okquote:Op donderdag 27 september 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Nou, Derijck en Zanka hebben beiden weer laten zien geen haar beter te zijn dan Marcelo en Bouma.
Het blijft triest daar achterin bij PSV.
snap ik ook niets van.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Wijnaldum moet je godverdomme ook geen pingels laten nemen, hij faalt overal met pingels.
Behalve tegen ajax, maar ja dat komt door vroeger.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef Stevenzenl het volgende:
Die Wijnaldum moet je godverdomme ook geen pingels laten nemen, hij faalt overal met pingels.
Hahaha, ik lach gewoon nu al.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga lachen als het straks 3-3 wordt
Die amateurs zijn op manquote:Op donderdag 27 september 2012 20:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha, ik lach gewoon nu al.
ik ook..en ben voor psvquote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga lachen als het straks 3-3 wordt
Evertquote:
denk niet het schoenen zwaai liedquote:
Hij mag toch wel balen dat hij over schiet?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wordt een beetje gek van die Cristiano Ronaldo houding van Depay. Gadverdamme wat een misselijk arrogant kutventje is dat.
Idd zeg. Ben voor PSV maar mag dat mannetje totaal niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wordt een beetje gek van die Cristiano Ronaldo houding van Depay. Gadverdamme wat een misselijk arrogant kutventje is dat.
Uh ja, dat is het.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij mag toch wel balen dat hij over schiet?
geile mannen in de regie.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die was maar 5 meter over.
Waarom heletijd die chicks in beeld?
en terechtquote:Op donderdag 27 september 2012 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
Evert neemt PSV de hele tijd in de zeik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Commentatoren. En wat zegt hij dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou nee, commentators moeten neutraal zijn.
iddquote:Op donderdag 27 september 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zag die chick haar middelvinger opsteken en daarna giechelen
Als je als profclub zo slecht speelt krijg je gewoon (terecht) commentaarquote:Op donderdag 27 september 2012 20:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou nee, commentators moeten neutraal zijn.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
GIFje of het is niet gebeurd.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daarin zitten ook weer verschillen hoe je het brengt.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als je als profclub zo slecht speelt krijg je gewoon (terecht) commentaar
Ja ik kan niet terug spoelen vriend.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
GIFje of het is niet gebeurd.
Samenvattingen duren van 23.15 tot 00:30 volgens mij.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vast eerst 100 samenvattingen en dan pas rond 12 uur
Achilles uit, altijd lastigquote:
Je hebt liever Psv-Heracles?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Doe maar geen Achilles - Heracles
idd. heeft heracles ook nog wel kansquote:Op donderdag 27 september 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt liever Psv-Heracles?
Klopt, er is geen verdedigingquote:Op donderdag 27 september 2012 20:27 schreef Zorro het volgende:
Marcel Brands: "Er zijn geen gaten in onze verdediging"
Zelfs tegen een amateurclub.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
2 man voorin bij psv, lekker op de counter spelen
Dat is toch om te huilenquote:
Weinig met Dickie te maken, meer met de slapte van de verdediging.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:27 schreef Shreyas het volgende:
Toch heb ik liever dat PSV wint, want als ze gelijk spelen of verliezen dan komt de positie van Dickie ter discussie te staan en ik wil nog niet dat hij vertrekt, hij mag PSV eerst nog wat meer naar de klote helpen
Een 6- ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Strootman haalt gelukkig wel een voldoende.
Jupquote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef Whiteguy het volgende:
Die Ditewig was toch vroeger prof keeper trouwens?
Locadia vind ik een leuke spelerquote:Op donderdag 27 september 2012 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Te triest inderdaad, PSV is niks.
Iddquote:Op donderdag 27 september 2012 20:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
Lekker onpartijdig Evert. Ik snap het wel, maar het kan niet.
Waarom nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
Lekker onpartijdig Evert. Ik snap het wel, maar het kan niet.
Omdat hij heeft geleerd op school dat een journalist onpartijdig moet zijn. En dan kun je dus niet zeggen dat je het jammer vindt dat een partij niet scoort.quote:
Ho ho, ook kaakchirurgen in spe he.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staan ze daar een beetje te prutsen tegen lassers en stratenmakers
Toch leuk voor die jongens?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staan ze daar een beetje te prutsen tegen lassers en stratenmakers
voorbeelden.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ho ho, ook kaakchirurgen in spe he.
tuurlijk welquote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Omdat hij heeft geleerd op school dat een journalist onpartijdig moet zijn. En dan kun je dus niet zeggen dat je het jammer vindt dat een partij niet scoort.
Bij amateurs mag dat.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Omdat hij heeft geleerd op school dat een journalist onpartijdig moet zijn. En dan kun je dus niet zeggen dat je het jammer vindt dat een partij niet scoort.
Hij vindt dat ze het verdiend hebben omdat PSV er niks van bakt.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:32 schreef Whiteguy het volgende:
'een dorp van harde werkers, dat zie je terug in het voetbal'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Evert is commentator, geen journalist.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
commentatoren in NL. Zo'n zin is ondenkbaar in het Engelse voetbalquote:Op donderdag 27 september 2012 20:32 schreef Whiteguy het volgende:
'een dorp van harde werkers, dat zie je terug in het voetbal'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
koekoekquote:Op donderdag 27 september 2012 20:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
commentatoren in NL. Zo'n zin is ondenkbaar in het Engelse voetbal
Onzin. Of bedoel je dat die Engelsen geen Nederlands spreken?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is toch heerlijk manquote:Op donderdag 27 september 2012 20:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ehm PSV staat al voor.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:33 schreef Shreyas het volgende:
De scheidsrechter gaat PSV helpen om de overwinning over de streep te trekken, wat vernederend voor PSV
Over de streep trekken zei ik ookquote:
Inderdaad, maar het spel dat PSV hier liet zien is schandalig, Dick Advocaat haalt de Kerst inderdaad niet, ben ik bangquote:
Die gaan dan ook samen uitmaken wie er kampioen gaat worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Netjes hoor van zowel Twente als Psv.
Volgens mij wil die dat ook nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar het spel dat PSV hier liet zien is schandalig, Dick Advocaat haalt de Kerst inderdaad niet, ben ik bang
Klopt in het Engels voetbal zijn de eerste 5 divisies profs.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat ze niet zulke kansloze dingen zeiden tijdens het voetbal daar.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:36 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Klopt in het Engels voetbal zijn de eerste 5 divisies profs.
Zijn er al rellen? Zou dit niet pikken als supporter zijndequote:Op donderdag 27 september 2012 20:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
Achilles
Verliezen van dit ploegje
Er waren geen psv fansquote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef S0nic het volgende:
[..]
Zijn er al rellen? Zou dit niet pikken als supporter zijnde
2-3 toch ?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:39 schreef vluggejapie99 het volgende:
Achilles
Verliezen van dit ploegje
Gelukkig maar, anders hadden de thuissupporters zich niet kunnen inhoude. Dat uitpubliek maakt toch iets los bij ze.quote:
Nu nog die van de supportersbus en de beste filmpjes zijn weer langsgeweest.quote:
die spelen binnen 3 jaar top eerste divisie.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Makkelijk scoren dit, Achilles is gewoon een absolute topploeg in het amateurvoetbal welke zeker niet onderdoet voor 90% van de Jupiler League ploegen.
Gij vraagt...quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nu nog die van de supportersbus en de beste filmpjes zijn weer langsgeweest.
willen ze nietquote:Op donderdag 27 september 2012 20:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
die spelen binnen 3 jaar top eerste divisie.
vanaf 2015 moeten topklasse clubs promoveren wanneer ze kampioen wordenquote:
Ik weet verder niets van Achilles, maar idd, ik vond ze eigenlijk best aardig spelen. Beter dan clubs als PEC Zwolle of Willem II op een slechte dag.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Makkelijk scoren dit, Achilles is gewoon een absolute topploeg in het amateurvoetbal welke zeker niet onderdoet voor 90% van de Jupiler League ploegen.
Gaat nog lachen worden als IJsselmeervogels of SV Spakenburg op zondag moet voetballenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vanaf 2015 moeten topklasse clubs promoveren wanneer ze kampioen worden
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat nog lachen worden als IJsselmeervogels of SV Spakenburg op zondag moet voetballen
Wordt wel lastig, je moet aan veel meer regels voldoen opeens qua accommodatie en veiligheid en zo.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jupiler League is sowieso op vrijdag, maar wellicht krijg je dan inderdaad Heerenveen - Feyenoord taferelen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaat nog lachen worden als IJsselmeervogels of SV Spakenburg op zondag moet voetballen
Die komen nog wel in de eredivisie terecht denk ikquote:Op donderdag 27 september 2012 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die spelen dan gewoon op vrijdagavond dan hoor
daar worden ze niet vrolijk van denk ikquote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan spelen ze op de zaterdagquote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die komen nog wel in de eredivisie terecht denk ik
Ze hebben er zelf voor getekendquote:Op donderdag 27 september 2012 20:49 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
daar worden ze niet vrolijk van denk ik
Godsdienstquote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan spelen ze op de zaterdag
Godsdienst gaat nog altijd voor
Op de 2 laatste wedstrijden van het seizoen na dan
DE GROTE SATANquote:
Kan jequote:
Veel goede spelers kiezen ook eerder voor een topklasseclub dan voor een eerstedivisionist. Dat voordeel hebben ze niet meer als ze promoveren.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Bleef hij daarom z'n hele carriere bij heracles? Wat heeft deze man zijn leven opgeofferd, daar kan meneer Christus nog een puntje aan zuigenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jedoen
Maar wat is de reden dat Volkert Velten zijn hele carierre bij Heracles bleef?
Omdat ie dan gewoon op de zaterdag kon blijven spelen omdat ie weigerde op zondag te spelen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Bleef hij daarom z'n hele carriere bij heracles? Wat heeft deze man zijn leven opgeofferd, daar kan meneer Christus nog een puntje aan zuigen
Folkert Veltenis is pas op latere leeftijd naar Heracles gegaan hoor. Schoot bij Enter Vooruit gewoon 25+ goals per jaar in het netje.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jedoen
Maar wat is de reden dat Volkert Velten zijn hele carierre bij Heracles bleef?
Omdat ie dan gewoon op de zaterdag kon blijven spelen omdat ie weigerde op zondag te spelen
En weigerde op zondag te spelenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Folkert Veltenis pas op latere leeftijd naar Heracles gegaan hoor. Schoot bij Enter Vooruit gewoon 25+ goals per jaar in het netje.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Bleef hij daarom z'n hele carriere bij heracles? Wat heeft deze man zijn leven opgeofferd, daar kan meneer Christus nog een puntje aan zuigen
quote:
quote:
Dat dan weer wel. Kon ie zaterdagavond wel lekker zuipen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En weigerde op zondag te spelen
Vraag me af hoe ze dat gaan regelen met zwart geld, kunstlicht etc .quote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze hebben er zelf voor getekend
Ik vraag mij dat ook af jaquote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat gaan regelen met zwart geld, kunstlicht etc .
Is een speciaal topic voorquote:
misschien gaan ze gewoon door met zwart betalen en maken ze er geen melding vanquote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dat ook af ja
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is een speciaal topic voor
Toch lullig dat zo'n Samaras zelf wel blijft voetballen dan.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
De vader van Stefan de Vrij had ook profvoetballer kunnen worden, maar weigerde dat door zijn geloof.
Tot zoverre dit weetje.
Jezelf quotenquote:
Kijk eens goed en waarom schelequote:
En wel zijn discipelen opleggen om niet te voetballen op zondag. Rare jongen, die Samaras.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch lullig dat zo'n Samaras zelf wel blijft voetballen dan.
Dat is lullig je weet dat hij AIDS heeft maar ik ga de wedstrijd eens opzetten, hopelijk val ik erbij in slaap.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk eens goed en waarom schele
Staat niet zo mooi man. Ik probeer het niet te doen, ik doe er altijd eerst tekst tussen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten dan, met je hoofd.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat niet zo mooi man. Ik probeer het niet te doen, ik doe er altijd eerst tekst tussen.
Voor die prijs mag dat ook wel, 7 euro voor zo'n wedstrijdje neerleggen...quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef RemcoW23 het volgende:
lol ik betaal 7 euro voor Achilles - PSV, zit nu ook al 20 minuten naar AZ te kijken. Aardig van EL
Moet je even wat drugs nemen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme man
Ik val bijna in slaap
Al een liter cola op vandaagquote:Op donderdag 27 september 2012 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je even wat drugs nemen.
ontopic aubquote:Op donderdag 27 september 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al een liter cola op vandaag
Krijg zodrekt nog scheurbuik denk ik
Ik denk dat het merendeel van de AZ supporters zich schamen voor iemand die commentaar op eigen supporters levert op een internetforum tijdens de wedstrijd. Maar dat is slechts een gedachte.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef sonnyspek het volgende:
'Het is stil aan de overkant'. Hier schaam ik mij voor als AZ supporter.
Achilles kan bij voorbaat al stunten... Zie ik Veendam niet doen..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
na PSV is dit toch wel matig spannend
maar PSV moest dan ook wel uitquote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Achilles kan bij voorbaat al stunten... Zie ik Veendam niet doen..
Vorig jaar was het op beide zenders te zien.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef Hoolii het volgende:
Is de loting op Eredivisie Live of pas later op de avond bij SBS?
Net zo saai als de wedstrijd iddquote:Op donderdag 27 september 2012 21:55 schreef Silverdigger2 het volgende:
het is hier wel uitermate gezellig btw
23.15quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |