hem al gespeeld en hij is vetquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het spel lijkt me trouwens rete vet
jij bent de ideale klant: verkeerd product leveren en geen gezeik hebben van de klantquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Beetje matig dat er zoooveeel "steamkeys" verkocht worden die achteraf niet gekoppeld kunnen worden, ook bij de grotere shops.
Ik ben het schijtzat om aan drie platforms en losse downloads vast te zitten omdat steamkeys achteraf geen steamkeys blijken te zijn. Geld terugvragen is geen optie, omdat de spellen toch zo goedkoop zijn dat ik het wel wil.
Tsja, ik koop het spel en als ik dat kan spelen ben ik tevreden. Dat een "steamkey" dan geen steamkey blijkt te zijn is jammer, maar ik ga er geen drama van maken. Ik kan mijn spel spelen, het stukje gemak dat ik dan mis is erg jammer maar geen halszaak.quote:Op maandag 1 oktober 2012 15:22 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent de ideale klant: verkeerd product leveren en geen gezeik hebben van de klant
Als je vroeg genoeg gepreordert had mag je nu al spelenquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:17 schreef Chef_M het volgende:
[..]
De beta is al weken afgelopen, en de game komt pas morgen uit?
Ik heb een pre-order geplaatst zodra het kon, heb de beta toendertijd ook al kunnen spelen, maar de afgelopen 2 weken was die gesloten volgens mij. Ik moet het iig opnieuw downloaden, maar ik wacht wel tot de release morgen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:31 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als je vroeg genoeg gepreordert had mag je nu al spelen
Gewoon Shogun 2 opstarten en dan kan je de campaign van Fall of the Samurai selecteren en spelen als alles goed is. Het komt niet als een apart spel in je lijst te staan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:31 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik had een vraagje, ik heb dus Shogun 2 + Fall of the Samurai gekocht, Maar tijdens het downloaden(bijna klaar mee) heb ik maar 1 grote bestand(+2 kleine bestanden van 60 mb en 1 gb). Ik kan nergens de bestand van Fall of the Samurai zien. Ik denk dat het samengevoegd kan zijn maar ik heb gelezen dat Shogun 2 ong. 20 gb groot is, het bestand dat ik download is bijna 18 gb, dus ik vraag me af of het expansion(dat ook apart gespeeld kan worden) er wel inbegrepen is.
Of rechtermuisknop in je Library op Shogun2 en kiezen voor 'view DLC' ofzo, zal die daar ook tussen staan.quote:Op maandag 1 oktober 2012 16:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon Shogun 2 opstarten en dan kan je de campaign van Fall of the Samurai selecteren en spelen als alles goed is. Het komt niet als een apart spel in je lijst te staan.
Jah, heb het net gezien, ik ga maar edittenquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon Shogun 2 opstarten en dan kan je de campaign van Fall of the Samurai selecteren en spelen als alles goed is. Het komt niet als een apart spel in je lijst te staan.
Rechtermuisklik en dan eigenschappen en dan het kopje DLC staat alles ook tussen wat je hebt inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2012 16:47 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Of rechtermuisknop in je Library op Shogun2 en kiezen voor 'view DLC' ofzo, zal die daar ook tussen staan.
Mee eens, dacht dat vanavond nog toen ik t zag. En 80 euro voor digital deluxe editie?quote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Morthill het volgende:
die pre-order van Company of Heroes 2 is me trouwens een portie lame
Er komt nog een limited ultra deluxe season pass edition voor 120 euroquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Mee eens, dacht dat vanavond nog toen ik t zag. En 80 euro voor digital deluxe editie?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er komt nog een limited ultra deluxe season pass edition voor 120 euro
ik heb 2012 voor kerst gekregen van mijn maat vorig jaar ergens. Opzich wel een grappig spel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kun je wel schamperend doen, maar Kiwi en ik stonden klaar om Farming Simulator 2011 of 2012 te kopen als hij in de steam sale langs zou komen. Zijn prima spellen, vraag maar aan Nerd3.
dat is nou zo'n spel dat opzich wel goed bedacht is.. en ik ook meestal wel probeer, maar het dan toch maar voor gezien hou vanwege allerlei onlogische acties of vervelende bugsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kun je wel schamperend doen, maar Kiwi en ik stonden klaar om Farming Simulator 2011 of 2012 te kopen als hij in de steam sale langs zou komen. Zijn prima spellen, vraag maar aan Nerd3.
http://www.ls2009-mod.com(...)or-2009-multiplayer/quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Farming Simulator moet een online multiplayer hebben. 2vs2 en dan moet je elkaar oogst mollen, koeien loslaten etc.![]()
Omdat jij het zegt heb ik alles gekocht dan. En 1 cent kunnen besparen door alles los te selecteren in plaats van de pack te kopenquote:
Sowieso, heel veel mee vermaakt. Weet niet wat ik nu van CoH2 moet vinden aangezien die achterlijke pre-order bonus en ingame currency dat je kan kopen.quote:
De game is vetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sowieso, heel veel mee vermaakt. Weet niet wat ik nu van CoH2 moet vinden aangezien die achterlijke pre-order bonus en ingame currency dat je kan kopen.
centen uitsparenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat jij het zegt heb ik alles gekocht dan. En 1 cent kunnen besparen door alles los te selecteren in plaats van de pack te kopen![]()
Als een Farming Simulator langs zou komen in de aanbieding zou ik het waarschijnlijk ook wel kopen, alleen dan niet voor mezelf.
Hij lijkt mij ook wel vet maar gewoon die extra cash-ins en de achterliggende gedachte lijkt mij gewoon niet fijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
De game is vetheb hem al gespeeld en het is allemaal echt weer geweldig
c&cquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:03 schreef Morthill het volgende:
Het is geen command & conquer nee, je moet plannen en nadenken. Game is gewoon briljant
ja poepquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:18 schreef Morthill het volgende:
zelfde concept, CoH is een totaal ander soort RTS
tsja, als je kindergames als starcraft gewend bent is het vast nietsquote:
kindergamesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
tsja, als je kindergames als starcraft gewend bent is het vast niets
Wat is dit nou weer voor een debiele reactiequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
tsja, als je kindergames als starcraft gewend bent is het vast niets
Wat? Het is toch zo? Heb de game weer gespeeld in Keulen dit jaar, geen zak aan.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:23 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een debiele reactie.
Oke, bedankt voor je mening.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat? Het is toch zo? Heb de game weer gespeeld in Keulen dit jaar, geen zak aan.
Het was me een waar genoegenquote:
je krijgt exact hetzelfde product (even uitgaande dat je de juiste edities vergelijktquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:14 schreef Frutsel het volgende:
Vraagje he...
Ik zat te kijken naar een site waar ik een borderlands2 Steam key kan kopen voor ca 35 euro.
"A digital Steam key version"
Hoe werkt dat en wat is er dan anders aan dan als ik hem op steam koop, want daar kost ie 49,99.
Heb je dan minder voor je geld? geen updates ofzo?
Groot verschil dan.... en ergens raar dat Steam dan elders keys onderbrengt voor 15 euro minderquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
je krijgt exact hetzelfde product (even uitgaande dat je de juiste edities vergelijkt)
Enige is dat je misschien een key krijgt die uit b.v. polen komen
nou zou dat niet een grote ramp moeten zijn, maar het risico bestaat dat ze toegang tot het spel blokkeren (nog nooit meegemaakt of van betrouwbare bron gehoord dat het is gebeurd)
Ik ken hetquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:52 schreef rubbels het volgende:
[..]
Haha ja, gaat m'n rekening nie zo leuk vinden vrees ik, met alle pre-orders dit najaar....
raar? ja en nee:quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Groot verschil dan.... en ergens raar dat Steam dan elders keys onderbrengt voor 15 euro minder![]()
Maar goed... ik wacht nog wel ff
geen idee wat je dan precies met regio bedoeld want de site die het 15 euro goedkoper aanbiedt is volgens mij ook een nederlandse?quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:01 schreef mschol het volgende:
[..]
raar? ja en nee:
ja want waarom allerlei verschillende prijzen (en laat nederland toevallig tot de duurste steam regio behoren)
nee: verschillende regionen hebben verschillende gemiddelde inkomens en andere levensstandaarden (waar de prijzen dus op aangepast zijn)
Als je hem nog goedkoper wilt: Klik klik.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Groot verschil dan.... en ergens raar dat Steam dan elders keys onderbrengt voor 15 euro minder![]()
sorryquote:Op zondag 7 oktober 2012 01:40 schreef 2Happy4U het volgende:
KOPEN JULLIE DE DAWN OF WAR SERIE NIET? KETTERIJ
KOOP HET EN DIEN JULLIE ONSTERFELIJKE KEIZER
dan ben ik benieuwd welke site je bedoeld...quote:Op zondag 7 oktober 2012 01:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen idee wat je dan precies met regio bedoeld want de site die het 15 euro goedkoper aanbiedt is volgens mij ook een nederlandse?
Fuck he even voor de zekerheid nog: kun je die key gewoon activeren en volledig gebruiken op Steam?quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Als je hem nog goedkoper wilt: Klik klik.
Ik heb hem zelf hier niet gekocht (ik kreeg hem gratis bij m'n nieuwe videokaart), maar twee vrienden van me wel, en dat is allemaal zonder problemen verlopen.
jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Fuck he even voor de zekerheid nog: kun je die key gewoon activeren en volledig gebruiken op Steam?
Welnee, Steam brengt die keys helemaal niet elders onder. Dat doet de uitgever van het spel. Die verkoopt gewoon aan winkeliers. Steam is één van die winkeliers. Maar Steam is tevens een digitale distributeur. Dus je kan de key die je bij een willekeurige winkelier gewoon invullen in Steam.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sick, twee tientjes voor dat spelquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ja
er is een redelijk groot topic op tweakers over: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625
Ook nog een vergelijking site voor al die key sites: http://gocdkeys.com/quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ja
er is een redelijk groot topic op tweakers over: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625
gewoon doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 09:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
sorryheb de serie ooit 1 keer gespeeld op kantoor van THQ, maar was niet genoeg overtuigd om ooit te kopen
ik ga 2 even de demo van proberen...quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gewoon doenserieus al die spellen
die voice actors
Tering zegquote:Op zondag 7 oktober 2012 03:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf hier niet gekocht (ik kreeg hem gratis bij m'n nieuwe videokaart), maar twee vrienden van me wel, en dat is allemaal zonder problemen verlopen.
Civ4 kun je niet activeren op steam.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kan wel zijn dat je ineens een Russische versie krijgt, in plaats van de normale.
In ander nieuws: zijn er hier nog Russisch sprekende users met interesse in een Civ IV key?
Nou moet ik zo even kijken hoor. Ik heb volgens mij toch echt een civ deeltje op steam, maar het kan wel zijn dat deeltje IV gold edition via een ander programma was. Momentje, kijk er met een uurtje even naar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:04 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Civ4 kun je niet activeren op steam.
damnquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:43 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ook nog een vergelijking site voor al die key sites: http://gocdkeys.com/
RAAAH, samequote:Op zondag 7 oktober 2012 12:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
damn![]()
nu zie ik teveel spellen die ik nog wilde kopen voor een zodanige prijs.. AAAGH
Net besteld, order status is Waiting Staff Aproval en heb de key nog nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ja
quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:51 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
al opnieuw aangemeld?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:27 schreef FerryNL het volgende:
Ik heb wel vage problemen met 2 keys van G2play. Ineens staan die games die ik daar heb gekocht niet meer in mijn SteamlijstHeeft Steam die dus geblokkeerd ofzo
Welke games?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:27 schreef FerryNL het volgende:
Ik heb wel vage problemen met 2 keys van G2play. Ineens staan die games die ik daar heb gekocht niet meer in mijn SteamlijstHeeft Steam die dus geblokkeerd ofzo
quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:43 schreef Frutsel het volgende:
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
saints row 3 in de aanbieding!
Dat ik dat nog mee mag maken, nog niet eerder gezien
Omg, SR3quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:43 schreef Frutsel het volgende:
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
OMG. Ik ga hem direct halen!!!!111!quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:43 schreef Frutsel het volgende:
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Hmmm, heb er ook wel eens gedonder mee gehad terwijl er na een restart niks aan de hand is. Maar als het dan nog zo is, zou ik wel even met support contact opnemen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:27 schreef FerryNL het volgende:
Dan zijn ze geblacklist idd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:27 schreef FerryNL het volgende:
Waarschijnlijk zit CoD:MW2 ertussen, daarvan kan ik me herinneren dat ze moeilijk deden...quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef BurnaBoy het volgende:
Het lullige is dat met een enorme lijst je dat niet zo snel ziet.
Ik ga maar even mijn games checken die ik bij g2play heb gekocht
(lang leve bevestigingsemailtjes)
Ik heb het eventjes gespeeld, sommige van die items die maken je wel sterker ja, maar als je F2P hebt heb je wel altijd een 'cheaper' alternatief dat iets minder goed is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef Marnixos het volgende:
Weet er iemand of Age of Empires Online pay to win is? Maak ik ook nog kans namelijk
Even checken of ik het goed begrijp;quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:43 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ook nog een vergelijking site voor al die key sites: http://gocdkeys.com/
Jep, alleen moet je er dus wel even goed naar kijken of het geen Russische key isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:48 schreef Niesl het volgende:
[..]
Even checken of ik het goed begrijp;
Ik koop daar een key, registreer die key op Steam en dan heb ik alle functionaliteiten zoals ik een spel normaal op Steam koop?
In mijn geval; ik wil XCOM kopen; ik ga naar http://gocdkeys.com/buy-cdkey-xcom-enemy-unknown en koop dan de derde Buy at Fast 2 Play ES want die is multi lingual en werkt over steam.
Scheelt toch 15 euro
Wil je eens kijken naar die ik benoemde op de link? Dat lijkt multi lingual (komt van een spaanse site af)quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:57 schreef rubbels het volgende:
[..]
Jep, alleen moet je er dus wel even goed naar kijken of het geen Russische key is
idiomas disponibles: ES / EN / PL / FR / DE / IT / JA / KOquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:25 schreef Niesl het volgende:
[..]
Wil je eens kijken naar die ik benoemde op de link? Dat lijkt multi lingual (komt van een spaanse site af)
Thnx!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:30 schreef Chef_M het volgende:
[..]
idiomas disponibles: ES / EN / PL / FR / DE / IT / JA / KO
Geen idee wat het betekent, maar als je het door de translate heenhaalt zal daar wel staan dat deze talen mogelijk zijn. Voor de rest is het inderdaad een steamlegit key, dus gok dat je safe bent.
Simpele tutorial om een Russische cd key te activeren op je account:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.buygamecode.co(...)own-pc-steam-cd-keys
Hier issie toch maar 22,50? Scheelt dus de helft.
nvm: russian ip nodig.
Vanavond maar eens aan episode 3 beginnen danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:33 schreef The_Substitute het volgende:
The Walking Dead: Episode 4 nu beschikbaar.
Maar bij russische keys heb je wel vaker dat die geblacklist worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:14 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Simpele tutorial om een Russische cd key te activeren op je account:
http://cdkeyshere.com/how-to-redeem-a-russian-cd-key-via-vpn.html
Solution 1 werkt altijd bij mij.
Meh, uitgespeeld... Ik wil meerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:33 schreef The_Substitute het volgende:
The Walking Dead: Episode 4 nu beschikbaar.
Ja, kut-cliffhanger.quote:
Ben echt benieuwd hoe dit gaat eindigenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:42 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, kut-cliffhanger.
Nu maar wachten tot (waarschijnlijk) december.
quote:
quote:
Volgens mij valt het samen te vatten alsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 03:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat is de consensus over XCOM: Enemy Unknown?
Ik vind het er zeker leuk uitzien maar ik wacht dank nog heel evenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij valt het samen te vatten als![]()
![]()
he? waar? wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:45 schreef Morthill het volgende:
net nadat ik klaagde dat die bundel digitaal net zo veel kost als analoog
De anthology was al aangekondigd als analoge bundel met allemaal spul erbij. Maar de prijs voor download of doos was gelijk, dat vond ik bull.quote:
Ubisoft moet sterven, niks kopen dus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:42 schreef mschol het volgende:
http://www.gog.com/divinity
een pay what you want actie op gog.com
en iemand nog tips voor must haves uit deze promo deal?
http://www.gog.com/en/promo/ubisoft_weekend_promo_12_10_12/
onzin..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ubisoft moet sterven, niks kopen dus.
Dat zal me evht een worst wezen. Ze proberen je alsnog uPlay door je strot te rammen...Ubisoft is dood voor mij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
onzin..
ze moeten sterven met always-on DRM, en dat hebben ze 'al' laten vallen
en als ubi sterft nemen ze vast een hoop goeie IP's mee het graf in...
Rayman niet pauper noemen pauper.quote:
die fase ben ik allang voorbij om daar over te klagen... allerlei rotzooi wordt door je strot gedouwd en daar doe je 0,0 aan (en daarnaast: gog.com biedt juist versies ZONDER drm als uplay aan.. dat is de kracht van gog.com )quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat zal me evht een worst wezen. Ze proberen je alsnog uPlay door je strot te rammen...Ubisoft is dood voor mij.
Koop ik een Ubisoft game via steam mag ik 4 keer op start drukken (na allemaal plugin poep geinstalleerd te hebben) om een pauper game te starten...Jammer danDat doe ik dus niet meer.
klassiekers als Battle Isle, Rayman en Beyond good & evil pauper noemenquote:
Daar doe je wel wat aan. Gewoon niet kopen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
die fase ben ik allang voorbij om daar over te klagen... allerlei rotzooi wordt door je strot gedouwd en daar doe je 0,0 aan (en daarnaast: gog.com biedt juist versies ZONDER drm als uplay aan.. dat is de kracht van gog.com )
iets met druppel en gloeiende mega-plaat..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daar doe je wel wat aan. Gewoon niet kopen.
Always-on DRM hadden ze weggehaald dacht ik. Weet het niet zeker, speel niet echt Ubisoft spellen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
onzin..
ze moeten sterven met always-on DRM, en dat hebben ze 'al' laten vallen
en als ubi sterft nemen ze vast een hoop goeie IP's mee het graf in...
Je hoeft het niet te installeren he.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:19 schreef 2Happy4U het volgende:
http://store.steampowered.com/sub/16443/
die deal15 voor beide, 20 voor het spel wat ik wil, zit ik met z'n kutspel in m'n library waar ik niets mee doe
Ik wil gewoon geen kutspellen in m'n library.quote:
Als je zo denkt verdien je het om genaaid te worden. Ga maar lekker kopen. GA DAN. GA DAN WAT KIJK JEquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
iets met druppel en gloeiende mega-plaat..
zinloos dus... heb je alleen jezelf maar mee..
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen kutspellen in m'n library.
daarom mijn opmerking "en dat hebben ze 'al' laten vallen"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Always-on DRM hadden ze weggehaald dacht ik. Weet het niet zeker, speel niet echt Ubisoft spellen.
ik wordt anders niet genaaid want als ik bij gog.com koop heb ik geen drm...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je zo denkt verdien je het om genaaid te worden. Ga maar lekker kopen. GA DAN. GA DAN WAT KIJK JE
Jaquote:
Koop dan geen aanbiedingenquote:
als het nou een pack van 50 games was oke, dan had je een punt.. nu zeur je gewoon om het zeurenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:19 schreef 2Happy4U het volgende:
http://store.steampowered.com/sub/16443/
die deal15 voor beide, 20 voor het spel wat ik wil, zit ik met z'n kutspel in m'n library waar ik niets mee doe
Gastquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
klassiekers als Battle Isle, Rayman en Beyond good & evil pauper noemen
ga je mond wassen met zeep
Jij dus ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Rayman niet pauper noemen pauper.
Je kunt die tweede game toch prima weggeven?quote:
je citeert helemaal niemand, er is namelijk geen quote of wat te bekennen dat die opmerking niet van jou direct komt...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gastik noem het geen paupergames, ik citeer Clap die het paupergames noemt. Even lezen voor je reageert.
Daar heb je wel een punt jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
je citeert helemaal niemand, er is namelijk geen quote of wat te bekennen dat die opmerking niet van jou direct komt...
duidelijker zijn zou een hoop schelen
ik koop geen games die ik echt paupergames vindquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja![]()
Maar de strekking was dus: "Waarom koop je ze als je het paupergames vindt?"
Ik zeur graag jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
als het nou een pack van 50 games was oke, dan had je een punt.. nu zeur je gewoon om het zeuren
Weet ik niet, dacht dat je ze beide dan in je Library zou hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je kunt die tweede game toch prima weggeven?
Het is écht een mooie deal inderdaad, gewoon voor gaan!quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Voor mensen met een Creditcard
http://www.amazon.com/dp/B009PNLAAW/?tag=childsplaycha-20
1. Deus Ex: Human Revolution - Augmented Edition
2. Deus Ex: Human Revolution - The Missing Link DLC
3. Hitman: Blood Money
4. Just Cause 2
5. Just Cause
6. Quantum Conundrum
7. Supreme Commander 2
8. The Last Remnant
Voor 10 dollar, allemaal werken ze op steam.
En ik ben alleen geinterreseerd in the last remnantquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:36 schreef DutchErrorist het volgende:
4. Just Cause 2
5. Just Cause
6. Quantum Conundrum
7. Supreme Commander 2
8. The Last Remnant
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:36 schreef DutchErrorist het volgende:
4. Just Cause 2
5. Just Cause
6. Quantum Conundrum
7. Supreme Commander 2
8. The Last Remnant
Je krijgt allemaal losse Steam-keys, dus de rest kan je weggeven/verkopen/ruilenquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
En ik ben alleen geinterreseerd in the last remnant![]()
De rest heb ik allemaal al
Kloptquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je krijgt allemaal losse Steam-keys, dus de rest kan je weggeven/verkopen/ruilen
Je kunt gewoon een adres aanmaken met een US adres, word gedoogd en de keys zijn gewoon redeemable.quote:
Weet ik, maar ik hoef the last remnant niet 'zo' nodig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je krijgt allemaal losse Steam-keys, dus de rest kan je weggeven/verkopen/ruilen
Dit, gewoon billing adress aanmaken op je eigen adres en dan een extra adres aanmaken in Amerika, en dan werkt het gewoon.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een adres aanmaken met een US adres, word gedoogd en de keys zijn gewoon redeemable.
[..]
Weet ik, maar ik hoef the last remnant niet 'zo' nodig.
Backlog is al groot genoeg.
Zit nu op 583 Deathsquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:59 schreef Morthill het volgende:
Aantal deaths in Torchlight II is inmiddels zo'n 54 en ik ben nog maar in Act IIITis nu vaak een kwestie van de laks zijn met potions, maar soms ben je ook gewoon in 1 klap dood
Veteran
daar is Fifa13 nu 20 euroquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Aha! Bedankt, dit werkte mooiquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dit, gewoon billing adress aanmaken op je eigen adres en dan een extra adres aanmaken in Amerika, en dan werkt het gewoon.
Geen probleemquote:Op zondag 14 oktober 2012 15:34 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Aha! Bedankt, dit werkte mooiDe games die ik al had weggegeven aan een nieuwe stream gebruiker. Kon mooi uit voor dit geld
sweet...quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:36 schreef DutchErrorist het volgende:
4. Just Cause 2
5. Just Cause
6. Quantum Conundrum
7. Supreme Commander 2
8. The Last Remnant
quote:Currently unavailable
We don't know when or if this item will be available again.
Joah.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
sweet...
~7,70 voor 7 games
die kan je gewoon zonder problemen op je steam account activeren?
Ik heb een Domino's Pizza uit New York genomenquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:40 schreef mschol het volgende:
1 laatste vraagje daarover:
zonder US adres is hij niet beschikbaar.. maar ik ben benieuwd of er een soort van dump adres is die ik kan opgeven, waar je niet e.v.t. gezeik mee kan krijgen (mochten ze het ooit in hun hoofd halen om wat naar het US adres te sturen?)
ik heb nu een random nummer in california opgegeven...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik ben er nu pas achter gekomen dat je met die Steam Beta ook een bepaalde game op een andere schijf kan installeren.Wel zo handig voor sommige games
Mijn SSD is niet zo groot en ik kan dan toch de belangrijkste games daarop zetten zoals Skyrim en Fallout.
Ja ik zag het hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]dat kan met beta....?
*schrijft zich in voor beta*
Ja dit bedoelde ik inderdaad.quote:
ik heb al een tijd een 256GB SSD op de plank liggen.. nog meer reden om die versneld in te bouwen en in gebruik te nemenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:02 schreef Morthill het volgende:
Het is dat ik maar 1 SSD heb die al te klein is nu(64GB)
office zou je er e.v.t. net naast kunnen zetten op 64GBquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:54 schreef Morthill het volgende:
64 is genoeg voor Windows 7, maar dat is het wel. Als je ook games kwijt wilt is 128 of 256 geen luxe.
dat is aardig van de developer...quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat aardig van Valve dat ze Train simulator 2012 omzetten in 2013
60 is inderdaad genoeg voor Windows en mijn programma's, maar ik wil eigenlijk een grotere puur voor de games. 128GB is goed geprijsd nu dus ik denk dat ik binnenkort er 1tje bij haal.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:54 schreef Morthill het volgende:
64 is genoeg voor Windows 7, maar dat is het wel. Als je ook games kwijt wilt is 128 of 256 geen luxe.
Met 64 gig istalleer ik al mijn software behalve games/steam op mijn ssd. Ruimte genoeg. Momenteel met 10 gig vrij is dat prima(ook 64gb schijfje)quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:59 schreef mschol het volgende:
[..]
office zou je er e.v.t. net naast kunnen zetten op 64GB
Amazon deal ook maar gescoord..
houd zelf in iedergeval Just cause 2 en Quantum Conundrum over (die heb ik al),
deeltje 1 weet ik nog niet of ik die wil...
Fuck jaan! Ik baalde bij de release van de game zo erg dat ie niet op de PC wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:27 schreef Eenskijken het volgende:
Tip om vikings battle for asgard in de gaten te houden.
Komt binnenkort naar steam, een paar jaar oude hack n slash consolegame, maar een erg goede.
Hij is weer live, de keys waren op bij Amazonquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:31 schreef mschol het volgende:
[..]
sweet...
~7,70 voor 7 games
die kan je gewoon zonder problemen op je steam account activeren?
ow, helaas:
[..]
mhwa, bleek dat bij het niet hebben van een US adres hij ook als niet beschikbaar stond...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij is weer live, de keys waren op bij Amazon
Ik wil die quantum dinges wel hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
mhwa, bleek dat bij het niet hebben van een US adres hij ook als niet beschikbaar stond...
gekocht, ik heb nu iig 2 games over (Just cause 2 en quantum dinges)
Just cause 1 twijfel ik nog over om die te activeren...
ik ga eerst nog eens op steam forums rondzoeken, even kijken of ik cities in motion collection of een andere game kan scoren om te ruilenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:56 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik wil die quantum dinges wel hoor![]()
![]()
is it any good?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef gogosweden het volgende:
aliens vs predator voor 4,99
wie gaat hem kopen?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat aardig van Valve dat ze Train simulator 2012 omzetten in 2013
Je krijgt alleen de nieuwe (voor 2013 dan) routes er alleen niet bijquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is aardig van de developer...
ik heb ooit railworks 1 gekocht voor een schijtprijsje... inmiddels zitten we 3 of 4 versies hoger en allemaal gratis upgrades
Had destijds de multiplayer beta gespeeld op de Xbox 360. Heel sferisch en spannend, wel een leuke ervaring voor een paar uurtjes alhoewel ik enige online activiteit op dit moment betwijfelquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:06 schreef gogosweden het volgende:
aliens vs predator voor 4,99
wie gaat hem kopen?
hmm ja daar zit ik ook een beetje mee dus. Dan zou ik hem alleen kopen voor de singleplayer, en dat is een beetje jammerquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:27 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Had destijds de multiplayer beta gespeeld op de Xbox 360. Heel sferisch en spannend, wel een leuke ervaring voor een paar uurtjes alhoewel ik enige online activiteit op dit moment betwijfel
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb onlangs de gratis demo Half Life 2 Lost Coast gespeeld. Zijn er nog meer van dei gratis levels die je kan spelen? Ik heb een hele tijd geleden eens zoiets gespeeld, volgens mij bij een treinstation maar kan die niet meer vinden.
Ik heb hem al een tijd, wel vermakelijk, vooral met vrienden in hetzelfde team, maar online weinig mensen. Toch leuk om te hebben voor die prijs.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen idee, ik wacht de reviews een beetje af eigenlijk
Volgens mij bedoel je met dat "treinstation" het eerste chapter uit Half-Life 2. Misschien is dat ooit een demo van Half-Life 2 geweest oid.? Je kunt overigens bij Steam onder "Free to Play" een overzicht vinden van alle volledige free to play games op Steam. Team Fortress 2 bijvoorbeeld misschien iets voor je?quote:
5 euro voor een uurtje of 6-7 vermaak, lijkt mij een prima deal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hmm ja daar zit ik ook een beetje mee dus. Dan zou ik hem alleen kopen voor de singleplayer, en dat is een beetje jammer
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
5 euro voor een uurtje of 6-7 vermaak, lijkt mij een prima deal.
Bedoel je Black Mesa? Dat is een remake (een echte remake, niet half life source) van half life 1 in de half life 2 engine. Is een paar weken terug uitgekomen en voor iemand die half life 1 niet gespeeld heeft (als ik) voelt het net als een nieuwe valve gamequote:
Nee wat ik toen speelde is een paar jaar terug. was naar mijn beleving destijds net zo grafisch mooi als Lost Coast zeg maar. Maar zal je tip vanavond even proberen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:04 schreef fwokker het volgende:
[..]
Bedoel je Black Mesa? Dat is een remake (een echte remake, niet half life source) van half life 1 in de half life 2 engine. Is een paar weken terug uitgekomen en voor iemand die half life 1 niet gespeeld heeft (als ik) voelt het net als een nieuwe valve game
http://release.blackmesasource.com/
fok topic
dat klinkt als halflife 2 met alyx em D0gquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou dat komt me niet bekend voor. Het was ook niet zo dat ik met een treinrit binnenkwam. De level speelde zich af bij een treinstation, en herinner me dat er een meid met je meeloopt, meelift op de rug van een beest om ergens te komen. je loopt door een verlaten stad waar van die security ventjes rondlopen. Ik kan me ook herinneren dat die grote toren waar die materie omheen draait te zien is.
Je moet ook over een loopbrug tussen 2 hoge bergen waar van alles gebeurt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat klinkt als halflife 2 met alyx em D0g
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Welke spoiler heb ik geplaatst dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tyf op met je spoilers. Dikke 3 jaar ban. Opgerot
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Einde van epi 4, walking dead
wie heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Op 25% van het spel is dat uit m'n hoofd. Zou als ik jou was gewoon in de sale Half-Life 2 oppikken en uitspelen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je moet ook over een loopbrug tussen 2 hoge bergen waar van alles gebeurt.
half life 2 en welke level dan>?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:51 schreef Hooidraad het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door SpankmasterC op 16-10-2012 23:39:53 ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Leuk leuk leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:13 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.hardcoregamer.(...)ark-of-the-ninja-pc/
Iemand die dit speel heeft? Hoe is het?
Als pc gamer heb je geen kut aan een xbox review.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Leuk leuk leukOp xbox althans
Fuck me, dat ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als pc gamer heb je geen kut aan een xbox review.
Goede review:
Tuurlijk wel, je kan gelijk zien of de game goed is. Controls misschien niet, maar gameplay wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als pc gamer heb je geen kut aan een xbox review.
Goede review:
hij komt vast in de christmas of summer sale voor een fractie van die prijs terug..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:51 schreef fwokker het volgende:
Oh god, Crusader Kings 2 voor ¤10Dit en MotN maken het wel erg moeilijk om niks te kopen tot mijn backlog weer beheersbaar is.
Laat maar schieten, die is al vaker voor dat bedrag en minder langsgekomen inc. DLC.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:51 schreef fwokker het volgende:
Oh god, Crusader Kings 2 voor ¤10Dit en MotN maken het wel erg moeilijk om niks te kopen tot mijn backlog weer beheersbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |