Blauw in dit topicquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:52 schreef iBenny het volgende:
Ik keek naar de TT en dacht ff dat dit het 538 topic was![]()
Slijmbal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Blauw in dit topic
Dat komt in de geschiedenisboekenWel mooi dat het eindbaas iBenny is.
![]()
Tot de schouder er inquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Blauw in dit topic
![]()
is wel vaker gebeurdquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Blauw in dit topic
![]()
Vanavond wat?quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
is wel vaker gebeurd
Maar thanks. Je bent er vanavond wel bij toch?
Jawel ik ben 1 van de kijkersquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
is wel vaker gebeurd
Maar thanks. Je bent er vanavond wel bij toch?
ik verwacht kamervragenquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:57 schreef wolfrolf het volgende:
WAT NIRVANA????
DAT DAT KAN IN NEDERLAND
Het is best een getapte knul onze Domein. Altijd leuken garpjesquote:
Ach, wie weet neemt de zanger ooit een hapje lood.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:57 schreef henkde_j het volgende:
Nirvana. Zo'n extreem overschat bandje
Nirvanaquote:Op vrijdag 28 september 2012 17:59 schreef BorisDeLul het volgende:
En nou allemaal genoeg gehaat op Nirvana!
Commercieel gezien was dat een geweldige actiequote:Op vrijdag 28 september 2012 17:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach, wie weet neemt de zanger ooit een hapje lood.
Als ik nou eens voor de trein spring, komen al mijn FOK! posts dan in een bestsellende dichtbundel?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Commercieel gezien was dat een geweldige actie
Wie weet...quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik nou eens voor de trein spring, komen al mijn FOK! posts dan in een bestsellende dichtbundel?
Anders heb jij er last van?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wie weet...
Maar als je het doet, doe het dan in het weekend.
Dinsdag, station Zwolle. OK?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wie weet...
Maar als je het doet, doe het dan in het weekend.
Ik vond Giel maar een triest mannetje vanmorgen. Pure egotripperij, terwijl het alleen maar irritante radio opleverde.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:17 schreef miieejj het volgende:
ze hebben de laatste kwartier niet op filmpje..dat was het leukste..
.. giel is top
Ik zou hem bestellenquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik nou eens voor de trein spring, komen al mijn FOK! posts dan in een bestsellende dichtbundel?
Daarom luister ik nooit als Giel uitzendtquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:28 schreef MK84 het volgende:
[..]
Ik vond Giel maar een triest mannetje vanmorgen. Pure egotripperij, terwijl het alleen maar irritante radio opleverde.
Linkje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou hem bestellen![]()
Jouw gedicht over die parkeergarage
Prachtig dat 'ie dat nummer overslaat omdat hij het ruk vindtquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:56 schreef Pino112 het volgende:
Filmpje van Giel van vanochtend
http://bit.ly/V5I8Bm
Eind september / begin oktober 2013?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wanneer doet 3FM nou eens een keer 90s request??
Oh heb ik het dit jaar gemist?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eind september / begin oktober 2013?
Ik heb 'm dronken meegemaakt op de 3FM bowlingavond vorig jaar... en dat had behoorlijk wat overeenkomsten met vanochtend. Dit was dus écht niet gespeeld.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:10 schreef Paul het volgende:
Ik denk nog steeds dat giel zwaar zijn dronkenschap zat te overdrijven vanochtend. En dat hij moest stoppen van de directie en Domien gewoon allemaal gespeeld man.
Nou volgens mij deed hij voor de show er wel wat bovenop leggen hoorquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm dronken meegemaakt op de 3FM bowlingavond vorig jaar... en dat had behoorlijk wat overeenkomsten met vanochtend. Dit was dus écht niet gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |