precies, nou gauw spelenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, 1 euromaar rente etc etc, ik word altijd paranoid van dit soort dingen
daar heb ik ook een bon gekregen idd
ik wacht toch eerst maar even tot het geld er af isquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
precies, nou gauw spelen![]()
geen TT?
heb pas sinds 2 weken ofzo de mogelijkheid om via internet te betalen, dus het is nog een beetje eng enzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
je kan ook overdrijven he, gewoon spelen. Zeker geen regelmatige steamgebruiker?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet je even paypal aanmaken en aan je rekening koppelen, dan dm ik je wel het correcte e-mailadres om de boel naar over te maken
why?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn steam account is geblockeerd
kut programma
Geen ideequote:
raarquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Geen idee
laatste keer dat ik erop zat was wel een half jaar geleden
klopt, hopelijk wordt company of heroes 2 ook een versie zonder steam want steam is kut net zoals originquote:
Wat is je steam inlognaamquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
klopt, hopelijk wordt company of heroes 2 ook een versie zonder steam want steam is kut net zoals origin
Prepare to diequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef s0ul1991 het volgende:
Torchlight IInet act I klaar. Wat een heerlijke game
Beter dan deel een?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef s0ul1991 het volgende:
Torchlight IInet act I klaar. Wat een heerlijke game
co-op + veel meer te doen + toffe classes + semi-open wereld = winquote:
Dit ja. Veel verslavender ook. Je bent zo een paar uur kwijtquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
co-op + veel meer te doen + toffe classes + semi-open wereld = win
De bossfights zijn ook lekker afwisselend en uitdagend. De echte bosses dan. Zojuist was ik 2 of 3 levels hoger dan een van de bosses in Act II (zat zelf op 37) en was echt bijna 10 minuten bezig om dat ding neer te halen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Awesome dus! Deel 1 heb ik niet heel erg vaak gespeeld namelijk, maar Diablo was wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |