Blauw in dit topicquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:52 schreef iBenny het volgende:
Ik keek naar de TT en dacht ff dat dit het 538 topic was![]()
Slijmbal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Blauw in dit topic
Dat komt in de geschiedenisboekenWel mooi dat het eindbaas iBenny is.
![]()
Tot de schouder er inquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Blauw in dit topic
![]()
is wel vaker gebeurdquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Blauw in dit topic
![]()
Vanavond wat?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
is wel vaker gebeurd
Maar thanks. Je bent er vanavond wel bij toch?
Jawel ik ben 1 van de kijkersquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
is wel vaker gebeurd
Maar thanks. Je bent er vanavond wel bij toch?
ik verwacht kamervragenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:57 schreef wolfrolf het volgende:
WAT NIRVANA????
DAT DAT KAN IN NEDERLAND
Het is best een getapte knul onze Domein. Altijd leuken garpjesquote:
Ach, wie weet neemt de zanger ooit een hapje lood.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:57 schreef henkde_j het volgende:
Nirvana. Zo'n extreem overschat bandje
Nirvanaquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:59 schreef BorisDeLul het volgende:
En nou allemaal genoeg gehaat op Nirvana!
Commercieel gezien was dat een geweldige actiequote:Op vrijdag 28 september 2012 17:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach, wie weet neemt de zanger ooit een hapje lood.
Als ik nou eens voor de trein spring, komen al mijn FOK! posts dan in een bestsellende dichtbundel?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Commercieel gezien was dat een geweldige actie
Wie weet...quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik nou eens voor de trein spring, komen al mijn FOK! posts dan in een bestsellende dichtbundel?
Anders heb jij er last van?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wie weet...
Maar als je het doet, doe het dan in het weekend.
Dinsdag, station Zwolle. OK?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wie weet...
Maar als je het doet, doe het dan in het weekend.
Ik vond Giel maar een triest mannetje vanmorgen. Pure egotripperij, terwijl het alleen maar irritante radio opleverde.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:17 schreef miieejj het volgende:
ze hebben de laatste kwartier niet op filmpje..dat was het leukste..
.. giel is top
Ik zou hem bestellenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik nou eens voor de trein spring, komen al mijn FOK! posts dan in een bestsellende dichtbundel?
Daarom luister ik nooit als Giel uitzendtquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:28 schreef MK84 het volgende:
[..]
Ik vond Giel maar een triest mannetje vanmorgen. Pure egotripperij, terwijl het alleen maar irritante radio opleverde.
Linkje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou hem bestellen![]()
Jouw gedicht over die parkeergarage
Prachtig dat 'ie dat nummer overslaat omdat hij het ruk vindtquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Pino112 het volgende:
Filmpje van Giel van vanochtend
http://bit.ly/V5I8Bm
Eind september / begin oktober 2013?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wanneer doet 3FM nou eens een keer 90s request??
Oh heb ik het dit jaar gemist?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eind september / begin oktober 2013?
Ik heb 'm dronken meegemaakt op de 3FM bowlingavond vorig jaar... en dat had behoorlijk wat overeenkomsten met vanochtend. Dit was dus écht niet gespeeld.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef Paul het volgende:
Ik denk nog steeds dat giel zwaar zijn dronkenschap zat te overdrijven vanochtend. En dat hij moest stoppen van de directie en Domien gewoon allemaal gespeeld man.
Nou volgens mij deed hij voor de show er wel wat bovenop leggen hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm dronken meegemaakt op de 3FM bowlingavond vorig jaar... en dat had behoorlijk wat overeenkomsten met vanochtend. Dit was dus écht niet gespeeld.
Ik vond het weer eens lekker om de ouderwets tegendraadse Giel te luisteren! Waar hoor je nou nog radio waarbij de presentator kacheltje lam is en het IMO gewoon entertaining is?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou volgens mij deed hij voor de show er wel wat bovenop leggen hoor
Die garage waar we het gisteren over hadden en waarover je niks mocht zeggenquote:
Terugluisterzequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
Ik heb een dag mijn radio niet aanstaan om 06:00 en ik mis weer van alles.
Winnaar DBSSW, en het gewoon een mooi nummer ook.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
wie is Douwe Bob en waarom is dat MH???
Ik hoopte dat die hele DBSSW heisa gewoon bij GIEL! zou blijven. Maar helaasquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Winnaar DBSSW... en het gewoon een mooi nummer ook.
ah ja. geen slecht nummer idd. niet mijn smaak, maar zeker niet slechtquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Winnaar DBSSW... en het gewoon een mooi nummer ook.
ik zat met smaak een pizzaatje weg te knagen hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:28 schreef Qunix het volgende:
Leuk tijdens het eten...
(plons geluid en gesprek net)
Maar heb weekend!
Roerbak groentes met krieltjes en extra courgetquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zat met smaak een pizzaatje weg te knagen hoor
ja, je kan het ook terug zien... hij was echt behoorlijk aangeschoten..!quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm dronken meegemaakt op de 3FM bowlingavond vorig jaar... en dat had behoorlijk wat overeenkomsten met vanochtend. Dit was dus écht niet gespeeld.
nee idd..quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:37 schreef BorisDeLul het volgende:
En hij schijnt al nooit te zuipen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Mwah... ik vind 'm wel grappig. Wel zo'n plaat die je niet té vaak moet horen (lees: 1x per week is meer dan genoeg).quote:
Nee, niet volgens de Wikiquote:
t komt me zo bekend voor. dan is het wellicht gecoverdquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, niet volgens de Wiki
""Nasty Girl" is a song written by Prince for his protégé girl group Vanity 6"
geloof het wel ja. lutser dat het is. ik vind em 0.0 grappig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:10 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Was ie in de backstage dan?
Ik ga het meteen terugluisteren als het op YouTube staatquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geloof het wel ja. lutser dat het is. ik vind em 0.0 grappig.
pino! ouwe palenlaaierquote:
neuh. was maar n kort borreltje. en ik houd niet van borrerltjes. men mag al blij zijn dat ik mijn gezicht heb laten zien...quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moest jij nu niet op een feessie zijn?
Ah oke, tof dat je toch geweest bentquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neuh. was maar n kort borreltje. en ik houd niet van borrerltjes. men mag al blij zijn dat ik mijn gezicht heb laten zien...
ola!quote:
Jep! Jammer, nu moet ik al die 2012-verantwoordelijkheden ook weer op me nemenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ola!
u ook weer terug uit de 90s?
als ik moet kiezen....leef ik liever nu dan in de 90squote:Op vrijdag 28 september 2012 20:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep! Jammer, nu moet ik al die 2012-verantwoordelijkheden ook weer op me nemen
... want anders had je nog moeten inbellen & zoeken op dat traaaaaage inbel-internet met Ilse.nl?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik moet kiezen....leef ik liever nu dan in de 90s
Oh, ik wil best wel weer hele dagen buiten spelen en dat m'n grootste zorg is of ik m'n knikkers wel weer terugwinquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik moet kiezen....leef ik liever nu dan in de 90s
nee, want ik ging pas internetten in 2000...quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... want anders had je nog moeten inbellen & zoeken op dat traaaaaage inbel-internet met Ilse.nl?
Dan rij ik over je heenquote:
quote:
Ik ben nooit echt ontevreden geweest gelukkigquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, want ik ging pas internetten in 2000...
nee, ik ben meer tevreden met wie ik nu ben dan mijn tevredenheid in de 90s met wie ik toen was...
Dat was wel een lekkere tijd jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, ik wil best wel weer hele dagen buiten spelen en dat m'n grootste zorg is of ik m'n knikkers wel weer terugwin
Ohja, dat mis ik ook. Altijd als het kutweer was gewoon heel veel boeken verslinden, omdat ik geen huiswerk had en geen dingen om voor te bereiden. Oud wordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
Zwaalf rijmt op Twaalf (een zwaalf is oud-hollands voor Zwaluw)
jullie allemaal met je buiten spelen. deed ik nauwelijks. ik bouwde autobanen op zolder, of met lego kutten of boeken lezen
nja, qua onbezorgdheid wil ik wel terug, qua persoon nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, dat mis ik ook. Altijd als het kutweer was gewoon heel veel boeken verslinden, omdat ik geen huiswerk had en geen dingen om voor te bereiden. Oud worden
ik hou van hobbies, puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukjequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:47 schreef CindieY het volgende:
Altijd weer die puzzelZijn er nog zoveel mensen die puzzelen tegenwoordig?
GMTA.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:48 schreef CindieY het volgende:
Ob is een merk, niet een ander woord voor tampon
Ja het was wel vermakelijk dat wel hehequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vond het weer eens lekker om de ouderwets tegendraadse Giel te luisteren! Waar hoor je nou nog radio waarbij de presentator kacheltje lam is en het IMO gewoon entertaining is?
Ik kon het wel waarderen. Giel kan het nog wel, dat randje opzoeken.
Hoe was Giel? Hoe dronken?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:56 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik nog zo hard kon lachen na vanmorgen
ze heette Petra en hij neemt haar in de reet ja! ook al is ze niet zo heet ja!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:55 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij hebben Dennis en whatshername niet zo'n gezellige avond vanavond
succes!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Zo, ik ga even een PC'tje in elkaar sleutelen.
Das lang geleden.
Lolquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
succes!
tis mij nog nooit gelukt.....1x geprobeerd en die pc is nooit opgestart. en toch heb ik MBO ICT-Beheer niveau3 gehaald
neehoor, pc bouwen zat in het 1e jaar en ik stroomde pas in het 2e jaar in. jaar 1 moest ik nog wel deels halen, maar dat was allemaal theorie. op een gegeven moment vroeg de docent welk cijfer ik nodig had. ik antwoordde dat ik een 3.5 nodig had dus die kreeg ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zandstorm![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:17 schreef Pino112 het volgende:
yeah, Snap en Beastie BoysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zandstorm![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
vond em ook erg puikquote:
kijk jij geen new kids kut?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:25 schreef CindieY het volgende:
Ik zit me al een tijdje af te vragen waar ik Tim Haars van zou moeten kennen, maar na de wiki gelezen te hebben is het niet zo verwonderlijk
SPOILER: vrijdag de 13 28-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Dat wordt weer huilen in de USAtwitter:AnthonyCumia twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 21:36:06RT @BryceIstre @JimNorton @AnthonyCumia @OpieRadio Some dude just killed himself live on Fox News! HOLY SHIT!!!!!!!!!!! -I missed it!!!! reageer retweet
Wut!?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
wtfDat wordt weer huilen in de USAtwitter:AnthonyCumia twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 21:36:06RT @BryceIstre @JimNorton @AnthonyCumia @OpieRadio Some dude just killed himself live on Fox News! HOLY SHIT!!!!!!!!!!! -I missed it!!!! reageer retweet
Snap wel dat ie niet wil dat mensen dit niet zien, maar dan hadden ze toch semi live moeten uitzendenquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef wolfrolf het volgende:
get off get off get off get off get off GET OFF IT
Want je verwacht bij elke live gebeurtenis dat een of andere willekeurige knakker zichzelf door 't hoofd schiet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Snap wel dat ie niet wil dat mensen dit niet zien, maar dan hadden ze toch semi live moeten uitzenden.
Allicht dat ze het met 5 seconden delay konden uitzenden. Is in Amerika echt niet vreemd hoor, Cindy.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Want je verwacht bij elke live gebeurtenis dat een of andere willekeurige knakker zichzelf door 't hoofd schiet?
dat dusquote:
Nope, vandaar semilivequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Want je verwacht bij elke live gebeurtenis dat een of andere willekeurige knakker zichzelf door 't hoofd schiet?
Weet ik. Dit lijkt me gewoon een akkefietje tussen de man die achter de knopjes zit en de presentator. En verder weer zo'n lekker Amerikaans schreeuwerige tweet erbijquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Allicht dat ze het met 5 seconden delay konden uitzenden. Is in Amerika echt niet vreemd hoor, Cindy.
ook niet zo moeilijk met al die 90s shit van vandaagquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:00 schreef SpaceOddity het volgende:
beste nr van vandaag de dag gedraaid....
Serieus sinds Tittybowl? Mijn godquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij wordt in USA sinds Tittybowl al het livespult met een x aantal seconden vertraging uitgezonden...
yup, dat is was volgens mij de reden. maar dat roep ik uit mijn hoofd hoor. ben te lui om te wikipediaenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Serieus sinds Tittybowl? Mijn god
in ieder geval de Superbowl, geen idee of ze dat bij andere evenementen ook doen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij wordt in USA sinds Tittybowl al het livespul met een x aantal seconden vertraging uitgezonden...
ik hoor nog steeds john bakkerquote:
Ja?quote:
He?quote:
Ik luister niet, maar dit is natuurlijk weer een reden voor Fred om hem richting de hoeren de pushen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
FREEEEEEEEEEEEEEEK IS JAAAAAAAAAAAAAAAAAARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG![]()
![]()
![]()
wahahaha, dat zit er dik in jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister niet, maar dit is natuurlijk weer een reden voor Fred om hem richting de hoeren de pushen.
jouw vader heet Pier o'Maan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:16 schreef Againzender het volgende:
'Laat lekker affikken' zou mijn vader zeggen
Hij heet Piet, komt al redelijk in de buurt.quote:
Piet A. Brood?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij heet Piet, komt al redelijk in de buurt.
ze heeft een boekje geschreven: Van Beurs tot Handtas. en ze was ooit sidekick van Stenders bij Yorinquote:
argh, je moet niet veel bijdehanter wordenquote:
er wekrt bij ons serieus een vrouw die Pieta heet......quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
argh, je moet niet veel bijdehanter worden
vriend van mij heet Bier, ik Koning, en ik heb twee zussen, wat daar al niet gesugereerd is....quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er wekrt bij ons serieus een vrouw die Pieta heet......
en een vrouw die Lammie heet. ik vind nog steeds dat ze moet trouwens met Meneer Naat....
mmm...die vat ik niet.....quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
vriend van mij heet Bier, ik Koning, en ik heb twee zussen, wat daar al niet gesugereerd is....
Bierspeciaalhandel hier heet de Bierkoning, en ze wilden dus iets met een huwelijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...die vat ik niet.....
ik kende wel ooit een jongen en die had 2 broers, een tweeling. en die jochies heten Frank en Stijn.....
Volgens mij doen sommige ouders het er ook gewoon om hèquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kende wel ooit een jongen en die had 2 broers, een tweeling. en die jochies heten Frank en Stijn.....
Mijn poezen heten Mac en Toshquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier met de namen van de kinderen altijd opgelet of er niets raars uit kwam. Bijvoorbeeld afkortingen. Mijn vrouw heeft als voorletters BSE, in 1974 kon je ook niet vermoeden dat dat jaren later opeens in de krantenkoppen zou staanquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij doen sommige ouders het er ook gewoon om hè
ah jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bierspeciaalhandel hier heet de Bierkoning, en ze wilden dus iets met een huwelijk
deze ouders wel jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij doen sommige ouders het er ook gewoon om hè
ja, maar bij katten is het leuk, bij kinderen zieligquote:
Vroeger hadden we twee vissen, een zilveren en een gouden, genaamd Ag en Au.quote:
Ja ok, daar zit iets inquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar bij katten is het leuk, bij kinderen zielig
Hoe foutquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
mocht ik ooit kinderen, of huisdieren, krijgen wil ik wel iets raars doen met namen. de meesten hier weten wat mijn achternaam is....het lijkt mij humor om een zoon Karsten of een dochter Kirsten te noemen. Als een meisje dat een goed idee vind is ze voor mij al bijna voortplantingsmateriaal...
en dan evt een 2e naam ook met een K zodat de initialen KKK worden.....(das een geintje, maar een 2e naam met een A is wel hilarisch natuurlijkquote:
Wesley en Shanique? of Le'Vaughn ofzo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef DaMook het volgende:
Ik wil graag "internationale/amerikaanse" namen. Gewoon omdat ik zelf ooit nog zou willen emigreren richting California, wat er wrs nooit van komt.
Hermanquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef DaMook het volgende:
Ik wil graag "internationale/amerikaanse" namen. Gewoon omdat ik zelf ooit nog zou willen emigreren richting California, wat er wrs nooit van komt.
Nee nee wel gewoon normale namenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wesley en Shanique? of Le'Vaughn ofzo?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wesley en Shanique? of Le'Vaughn ofzo?
ehm....en jij vindt Le'Vaughn niet normaal? LaShawn dan? of Li'l LaTiviaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee nee wel gewoon normale namen.
Nopequote:Op vrijdag 28 september 2012 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....en jij vindt Le'Vaughn niet normaal? LaShawn dan? of Li'l LaTivia![]()
persoonlijke mening: kutnamen. maar die rommel die ik net verzon is natuurlijk veel ergerquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nopeniet normaal
.
Shannon, Lindsay, Hailey enz. Ja deze bedenk ik nu ter plekke, nog veel meer mogelijke namen , maar kom er nu niet op
.
Gaat het ergens over dan ? Ik mis muziekquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang kwijt waar het nou over gaat.
Ach ja, dat vecht ik wel uit met de eventuele moeder van mijn kinderenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
persoonlijke mening: kutnamen. maar die rommel die ik net verzon is natuurlijk veel erger
als dat zo is word ik geen Peetvader!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja, dat vecht ik wel uit met de eventuele moeder van mijn kinderen. Wat andere vinden doet er wat dat betreft niet toe
.
porno op redtube.com mensen!quote:
Shit * DaMook baalt nuquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als dat zo is word ik geen Peetvader!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:47 schreef Pino112 het volgende:
Nou op hoop van zegen ga ik de PC maar aan zetten. Hoop dat ie niet ontploft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
heb ik hier op DVD. geweldige film!quote:
* zap *quote:
Het gaat ook echt helemaal nergens meer over hèquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
Fred moet in zn onderbroek een gedicht over zichzelf voorlezen![]()
nope! heerlijk!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gaat ook echt helemaal nergens meer over hè
Op dit tijdstip kan datquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het gaat ook echt helemaal nergens meer over hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |