Is een speciaal topic voorquote:
misschien gaan ze gewoon door met zwart betalen en maken ze er geen melding vanquote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dat ook af ja
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is een speciaal topic voor
Toch lullig dat zo'n Samaras zelf wel blijft voetballen dan.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
De vader van Stefan de Vrij had ook profvoetballer kunnen worden, maar weigerde dat door zijn geloof.
Tot zoverre dit weetje.
Jezelf quotenquote:
Kijk eens goed en waarom schelequote:
En wel zijn discipelen opleggen om niet te voetballen op zondag. Rare jongen, die Samaras.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch lullig dat zo'n Samaras zelf wel blijft voetballen dan.
Dat is lullig je weet dat hij AIDS heeft maar ik ga de wedstrijd eens opzetten, hopelijk val ik erbij in slaap.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk eens goed en waarom schele
Staat niet zo mooi man. Ik probeer het niet te doen, ik doe er altijd eerst tekst tussen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten dan, met je hoofd.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat niet zo mooi man. Ik probeer het niet te doen, ik doe er altijd eerst tekst tussen.
Voor die prijs mag dat ook wel, 7 euro voor zo'n wedstrijdje neerleggen...quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef RemcoW23 het volgende:
lol ik betaal 7 euro voor Achilles - PSV, zit nu ook al 20 minuten naar AZ te kijken. Aardig van EL
Moet je even wat drugs nemen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Godsamme man
Ik val bijna in slaap
Al een liter cola op vandaagquote:Op donderdag 27 september 2012 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je even wat drugs nemen.
ontopic aubquote:Op donderdag 27 september 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al een liter cola op vandaag
Krijg zodrekt nog scheurbuik denk ik
Ik denk dat het merendeel van de AZ supporters zich schamen voor iemand die commentaar op eigen supporters levert op een internetforum tijdens de wedstrijd. Maar dat is slechts een gedachte.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef sonnyspek het volgende:
'Het is stil aan de overkant'. Hier schaam ik mij voor als AZ supporter.
Achilles kan bij voorbaat al stunten... Zie ik Veendam niet doen..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
na PSV is dit toch wel matig spannend
maar PSV moest dan ook wel uitquote:Op donderdag 27 september 2012 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Achilles kan bij voorbaat al stunten... Zie ik Veendam niet doen..
Vorig jaar was het op beide zenders te zien.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef Hoolii het volgende:
Is de loting op Eredivisie Live of pas later op de avond bij SBS?
Net zo saai als de wedstrijd iddquote:Op donderdag 27 september 2012 21:55 schreef Silverdigger2 het volgende:
het is hier wel uitermate gezellig btw
23.15quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |