Toppers, stuk voor stukquote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk is er toch ook heel veel slechte muziek gemaakt in de 90's he
Oh, nu ook... Geldt voor alle tijden.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk is er toch ook heel veel slechte muziek gemaakt in de 90's he
Wessel was toen al weg. Hij heeft als laatste Up & Down gedaan.quote:
Parada de Tettas blijft imho hun beste.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh, nu ook... Geldt voor alle tijden.
Weet wel dat met name in het begin de Vengaboys echt super goeie dingen hebben gemaakt.
Vengabeat is ook tof.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Parada de Tettas blijft imho hun beste.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil D:Ream met Things can only get better, volgens mij heb ik dan alle 30 zowat gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vetgedrukte is gedraaid waarvan nog best veel 's nachts of 's ochtends heel vroeg.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
Never nooit meer. Da's best een goed nummer. Zo, ik heb het gezegd.
Vroeger was alles beter!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Sersjee het volgende:
[standaard opmerking]Van toen ze nog tof waren[/standaard opmerking]
En ik bevestig bij dezen dat je daarin helemaal gelijk hebt.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:29 schreef alors het volgende:
[..]Ik zei het over Kon Ik Maar Even Bij Je Zijn. Sommige dingen moeten gezegd.
Ik niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gaat er mee naar Danko Jones 24 oktober in de Melkweg?
Ja, dat vroeg ik niet.quote:
Dat gehinnik van net klonk meer als Beavis & Buttheadquote:
vooral lucky is vreselijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gehinnik van net klonk meer als Beavis & Butthead
huhuh yeahquote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gehinnik van net klonk meer als Beavis & Butthead
Ik Heb Een Meisjequote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vooral lucky is vreselijk.
Ik mot hem ook niet zo...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vooral lucky is vreselijk.
quote:
Ik ken het niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef Sersjee het volgende:
Kolere, da's echt lang geleden da'k dit gehoord heb...
Moest em Shazam'en, ken het nietquote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef Sersjee het volgende:
Kolere, da's echt lang geleden da'k dit gehoord heb...
quote:
Het is ook nooit een hit geweest hier. Echt een VPRO-plaatje.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Moest em Shazam'en, ken het niet
Gelukkig, verder ben ik aardig op de hoogte van de 90's. Kon me al niet voorstellen dat ik een monster van een hit had gemistquote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[..]
Het is ook nooit een hit geweest hier. Echt een VPRO-plaatje.
Busongeluk toch? M'n ex had het er wel eens over, die hemelde hem aardig opquote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
vandaag is de sterfdag van Cliff Burton, bassist (toch?) van Metallica. 26jaar geleden...
Meen het welquote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
vandaag is de sterfdag van Cliff Burton, bassist (toch?) van Metallica. 26jaar geleden...
Yup. Fabelachtige bassist. Dit was wat mij betreft toch wel z'n magnum opus:quote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
hehequote:Op donderdag 27 september 2012 22:37 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Gejat van Gitaristen topic.
Nee, vanavond valt het me ook ietwat tegen... Mooi, heb ik even de tijd om te douchenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:56 schreef alors het volgende:
Ik vind 3v12 90s echt niet veel aan. Ken nauwelijks nummers en wat ik hoor ben ik niet van onder de indruk.
Leuke van 90s request?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het leuke is er langzaam wel vanaf. Geef mij maar Kraftwerk
Ik heb net al heerlijk gedouchetquote:Op donderdag 27 september 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, vanavond valt het me ook ietwat tegen... Mooi, heb ik even de tijd om te douchen
nee van U96quote:Op donderdag 27 september 2012 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuke van 90s request?
Ik ben ook wel weer blij als het morgen voorbij is idd
Truste pienquote:Op donderdag 27 september 2012 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb net al heerlijk gedouchet.
Morgen weer vroeg op dus nu maar slapen.![]()
Is niet raar, da's maar een marginaal genre. En nummers die een kwartier duren zijn ook niet echt radiovriendelijk, he.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee van U96
en eigenlijk ook wel van 90'srq. Ik hoop maar op de grunge die ik ken, enm vind het altijd zonde dat er weinig aandacht wordt besteed aan post-rock
Ik zou graag een keer Mercury Rev of My Bloody Valentine willen horen. Of Kyuss, Sonic Youth. Gelukkig was er gisteren Pixies.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is niet raar, da's maar een marginaal genre. En nummers die een kwartier duren zijn ook niet echt radiovriendelijk, he.
En ja, ik weet dat ik chargeer.
busongeluk ja, volgens mij zelfs met de hele band en was hij de enige die het niet overleefde...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Busongeluk toch? M'n ex had het er wel eens over, die hemelde hem aardig op
heeft Metallica toch jarenlang niet live gespeeld? pas 20 jaar na z'n dood ofzo weer...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Fabelachtige bassist. Dit was wat mij betreft toch wel z'n magnum opus:
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
hoi
kan iemand ff zeggen: "nee Rockie, uit je hoofd zetten!"? thnx
doe nou maar gewoonquote:
Wat moet je uit je hoofd zetten ?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
hoi
kan iemand ff zeggen: "nee Rockie, uit je hoofd zetten!"? thnx
Dat wil hij niet vertellenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat moet je uit je hoofd zetten ?
de reden is: "omdat ik het zeg!"quote:Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, sorry... Ik doe niets zonder reden
Vette pech, ik ga je niet iets ontzeggen dat je misschien wel ontzettend tof vindtquote:Op donderdag 27 september 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de reden is: "omdat ik het zeg!"
ja maar, ik vind het niet tofquote:Op donderdag 27 september 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Vette pech, ik ga je niet iets ontzeggen dat je misschien wel ontzettend tof vindt
zal ik een liedje zingen, slaap je zoquote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
Ik ben mezelf ook aan het wakker houden
thnxquote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Owkeej... Nee Rockie, uit je hoofd zetten
Geen reden dus..quote:Op donderdag 27 september 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de reden is: "omdat ik het zeg!"
Gezelligquote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
Ik ben mezelf ook aan het wakker houden
kloptquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kloptmaar ik ik heb Minthy toch zover gekregen het te zeggen. en aangezien Minthy onze grote leider is roepen jullie nu allemaal in koor: "Nee Rockie, uit je hoofd zetten!"
ik vind dat sympathiek van jullie
Mwah, ik doe het mezelf aanquote:Op donderdag 27 september 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zal ik een liedje zingen, slaap je zo
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mwah, ik doe het mezelf aanToch maar eens tijd om m'n bed in te duiken. Trusten
lach jij nu Minthy uit? mmm....niet verstandig jongeman!quote:
trustenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie lacht me uit? DaMook?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lach jij nu Minthy uit? mmm....niet verstandig jongeman!
goed bezig. tis echt een naarlingquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Wie lacht me uit? DaMook?
Geeft niks, die heb ik geblokkeerd
Haha!quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker en succes bij whatever je niet in je hoofd moet halenquote:
Trustequote:Op donderdag 27 september 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat moet je in je nest leggen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi
Ik moet eigenlijk al in mn nest leggen maar I don;t care
Eerder wat aan de lauwe kant, ken de helft nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
Zijn de 90s rammers nog een beetje heet vanavond
Nee jouwquote:Op donderdag 27 september 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lach jij nu Minthy uit? mmm....niet verstandig jongeman!
Jij ook alquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
TSSSSSquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed bezig. tis echt een naarling
Datquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Eerder wat aan de lauwe kant, ken de helft niet
Doe es niet zo hysterisch, ik ben rustig verdomme!!111!!quote:
Nee hoor, zo'n kut ben ik nu ook weer niet...quote:
Haha okquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, zo'n kut ben ik nu ook weer niet...
Ik heb een afwijking aan mijn hart, hij is slecht getekend:quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Duck kalm nou jongen denk aan je rikkentikjen
quote:
Whehequote:Op vrijdag 28 september 2012 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een afwijking aan mijn hart, hij is slecht getekend:
[ afbeelding ]
Is toch bescht een puick stuckjen kunszchtdquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een afwijking aan mijn hart, hij is slecht getekend:
[ afbeelding ]
Hihiquote:
Zwart hart.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Al lijkt mijn hart meer hierop:
[ afbeelding ]
Ik ben geil verdommequote:
Daar kan ik toch niks aan doen...quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zwart hart.
[..]
Ik ben geil verdomme
Wat voor vrouwelijke kleding heb je aan vanavondquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kan ik toch niks aan doen...
Vrouwelijk? Dan moet ik enorm gaan liegenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat voor vrouwelijke kleding heb je aan vanavond
Ja ik ga schijten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Vrouwelijk? Dan moet ik enorm gaan liegen![]()
ga maar ff schijten ofzo, dan ben je er vast ook wel vanaf. Even je focus verleggen
Heel verstandig! En anders maak je je meissie maar wakkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik ga schijten.
Anders wordt Cindy weer knalboos op mij dat ik alleen maar aan vrouwen en sekx denk
Nietus !quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel verstandig! En anders maak je je meissie maar wakker![]()
en alle mannen denken toch alleen maar aan vrouwen en seks?
DAGquote:
Het zal best, uit zelfbescherming doe ik daarover online geen uitspraken meerquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nietus !.
.
maar dat is ook zo heerlijk om aan te denken en, nog beter, om te hebben.
Haha okquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zal best, uit zelfbescherming doe ik daarover online geen uitspraken meer
Wat dat je het liefst 7 standjes in 1 sessie doet? Dat weet iedereen toch al.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zal best, uit zelfbescherming doe ik daarover online geen uitspraken meer
Is voor Dannyquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:44 schreef minthy het volgende:
Waarom zie ik een advertentie voor een Jaguar van ¤90.000?! Over het algemeen genomen is dit een jongerenforum, lijkt me niet bepaald de doelgroep
Omdat. Punt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat dat je het liefst 7 standjes in 1 sessie doet? Dat weet iedereen toch al.
Doe niet zo "bescheiden" schat
Haha ik weet ook nog dat verhaal van die bezemsteel met glijmiddel, hahah dat was een verhaal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat. Punt.
Iets met gezeur met mensen waar ik geen zin in heb
Je fantasie slaat op hol, schat!quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha ik weet ook nog dat verhaal van die bezemsteel met glijmiddel, hahah dat was een verhaal.
Je spoegde de bezemharen uit toen lol
Ow dan is het puntquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat. Punt.
Iets met gezeur met mensen waar ik geen zin in heb
Are you like that ?? Niet tochquote:
Hahaha mafkeesquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha ik weet ook nog dat verhaal van die bezemsteel met glijmiddel, hahah dat was een verhaal.
Je spoegde de bezemharen uit toen lol
ooh ooooh?? Nou niemand die gelooft dat ik jouw verhaal verzin van die keer op die zeilboot dat jij eens even flink tekeer ging met de giek.quote:
Valt best mee. Bovendien woon ik in een normale buurt, dus een buurman met een mooie wagen zit er niet inquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Are you like that ?? Niet toch.
[..]
Lul, dat zou je niet openbaar maken...quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ooh ooooh?? Nou niemand die gelooft dat ik jouw verhaal verzin van die keer op die zeilboot dat jij eens even flink tekeer ging met de giek.
Naughty girl hoor, jij
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe. Wil best eens langskomenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee. Bovendien woon ik in een normale buurt, dus een buurman met een mooie wagen zit er niet in
Nee hoor, doe vooral geen moeite!quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe. Wil best eens langskomen.
Ik houd het lampenkap incident maar ff voor me dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Lul, dat zou je niet openbaar maken...
Okquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, doe vooral geen moeite!
Dank daarvoor...quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik houd het lampenkap incident maar ff voor me dan.
Trusten!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank daarvoor...
Ook dat verhaal in die ene parkeergarage, die andere parkeergarage, de sauna en vooral die ene met dat tuinhek voor je houden gaarne![]()
![]()
Slaap lekker
3 dagen op krukken gelopenquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
dat was een hele estafette inderdaad
En nu je bek houden en gaan slapen, anders schop ik je in slaap...quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:55 schreef wolfrolf het volgende:
Of was het DaNeuk. Want dat zijn verhalen...................
quote:
Je bent ergquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:55 schreef wolfrolf het volgende:
Of was het DaNeuk. Want dat zijn verhalen...................
En jij ook somsquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank daarvoor...
Ook dat verhaal in die ene parkeergarage, die andere parkeergarage, de sauna en vooral die ene met dat tuinhek voor je houden gaarne![]()
![]()
Slaap lekker
Okeequote:Op vrijdag 28 september 2012 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu je bek houden en gaan slapen, anders schop ik je in slaap...
Rolf lokt me uit...quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Je bent erg.
[..]
En jij ook soms.
Goedzo, jong!quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee [ afbeelding ] Adieu! [ afbeelding ]
Truste alvast danquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
Radio uit, tv aan. Tot over een paar uurtjes
Experiment of je vaker liegt (of juist niet) als je dronken bent, waarna hij nu dus dit uur dronken vol maaktquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik word wakker en hoor een bezopen Giel, WTF happened
Het slaat wel in een keer in lijkt het welquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Experiment of je vaker liegt (of juist niet) als je dronken bent, waarna hij nu dus dit uur dronken vol maakt
Stiekem is dat GEEN leugenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:20 schreef Stefan het volgende:
Bij Seal Kiss From A Rose: Dit wil niemand horen, volgende nummer
Zo'n mooi momentquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:20 schreef Stefan het volgende:
Bij Seal Kiss From A Rose: Dit wil niemand horen, volgende nummer
Fantastische plaatquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:21 schreef Marcoss het volgende:
Echt een ongelofelijke zeurplaat dit ook he
Idd, en Always is ook niks voor de vroege ochtendquote:
Kiss From A Rose werd al na 15 seconden afgekaptquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
WTF is Giel aan het doenAlways afkappen
Als hij straks Enter Sandman afkapt doe ik em wat
Ik hoorde het maar dat vind ik terechtquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Kiss From A Rose werd al na 15 seconden afgekapt
Volgens mij klopt 't wel hoor, toen 'ie vorig jaar zo dronken was sloeg het ook behoorlijk snel in...quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:21 schreef Paul het volgende:
Volgens mij overdrijft Giel ook heel erg. Geloof er niets van.
Metallica afkappen is ook gewoon echt te ver gaan gewoonquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je weet best dat Beelen zelden drinkt en als je dat nog doet op nuchtere maagquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:21 schreef Paul het volgende:
Volgens mij overdrijft Giel ook heel erg. Geloof er niets van.
top acteurquote:
Dit 100x.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Liever een dronken Giel dan een Domien
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
Liever een dronken Giel dan een Domien
Godsamme, wauw wauw wauwquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:45 schreef Daskaar het volgende:
dit is geweldige radio hahahaha holy shit!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, 2 uur lang.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:46 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk moet hij dit nummer nu gewoon nog een keer in starten
Hij kapt hem afquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij oud en Nieuw zat hij toch eens knetterlam achter de mic?quote:
Ja maar dan luistert er geen hond.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bij oud en Nieuw zat hij toch eens knetterlam achter de mic?
Wilbert Mutsaers zal m wel gestuurd hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:52 schreef Daskaar het volgende:
kan domien niet gewoon bij de libelle gaan werken?
twitter:RamonSchuttinga twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 09:57:35Zatte Giel op #3fm. Publieke omroep dus dit gebral betalen wij allemaal. Slecht voorbeeld, niet grappig reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:59 schreef Pino112 het volgende:
Zulke mensen:twitter:RamonSchuttinga twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 09:57:35Zatte Giel op #3fm. Publieke omroep dus dit gebral betalen wij allemaal. Slecht voorbeeld, niet grappig reageer retweet
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:59 schreef Pino112 het volgende:
Zulke mensen:twitter:RamonSchuttinga twitterde op vrijdag 28-09-2012 om 09:57:35Zatte Giel op #3fm. Publieke omroep dus dit gebral betalen wij allemaal. Slecht voorbeeld, niet grappig reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Hij heeft nog geen woord gezegd, volgens mijquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:22 schreef BorisDeLul het volgende:
Dit is ook bijzonder... het is al 20 over 10 en ik heb me nog niet aan Domien geërgerd. MEER top-100's!
Aha, ligt het daar aan!quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen woord gezegd, volgens mij
Ik vind de doordeweek leuker. In zo'n top 100 staan vaak platen die je normaal ook wel hoort.quote:
Idd. Meestal de bovenste tig nummers. Nu (eerste uren van de Top 100) komen nog wat minder standaardnummers voorbij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind de doordeweek leuker. In zo'n top 100 staan vaak platen die je normaal ook wel hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |