Toppers, stuk voor stukquote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk is er toch ook heel veel slechte muziek gemaakt in de 90's he
Oh, nu ook... Geldt voor alle tijden.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Eigenlijk is er toch ook heel veel slechte muziek gemaakt in de 90's he
Wessel was toen al weg. Hij heeft als laatste Up & Down gedaan.quote:
Parada de Tettas blijft imho hun beste.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh, nu ook... Geldt voor alle tijden.
Weet wel dat met name in het begin de Vengaboys echt super goeie dingen hebben gemaakt.
Vengabeat is ook tof.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Parada de Tettas blijft imho hun beste.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil D:Ream met Things can only get better, volgens mij heb ik dan alle 30 zowat gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vetgedrukte is gedraaid waarvan nog best veel 's nachts of 's ochtends heel vroeg.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef Cee het volgende:
Never nooit meer. Da's best een goed nummer. Zo, ik heb het gezegd.
Vroeger was alles beter!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Sersjee het volgende:
[standaard opmerking]Van toen ze nog tof waren[/standaard opmerking]
En ik bevestig bij dezen dat je daarin helemaal gelijk hebt.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:29 schreef alors het volgende:
[..]Ik zei het over Kon Ik Maar Even Bij Je Zijn. Sommige dingen moeten gezegd.
Ik niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gaat er mee naar Danko Jones 24 oktober in de Melkweg?
Ja, dat vroeg ik niet.quote:
Dat gehinnik van net klonk meer als Beavis & Buttheadquote:
vooral lucky is vreselijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gehinnik van net klonk meer als Beavis & Butthead
huhuh yeahquote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat gehinnik van net klonk meer als Beavis & Butthead
Ik Heb Een Meisjequote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vooral lucky is vreselijk.
Ik mot hem ook niet zo...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vooral lucky is vreselijk.
quote:
Ik ken het niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef Sersjee het volgende:
Kolere, da's echt lang geleden da'k dit gehoord heb...
Moest em Shazam'en, ken het nietquote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef Sersjee het volgende:
Kolere, da's echt lang geleden da'k dit gehoord heb...
quote:
Het is ook nooit een hit geweest hier. Echt een VPRO-plaatje.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Moest em Shazam'en, ken het niet
Gelukkig, verder ben ik aardig op de hoogte van de 90's. Kon me al niet voorstellen dat ik een monster van een hit had gemistquote:Op donderdag 27 september 2012 22:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[..]
Het is ook nooit een hit geweest hier. Echt een VPRO-plaatje.
Busongeluk toch? M'n ex had het er wel eens over, die hemelde hem aardig opquote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
vandaag is de sterfdag van Cliff Burton, bassist (toch?) van Metallica. 26jaar geleden...
Meen het welquote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
vandaag is de sterfdag van Cliff Burton, bassist (toch?) van Metallica. 26jaar geleden...
Yup. Fabelachtige bassist. Dit was wat mij betreft toch wel z'n magnum opus:quote:Op donderdag 27 september 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
hehequote:Op donderdag 27 september 2012 22:37 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Gejat van Gitaristen topic.
Nee, vanavond valt het me ook ietwat tegen... Mooi, heb ik even de tijd om te douchenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:56 schreef alors het volgende:
Ik vind 3v12 90s echt niet veel aan. Ken nauwelijks nummers en wat ik hoor ben ik niet van onder de indruk.
Leuke van 90s request?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het leuke is er langzaam wel vanaf. Geef mij maar Kraftwerk
Ik heb net al heerlijk gedouchetquote:Op donderdag 27 september 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, vanavond valt het me ook ietwat tegen... Mooi, heb ik even de tijd om te douchen
nee van U96quote:Op donderdag 27 september 2012 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuke van 90s request?
Ik ben ook wel weer blij als het morgen voorbij is idd
Truste pienquote:Op donderdag 27 september 2012 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb net al heerlijk gedouchet.
Morgen weer vroeg op dus nu maar slapen.![]()
Is niet raar, da's maar een marginaal genre. En nummers die een kwartier duren zijn ook niet echt radiovriendelijk, he.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee van U96
en eigenlijk ook wel van 90'srq. Ik hoop maar op de grunge die ik ken, enm vind het altijd zonde dat er weinig aandacht wordt besteed aan post-rock
Ik zou graag een keer Mercury Rev of My Bloody Valentine willen horen. Of Kyuss, Sonic Youth. Gelukkig was er gisteren Pixies.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Is niet raar, da's maar een marginaal genre. En nummers die een kwartier duren zijn ook niet echt radiovriendelijk, he.
En ja, ik weet dat ik chargeer.
busongeluk ja, volgens mij zelfs met de hele band en was hij de enige die het niet overleefde...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Busongeluk toch? M'n ex had het er wel eens over, die hemelde hem aardig op
heeft Metallica toch jarenlang niet live gespeeld? pas 20 jaar na z'n dood ofzo weer...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. Fabelachtige bassist. Dit was wat mij betreft toch wel z'n magnum opus:
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
hoi
kan iemand ff zeggen: "nee Rockie, uit je hoofd zetten!"? thnx
doe nou maar gewoonquote:
Wat moet je uit je hoofd zetten ?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
hoi
kan iemand ff zeggen: "nee Rockie, uit je hoofd zetten!"? thnx
Dat wil hij niet vertellenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat moet je uit je hoofd zetten ?
de reden is: "omdat ik het zeg!"quote:Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, sorry... Ik doe niets zonder reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |